Кафедра психології та соціальної роботи
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/52
Переглянути
113 результатів
community.search.results.head
Документ Діалогічний підхід у кнтексті підготовки майбутніх практичних психологів до професійної діяльності(2016) Калашникова, Людмила ВолодимирівнаДокумент Фасилітація як психологічний механізм формування партнерських взаємовідносин у підлітковому віці(2019) Мельничук, Ірина Ярославівна; Близнюкова, О. М.У статті здійснено теоретичний аналіз особливостей розвитку фасилітації як психологічного механізму формування партнерських взаємовідносин у підлітковому віці. Визначено основні характеристики партнерства та стадії його становлення; виокремлено різні типи фасилятивності та тенденції щодо проявів допомагаючої поведінки. Виявлено розподіл специфіки прояву фасилятивності у групах досліджуваних підлітків за гендерним критерієм.Документ Ціннісні орієнтації як чинник розвитку духовного потенціалу в підлітковому віці(2019) Мельничук, Ірина ЯрославівнаДокумент Психологія. Державна атестація(ПП «Центр оперативної поліграфії «Авангард», 2014) Гуцало, Емілія Ун-Сунівна; Мельничук, Сергій Костянтинович; Уличний, Ігор ЛюбомировичДокумент Соціально-педагогічна робота в контексті творчої спадщини В. О. Сухомлинського(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Рацул, Александр Анатольевич; Рацул, Александр Анатольевич; Ratsul, Alexander Anatolievich(uk) Аналізуючи соціально-педагогічну роботу соціального педагога і її проблеми, автор окреслює педагогічні технології павлиського вчителя, а саме: технологію вивчення дитини; технологію опіки та милосердя; технологію проектування процесу соціалізації. Принципи виховання, методичні рекомендації та поради вченого є дієвою школою та допомогою педагогам в соціально-педагогічній роботі.Документ В. О. Сухомлинський про причини і наслідки моральних порушень молодших школярів(КОД, 2018) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Андрей Анатольевич; Semez, Andrii Anatoliiovych(uk) У статті розглядаються погляди В.О.Сухомлинського на проблеми моральних порушень молодших школярів. Визначаються причини виникнення моральних порушень (соціальна несправедливість, недоліки у сімейному житті та в організації шкільного життя дітей), наслідки моральних порушень (нечутливість до доброти і доброзичливості, почуття ворожості до оточуючих, розлюченість, прояви дитячої жорстокості, озлобленість), а також розкривається організація виховної роботи з важкими дітьми у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського.Документ Теорія природовідповідного виховання у педагогіці Василя Сухомлинського(КОД, 2018) Кравцов, Віталій Олександрович; Кравцов, Виталий Александрович; Kravtsov, Vitalii Oleksandrovych; Кравцова, Тетяна Олександрівна; Кравцова, Татьяна Александровна; Kravtsova, Tetiana Oleksandrivna(uk) Стаття присвячена дослідженню інтерпретації та реалізації теорії природовідповідного виховання у педагогіці Василя Сухомлинського. Головна увага приділена аналізу філософсько-педагогічних поглядів В. Сухомлинського як теоретичних основ організації природовідповідного виховання у його педагогічній системі. Також здійснено аналіз методичних аспектів реалізації В. Сухомлинським теорії природовідповідності в розумовому, моральному, естетичному, трудовому, фізичному, екологічному вихованні учнів усіх вікових груп.Документ Значення та роль асертивністі в становленні особистості юнацького віку(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Мельничук, Сергій Костянтинович; Мельничук, Сергей Константинович; Melnichuk, Sergey Konstantinovich(ua) У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми становлення асертивності, висвітлено особливості її прояву та специфіку розвитку в студентів як умови ефективної комунікації.Документ Психолого-педагогічне проектування профорієнтаційної роботи із старшокласниками в процесі профільного навчання(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Уличний, Ігор Любомирович; Уличный, Игорь Любомирович; Ulichny, Igor Lyubomyrovich(uk) У статті розглянуто психолого-педагогічне проектування профорієнтаційної роботи із старшокласниками з урахуванням особливостей профільного навчання. Охарактеризовано етапи проектування професійного становлення особистості, виокремлено підмодулі психолого-педагогічного проектування профорієнтаційної роботи. Визначено умови професійного самовизначення школярів в умовах профільного навчання.Документ Професійна адаптація соціального педагога: теоретичний аспект(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Андрей Анатольевич; Semez, Andrii Anatoliiovych(uk) У статті розглядаються загальні підходи до визначення поняття адаптації та адаптаційних процесів, регуляторами яких є: мотиви, знання, навички та вміння, воля, здібності. Дається тлумачення поняття професійної адаптації як специфічного виду адаптивних процесів. Обґрунтовуються специфічні особливості професійної діяльності соціального педагога. Визначено, що важливу роль в професійній адаптації соціального педагога відіграють мотивація, самооцінка, самоставлення і професійна Я-концепція. Результатом професійної адаптації соціального педагога є професійна адаптованість фахівця.