Кафедра психології та соціальної роботи
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/52
Переглянути
3 результатів
community.search.results.head
Документ Моделювання конкретних ситуацій для розвитку критичного мислення майбутніх фахівців(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Омельяненко, Світлана Віталіївна; Омельяненко, Наталія Віталіївна; Омельяненко, Светлана Витальевна; Омельяненко, Наталья Витальевна; Omelianenko, Svitlana Vitaliivna; Omelianenko, Nataliia Vitaliivna(ua) Стаття присвячена питанням розвитку критичного мислення студентів із використанням моделювання конкретних ситуацій. Запропоновано комплекс завдань для розвитку критичного мислення майбутніх фахівців, класифікація яких здійснена із урахуванням евристичних методів аналізу інформації. Визначені етапи роботи застосування методу аналізу конкретних ситуацій для розвитку критичного мислення у процесі вивчення навчальних дисциплін у саморефлексивному стилі.Документ Педагогічні умови формування дослідницької компетентності майбутніх педагогів(2014) Омельяненко, Світлана Віталіївна; Омельяненко, Светлана Витальевна(uk) Автор визначає зміст дослідницької компетентності майбутніх педагогів як необхідну складову їх професійної компетентності у єдності мотиваційно-ціннісного, когнітивного, процесуального та рефлексивного компонентів.. У статті виділені такі педагогічні умови формування дослідницької компетентності майбутніх педагогів: стимулювання формування мотиваційної готовності до навчально-дослідницької діяльності; урізноманітнення методів навчання, що використовуються на семінарських заняттях; використання інформаційно-комунікаційних технологій; професійна компетентність викладача, що виявляється у володінні методикою активізації навчально-дослідницької діяльності.Документ До питання про введення педагогічного тренінгу у професійну підготовку майбутніх соціальних педагогів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Омельяненко, Світлана Віталіївна; Омельяненко, Светлана Витальевна; Omelyanenko, Svitlana(uk) Автор аналізує особливості педагогічного тренінгу як ефективної форми організації навчання майбутніх соціальних педагогів, визначає продуктивність використання педагогічних ділових ігор у процесі проведення тренінгових занять у вищій школі.