Кваліфікаційні роботи каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/5525
Переглянути
Документ Розвиток пізнавальних інтересів у дітей дошкільного віку у процесі пошуково-дослідницької діяльності(2024) Байсак, Юлія Леонідівна; Baysak, Y.L.(ua) Робота викладена на 100 сторінках, містить 3 розділи, 62 джерела в переліку посилань та 4 додатки. Об’єктом дослідження є процес розвитку пізнавальних інтересів дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження – є розвиток пізнавальних інтересів дітей старшого дошкільного віку у процесі пошуково-дослідницької діяльності Метою роботи полягає у теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці використання пошуково-дослідницької діяльності як засобу розвитку пізнавальних інтересів у дітей дошкільного віку. У першому розділі здійснене узагальнення психолого-педагогічних досліджень з питань формування пізнавальних інтересів. У другому розділі зазначено, що створення розвивального середовища є важливим чинником стимулювання та розвитку пізнавальних інтересів дітей. Висвітлені роль та характеристика дослідницької діяльності у ЗДО. У третьому розділі була проведена діагностика рівня пізнавальних інтересів дітей дошкільного віку під час дослідницької діяльності. В результаті чого нами була розроблена та реалізована програма формувального експерименту. У кінці роботи подано висновки, які відповідають вступу та основній частині роботи й містять основні узагальнення виконаного дослідження. (en) The work is presented on 100 pages, contains 3 chapters, 62 sources in the list of references and 4 appendices The object of the study is the process of development of preschool children’s cognitive interests. The subject of the study is the development of preschool children’s cognitive interests in the process of research activities. The purpose of the work is to theoretically substantiate and experimentally verify the usage of research activities as a means of development of preschool children’s cognitive interests. The first section summarizes psychological and pedagogical research on the formation of cognitive interests. The second section indicates that the creation of a developmental environment is an important factor in stimulating and developing children's cognitive interests. The role and characteristics of research activities in preschool education are highlighted. In the third section, a diagnosis the level of cognitive interests of preschool children during research activities was carried out. As a result, we developed and implemented a program of a formative experiment. At the end of the work, conclusions are presented that correspond to the introduction and the main part of the work and contain the main generalizations of the research performed.Документ Формування пізнавального інтересу учнів початкових класів до вивчення математики шляхом використання інтернет-ресурсів(2024) Огіренко, Інна Анатоліївна; Ohirenko, I. A.(ua) Робота викладена на 135 сторінках, з яких 83 сторінки основного тексту, містить 3 розділи, 81 джерело та 10 додатків. Об’єктом дослідження є процес навчання математичної освітньої галузі у початковій школі. Предмет дослідження – особливості використання інтернет-ресурсів як засобу формування пізнавального інтересу учнів початкової школи до вивчення математики. Мета роботи – дослідити роль інтернет-ресурсів у процесі формування пізнавального інтересу учнів початкових класів до вивчення математики. У першому розділі проаналізовано теоретичний аспект розвитку інтересу до математики учнів початкових класів. Розглянуто сутність пізнавального інтересу та діяльності, їх значення в освітній діяльності. Окреслено особливості організації розвитку пізнавального інтересу у процесі вивчення математики. У другому розділі розглянуто сутність інтернет-ресурсів, їх значення в освітньому процесі початкової школи, методи та шляхи використання інтернет-ресурсів для формування інтересу до вивчення математики. У третьому розділі розкрито практичний аспект використання інтернет-ресурсів для розвитку інтересу молодших школярів до вивчення математики – педагогічний досвід учителів, вимоги та умови до застосування інтернет-ресурсів. Описано проведений педагогічний експеримент. За результатами роботи зроблено висновки щодо ефективності застосування інтернет-ресурсів на уроках математики в початковій школі. (en) Qualification work for the master`s degree in specialty 013 Primary education – Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian University, Kropyvnytskyi, 2024. The work is laid out on 135 pages, of which 83 pages of the main text contain 3 chapters, 81 sources and 10 appendices. The object of the research is process of learning mathematics in primary school. The subject of the research is the peculiarities of using of Internet-resources as a means of forming the cognitive interest of elementary school students in process of learning mathematics. The purpose of the work is to investigate the role of Internet resources in the process of forming cognitive interest of elementary school students in learning mathematics. The first chapter analyzes the theoretical aspect of the development of interest in mathematics among primary school students. The essence of cognitive interest and activity, their importance in educational activity is considered. Features of the organization of the development of cognitive interest in the process of learning mathematics are outlined. The second chapter examines the essence of Internet resources, their importance in the educational process of primary school, methods and ways of their use for the formation of interest in learning mathematics. The third chapter reveals the practical aspect of using Internet resources to develop the interest of primary schoolchildren in learning mathematics: the teachers’ pedagogical experience, requirements and conditions for their use, and also describes the conducted pedagogical experiment. Based on the results of the work, conclusions were made regarding the effectiveness of using Internet resources in mathematics lessons in elementary school.