Кваліфікаційні роботи каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/5525
Переглянути
Документ Казкотерапія як метод педагогічного впливу на особистість дитини дошкільного віку(2024) Цупренко, Анастасія Олександрівна; Tsuprenko, A.O.(ua) Кваліфікаційну роботу присвячено аналізу змісту та вивченню особливостей застосування казкотерапії як методу педагогічного впливу на особистість дитини дошкільного віку. Описано поняття «Казка», «Казкотерапія», «Особистість дитини». Здійснено вивчення поняття та сутностіособистості дитини дошкільного віку, визначено поняття та змістовне наповнення казки та казкотерапії, виявлено значення та виховну роль казок в практиці дошкільної педагогіки. Проведено дослідження щодо теми виявлення стану і прояву творчих здібностей та визначення рівня ігрової діяльності у дітей дошкільного віку, під час якого було враховано психологічні, соціальні і педагогічні аспекти та підібрано необхідні рекомендації для покращення ефективності розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами гри. У кваліфікаційній роботі наведено теоретичне узагальнення та практичне вирішення проблем розвитку творчих здібностей дошкільників у процесі гри. (en) The qualification work is devoted to the analysis of the content and study of the features of the application of fairy tale therapy as a method of pedagogical influence on the personality of a preschool child. The concepts of "Fairy Tale", "Fairy Tale Therapy", "Child's Personality" are described. The concept and essence of the personality of a preschool child are studied, the concept and content of fairy tales and fairy tale therapy are defined, the meaning and educational role of fairy tales in the practice of preschool pedagogy are revealed. A study was conducted on the topic of identifying the state and manifestation of creative abilities and determining the level of play activity in preschool children, during which psychological, social and pedagogical aspects were taken into account and the necessary recommendations were selected to improve the effectiveness of the development of creative abilities of preschool children through play. The qualification work provides a theoretical generalization and practical solution to the problems of developing creative abilities of preschoolers in the process of play.