Кваліфікаційні роботи каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/5525
Переглянути
Документ Формування вмінь взаємодіяти усно на уроках української мови засобами кейс-технології(2024) Костенко, Руслана Сергіївна; Kostenko, R. S.(ua) У кваліфікаційній роботі ґрунтовно викладено суть поняття мовленнєва діяльність, його структуру й особливості організації для здобувачів початкової освіти, фундаментальні принципи й умови забезпечення ефективності; подано результати аналізу психолого-педагогічної та методичної літератури щодо організації мовленнєвої діяльності молодших школярів для вироблення вмінь взаємодіяти усно в різних ситуаціях спілкування. У дослідженні також представлено сутність понять «кейс-технологія», «кейс-метод», «ситуації спілкування»; детально викладено історія створення методу кейсів, окреслено його переваги стосовно інших інтерактивних методів навчання. Проаналізовано види та зміст кейсів та окреслено можливості застосування методу для роботи з молодшими школярами; описано алгоритм організації роботи з кейсом. (en) The qualification work thoroughly describes the essence of the concept of speech activity, its structure and peculiarities of organization for primary education students, fundamental principles and conditions for ensuring efficiency; presents the results of the analysis of psychological, pedagogical and methodological literature on the organization of speech activity of primary school students to develop the ability to interact orally in different communication situations. The study also presents the essence of the concepts of ‘case technology’, ‘case method’, ‘communication situations’; the history of the case method is described in detail, and its advantages in relation to other interactive teaching methods are outlined. The types and content of cases are analyzed and the possibilities of applying the method to work with junior schoolchildren are outlined; the algorithm for organizing work with a case is described.