Кафедра мистецької освіти

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/50

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 16
  • Ескіз
    Документ
    Використання ідей В. О. Сухомлинського в професійній підготовці сучасного педагога-музиканта
    (КОД, 2018) Шевченко, Інга Леонідівна; Шeвченко, Инга Леонидовна; Sevchenko, Inha Leonidivna; Бродський, Геннадій Леонідович; Бродский, Геннадий Леонидович; Brodskyi, Hennadij Leonidovich
    (uk) У статті йдеться про використання ідей В. О. Сухомлинського для професійного становлення сучасного педагога-музиканта, визначення ролі різних видів мистецтва, зокрема музичного, у формуванні духовних цінностей, особистісних якостей, культури почуттів, сприйняття, художньо-образного мислення учнів, формування духовної культури особистості в процесі художнього пізнання.
  • Ескіз
    Документ
    Впровадження інноваційних технологій у професійну діяльність майбутнього педагога-музиканта
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Шевченко, Інга Леонідівна; Шeвченко, Инга Леонидовна; Shevchenko, Inha Leonidivna; Бродський, Геннадій Леонідович; Бродский, Геннадий Леонидович; Brodskyi, Hennadij Leonidovich
    (uk) Стаття присвячена розробці нових підходів до викладання фахових дисциплін на мистецькому факультеті з використанням сучасних інноваційних технологій, визначені основні завдання створення єдиного інформаційно-комунікаційного простору вишу, розкриті основні характеристики електронних ресурсів Вікі-ЦДПУ, Хмарка-ЦДПУ та MOODLE ЦДПУ, а також матеріали навчальних курсів «Методика викладання музичного інструмента», «Методика викладання диригування» та «Оркестровий клас».
  • Документ
    Оркестр народних інструментів (методика і практикум роботи з оркестром)
    (2018) Бродський, Геннадій Леонідович; Шевченко, Інга Леонідівна; Сметана, Сергій Олександрович
    (uk) У навчальному посібнику комплексно висвітлено особливості роботи з оркестром народних інструментів як однією з форм організації творчої діяльності студентів. Запропонований музичний матеріал репрезентований в концертному репертуарі народного оркестру популярної, класичної та сучасної української музики “Юність” та народного жіночого вокального ансамблю “Оріана” Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Подані у навчальному посібнику твори розраховані на різні рівні виконавської майстерності оркестрів народних інструментів, доступні для сприймання та художньої інтерпретації і спрямовані на розвиток виконавської культури та удосконалення фахової майстерності студентів. Запропонована редакція дає можливість використовувати ці твори у роботі з навчальними оркестрами й ансамблями вищих педагогічних і мистецьких навчальних закладів різних рівнів акредитації та колективами аматорської художньої творчості. Для викладачів і студентів вищих та середніх навчальних педагогічних і мистецьких закладів.
  • Ескіз
    Документ
    Prospects of development of the orchestra of popular, classic and modern Ukrainian music
    (PPE Tsoma S.P., 2017) Бродський, Геннадій Леонідович; Brоdskui, G.
  • Ескіз
    Документ
    Основи вокально-інструментального виконавства
    (LAP LAMBERT Academic Publishing, 2018) Бродський, Геннадій Леонідович; Шевченко, Інга Леонідівна
  • Ескіз
    Документ
    Вокальний ансамбль як форма організації музично-творчої діяльності майбутнього педагога-музиканта
    (ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шевченко, Інга Леонідівна; Бродський, Геннадій Леонідович; Шeвченко, Инга Леонидовна; Бродский, Геннадий Леонидович; Shevchenko, Inha Leonidivna; Brodskyi, Gennadiy Leonidovych
    (uk) Стаття присвячена дослідженню можливостей вокально-ансамблевого музикування як активного засобу музичного і морально-естетичного виховання, визначено типи та характерні риси вокальних ансамблів, учасників яких поєднує спільна мета – сценічне втілення художнього образу твору.
  • Ескіз
    Документ
    Features of collective musical activity of students in extracurricular time
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Brodsky, Gennadiy Leonidovich; Бродський, Геннадій Леонідович; Бродский, Геннадий Леонидович
    (uk) Успішна діяльність учителя музики неможлива без стійкого інтересу до професії, до мистецтва, без творчого пошуку, самовдосконалення, бажання працювати з дітьми. Формування зазначених якостей особистості повинно відбуватися на студентській лаві як під час навчання, так і в позанавчальній діяльності. Цьому сприяє участь студентів у роботі аматорських музичних колективів як одній із форм організації художньо-творчої діяльності майбутнього педагога-музиканта.
  • Ескіз
    Документ
    Professional and personal student’s development in the cultural-art space from the viewpoint of system-synergetic approach
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Shevchenko, Inha Leonidivna; Шевченко, Інга Леонідівна; Шевченко, Инга Леонидовна; Brodskyi, Hennadij Leonidovich; Бродський, Геннадій Леонідович; Бродский, Геннадий Леонидович
    (uk) У статті йдеться про розробку нових сучасних методологічних підходів в педагогіці та мистецькій освіті, означення їхніх системних зв'язків з позицій міждисциплінарних співвідношень на історичному етапі постмодернізму, які відповідають сучасним вимогам цивілізації й культури та високому рівню розвитку наукового мислення, визначаються умови професійно-особистісного становлення студента в сучасному культурно-мистецькому просторі.
  • Ескіз
    Документ
    Умови розвитку естетичних смаків учасників студентських художніх колективів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Бродський, Геннадій Леонідович
    (uk) У статті йдеться про особливості формування та розвитку естетичних смаків студентів – учасників аматорських художніх колективів у рамках сучасної гуманітарно-культурологічної парадигми.
  • Ескіз
    Документ
    Психологічні особливості особистості майбутніх диригентів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Шевченко, Інга Леонідівна; Бродський, Геннадій Леонідович; Shevchenko, Inga; Brodsky, Gennady
    (uk) У статті йдеться про психологічні особливості виховання особистості керівника хорового та оркестрового колективу, його психологічної готовності до музично-педагогічної діяльності в процесі творчої взаємодії з колективом, формування професійної майстерності студентів у відповідності до умов і запитів сьогодення.