Факультет фізичного виховання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/64
Переглянути
6 результатів
community.search.results.head
Документ Плавання у фізичному вихованні студентів(2018) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) В статті виділено актуальність занять плаванням для студентів, виявлено сучасні тенденції впровадження засобів плавання для оздоровлення студентів, проведено аналіз дисципліни плавання як складової фізичної підготовки студентів на заняттях з фізичного виховання у закладах вищої освіти визначено необхідність підготовки кваліфікованих кадрів у галузі фізичного виховання і спорту для проведення занять на воді.Документ Досвід використання системи moodle під час вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання плавання»(ХДАФК, 2019) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria(ua) У статті представлено можливості використання платформи дистанційного навчання Moodle у професійній підготовці фахівців з фізичного виховання та спорту під час вивчення спортивно-педагогічних дисциплін, зокрема «Теорія і методика викладання плавання». Автор показує структуру дисципліни та аналізує використані види діяльності та ресурси.Документ Сучасний погляд на інтенсифікацію фізичного виховання у вищій школі(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Косівська, А. В.; Malenuk, T. V.; Kosivska, S. V.(UA) У статті охарактеризовано сучасний погляд на інтенсифікацію процесу фізичного виховання у вищій школі. З’ясовано сутність поняття «інтенсифікація». Визначено основні шляхи інтенсифікації навчального процесу з фізичного виховання у вищій школі: удосконалення організації навчального процесу; оптимізація; індивідуалізація; гуманізація навчального процесу; впровадження сучасних освітніх технологій; формування позитивної мотивації студентів до занять; застосування ефективних форм і методів контролю та оцінки знань і навчальних досягнень студентів; формування професійної готовності викладачів фізичного виховання; покращення матеріально-технічного та санітарно-гігієнічного забезпечення занять.Документ Заняття з шейпінгу як один із напрямків підвищення ефективності фізичного виховання у вищій школі(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Косівська, А. В.; Malenuk, T. V.; Kosivska, A. V.(ua) Розроблено методику занять з шейпінгу в умовах секційної роботи. Через вісім місяців систематичних занять виявлено тенденцію до підвищення рівня фізичної підготовленості студенток 17 – 19 років. Встановлено недостовірні (Р>0,05) зміни за показниками швидкісних здібностей, загальної витривалості і вибухової сили. Виявлено достовірне (Р<0,05) збільшення показників силової витривалості м’язів розгиначів рук і черевного пресу, а також гнучкості. Доведено позитивний вплив секційних занять з шейпінгу на показники фізичної підготовленості студенток, що, у свою чергу, сприяє підвищенню ефективності фізичного виховання у вищій школі.Документ Підвищення мотивації майбутніх учителів фізичної культури до навчальної діяльності засобами ігрових технологій(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Мельнік, Анастасія ОлександрівнаУ статті здійснена спроба обґрунтування необхідності підвищення мотивації студентів факультету фізичного виховання до навчальної діяльності. З’ясовано, що підвищення мотивації майбутніх учителів фізичної культури можливе за умови використання комплексу ігрових інновацій.Документ Підготовка майбутнього вчителя фізичної культури до волонтерської діяльності в процесі навчально-виховної роботи вищого навчального закладу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Маркова, Олена ВіталіївнаУспішна професійна діяльність вимагає від сучасного фахівця з фізичної культури високого професіоналізму, творчості, глибоких знань, умінь і навичок як предметно-професійного, так і специфічного характеру, пов’язаного з особливостями майбутньої професії. Сучасний випускник вищого навчального закладу повинен вміти організовувати фізкультурно-оздоровчу і спортивно-масову роботу не тільки в школі, а й поза її межами. Однією з форм такої позашкільної роботи може стати волонтерська діяльність. Навчально-виховна робота вишу надає студенту можливість набути досвіду в організації волонтерської діяльності у сфері фізичної культури і спорту, що дозволить у майбутньому використовувати її в роботі вчителя. Створення у вищому навчальному закладі клубу студентів-волонтерів, сприяє ефективному розвитку творчості, самореалізації студентської молоді та професійному становленню майбутніх вчителів фізичної культури.