Факультет фізичного виховання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/64
Переглянути
4 результатів
community.search.results.head
Документ Вплив секційних занять з фізичного виховання на особистісну активність студентів неспеціальних факультетів педагогічного ВНЗ(Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017) Собко, Сергій Григорович; Собко, Наталія Григорівна; Sobko, S.; Sobko, N.(ua) Зроблений аналіз навчально-виховного процесу з фізичного виховання і обрано секційну модель занять. Враховуючи матеріальну базу університету, кадровий склад кафедри, а також фізкультурні інтереси студентів, заняття проводились в 14 секціях. Визначений експертами рівень особистісної активності студентів є середнім. З метою підвищення рівня особистісної активності студентів на кафедрі запропонований комплекс заходів, який містив систему змагань різного рангу, показові виступи з індивідуальних видів спорту та покращення матеріально-технічного забезпечення викладання дисципліни "фізичне виховання"; впроваджено поетапне проведення комплексних внутрівузівських змагань. По завершенні експерименту повторно визначався рівень особистісної активності студентів в процесі занять, який згідно з експертними оцінками мав тенденцію до покращення (Р<0,05). Запровадження у навчально-виховний процес цілеспрямованого комплексу заходів дало змогу досягти позитивної динаміки змін рівня особистісної активності студентів неспеціальних факультетів педагогічного ВНЗ під час секційних занять з фізичного виховання.Документ Навчально-виховний процес у освітньому закладі спортивного профілю(ФОП Озеров Г. В., 2018) Турчак, Анатолій Леонідович; Мациборко, Ігор МихайловичДокумент Управління навчально-виховною та методичною роботою закладу спортивного спрямування(ФОП Озеров Г. В., 2018) Турчак, Анатолій Леонідович; Маркова, Олена ВіталіївнаДокумент Проблема визначення підходів щодо змісту і спрямованості здоров’язбережувальної роботи майбутніх учителів фізичної культури з учнями початкової школи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Панченко, Галина ІванівнаСтаття розкриває особливості підготовки майбутнього учителя фізичної культури до нового напряму оздоровчої роботи - попередження дидактогенних захворювань учнів початкових класів.