Факультет фізичного виховання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/64

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 29
  • Ескіз
    Документ
    Плавання у фізичному вихованні студентів
    (2018) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria
    (ua) В статті виділено актуальність занять плаванням для студентів, виявлено сучасні тенденції впровадження засобів плавання для оздоровлення студентів, проведено аналіз дисципліни плавання як складової фізичної підготовки студентів на заняттях з фізичного виховання у закладах вищої освіти визначено необхідність підготовки кваліфікованих кадрів у галузі фізичного виховання і спорту для проведення занять на воді.
  • Ескіз
    Документ
    Досвід використання системи moodle під час вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання плавання»
    (ХДАФК, 2019) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria
    (ua) У статті представлено можливості використання платформи дистанційного навчання Moodle у професійній підготовці фахівців з фізичного виховання та спорту під час вивчення спортивно-педагогічних дисциплін, зокрема «Теорія і методика викладання плавання». Автор показує структуру дисципліни та аналізує використані види діяльності та ресурси.
  • Ескіз
    Документ
    Організація самостійної роботи студентів в процесі вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання спортивних ігор» за допомогою портфоліо
    (2017) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Вabalich, Victoria
    (ua) У статті представлено результати дослідження практики організації самостійної роботи студентів в процесі вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання спортивних ігор». У ході дослідження була здійснена спроба експериментально перевірити ефективність методу портфоліо під час вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання спортивних ігор». Визначено види самостійної роботи, систематизовано процес організації навчально-пізнавальної діяльності студентів з предмету. Розроблена методика допомогла проаналізувати динаміку засвоєння професійних компетентностей. Результати дослідження дозволили встановити, що в експериментальних групах підвищилась якість виконання самостійної роботи, що свідчить про ефективність запровадженої методики. Ключові слова:
  • Ескіз
    Документ
    Спортивні ігри: правила та суддівство змагань
    (Рекламне агентство «Євгенія Плюс», 2018) Бабаліч, Вікторія Анатоліївна; Бондаренко, Олександр Васильович; Турчак, Анатолій Леонідович; Вabalich, Victoria; Turchak, Anatoliy; Bondarenko, Oleksandr
  • Ескіз
    Документ
    Застосування дистанційного навчання у процесі вивчення дисципліни «Теорія і методика викладання легкої атлетики» студентами факультету фізичного виховання
    (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Malenuk, T. V.
    (ua) У статті розкрито структуру дистанційного курсу «Теорія і методика викладання легкої атлетики» для студентів напряму підготовки Фізичне виховання* Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Представлено організацію навчального процесу на основі поєднання традиційного та дистанційного навчання студентів. Визначено особливості застосування дистанційного навчання у процесі вивчення даного курсу: організовує самостійну роботу, поточний і підсумковий контроль якості знань студентів, забезпечує засвоєння теоретичного матеріалу, створює кращі умови для оволодіння практичним розділом навчальної програми.
  • Ескіз
    Документ
    Сучасний погляд на інтенсифікацію фізичного виховання у вищій школі
    (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Косівська, А. В.; Malenuk, T. V.; Kosivska, S. V.
    (UA) У статті охарактеризовано сучасний погляд на інтенсифікацію процесу фізичного виховання у вищій школі. З’ясовано сутність поняття «інтенсифікація». Визначено основні шляхи інтенсифікації навчального процесу з фізичного виховання у вищій школі: удосконалення організації навчального процесу; оптимізація; індивідуалізація; гуманізація навчального процесу; впровадження сучасних освітніх технологій; формування позитивної мотивації студентів до занять; застосування ефективних форм і методів контролю та оцінки знань і навчальних досягнень студентів; формування професійної готовності викладачів фізичного виховання; покращення матеріально-технічного та санітарно-гігієнічного забезпечення занять.
  • Ескіз
    Документ
    Заняття з шейпінгу як один із напрямків підвищення ефективності фізичного виховання у вищій школі
    (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015) Маленюк, Тетяна Володимирівна; Косівська, А. В.; Malenuk, T. V.; Kosivska, A. V.
    (ua) Розроблено методику занять з шейпінгу в умовах секційної роботи. Через вісім місяців систематичних занять виявлено тенденцію до підвищення рівня фізичної підготовленості студенток 17 – 19 років. Встановлено недостовірні (Р>0,05) зміни за показниками швидкісних здібностей, загальної витривалості і вибухової сили. Виявлено достовірне (Р<0,05) збільшення показників силової витривалості м’язів розгиначів рук і черевного пресу, а також гнучкості. Доведено позитивний вплив секційних занять з шейпінгу на показники фізичної підготовленості студенток, що, у свою чергу, сприяє підвищенню ефективності фізичного виховання у вищій школі.
  • Ескіз
    Документ
    Вплив секційних занять з фізичного виховання на особистісну активність студентів неспеціальних факультетів педагогічного ВНЗ
    (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017) Собко, Сергій Григорович; Собко, Наталія Григорівна; Sobko, S.; Sobko, N.
    (ua) Зроблений аналіз навчально-виховного процесу з фізичного виховання і обрано секційну модель занять. Враховуючи матеріальну базу університету, кадровий склад кафедри, а також фізкультурні інтереси студентів, заняття проводились в 14 секціях. Визначений експертами рівень особистісної активності студентів є середнім. З метою підвищення рівня особистісної активності студентів на кафедрі запропонований комплекс заходів, який містив систему змагань різного рангу, показові виступи з індивідуальних видів спорту та покращення матеріально-технічного забезпечення викладання дисципліни "фізичне виховання"; впроваджено поетапне проведення комплексних внутрівузівських змагань. По завершенні експерименту повторно визначався рівень особистісної активності студентів в процесі занять, який згідно з експертними оцінками мав тенденцію до покращення (Р<0,05). Запровадження у навчально-виховний процес цілеспрямованого комплексу заходів дало змогу досягти позитивної динаміки змін рівня особистісної активності студентів неспеціальних факультетів педагогічного ВНЗ під час секційних занять з фізичного виховання.
  • Ескіз
    Документ
    Фізичне виховання і спорт в навчальних закладах України на сучасному етапі: стан, напрямки та перспективи розвитку. - Вип. 28
    (ФОП Піскова М. А., 2022)
    (ua) У збірнику подані наукові статті з актуальних проблем фізичного виховання, спорту і здоров’я людини, фізичної реабілітації й рекреації, що висвітлюють теоретичні, методичні, інноваційні та педагогічні питання щодо поліпшення якості підготовки фахівців у сфері фізичної культури і спорту, формування мотивації до здорового способу життя, рекреаційно-оздоровчої діяльності, обґрунтування змісту сучасної оздоровчої стратегії й реабілітаційно-корекційні технології, засобів стимуляції здоров’я різних верств населення, військово-патріотичного виховання сучасної молоді засобами фізичного виховання.