Факультет фізичного виховання

Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/64

Переглянути

community.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Ґенеза проблеми інтеграції знань в історико-філософському та психолого-педагогічному аспектах
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Бабенко, Андрій Леонідович
    (uk) У статті розглядається розвиток проблеми інтеграції знань, виділяються концептуальні ідеї філософів та педагогів минулого, визначаються основи педагогічної інтеграції, можливі напрямки педагогічного інтегрування на сучасному етапі.
  • Ескіз
    Документ
    Інтеграційні заняття зі спортивних ігор як шлях удосконалення підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Бабенко, Андрій Леонідович
    У статті досліджується проблема інтеграції у процесі підготовки майбутніх учителів фізичного виховання. Аналізуються навчальні програми та виявляються інтегративні потенційні можливості дисципліни "Спортивні ігри і методика викладання" й дисциплін природничо-наукового циклу. Доводиться доцільність впровадження інтеграційних занять та ефективність їх впливу на знання й уміння майбутнього вчителя фізичного виховання.
  • Ескіз
    Документ
    Інтеграційно-тематичний підхід у системі підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Бабенко, Андрій Леонідович
    У статті обґрунтовується інтеграційно-тематичний підхід у системі підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання. Визначаються наукові надбання у вирішенні цієї проблеми. Аналізуються роботи О. В. Петуніна і А. К. Кагієва, які ще у 80-ті роки ХХ ст. вважали одним із пріоритетних напрямків удосконалення системи підготовки вчителів фізичної культури комплексно-тематичний підхід. Характеризується три рівні інтеграції у навчанні. Визначається суть інтеграційно-тематичного підходу та характеризуються напрямки тематичної інтеграції; спеціально-предметна; психолого-педагогічна; предметно-методична; технологічно-методична.