Факультет фізичного виховання
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/64
Переглянути
3 результатів
community.search.results.head
Документ Ґенеза проблеми інтеграції знань в історико-філософському та психолого-педагогічному аспектах(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Бабенко, Андрій Леонідович(uk) У статті розглядається розвиток проблеми інтеграції знань, виділяються концептуальні ідеї філософів та педагогів минулого, визначаються основи педагогічної інтеграції, можливі напрямки педагогічного інтегрування на сучасному етапі.Документ Інтеграційні заняття зі спортивних ігор як шлях удосконалення підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Бабенко, Андрій ЛеонідовичУ статті досліджується проблема інтеграції у процесі підготовки майбутніх учителів фізичного виховання. Аналізуються навчальні програми та виявляються інтегративні потенційні можливості дисципліни "Спортивні ігри і методика викладання" й дисциплін природничо-наукового циклу. Доводиться доцільність впровадження інтеграційних занять та ефективність їх впливу на знання й уміння майбутнього вчителя фізичного виховання.Документ Інтеграційно-тематичний підхід у системі підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Бабенко, Андрій ЛеонідовичУ статті обґрунтовується інтеграційно-тематичний підхід у системі підготовки майбутнього вчителя фізичного виховання. Визначаються наукові надбання у вирішенні цієї проблеми. Аналізуються роботи О. В. Петуніна і А. К. Кагієва, які ще у 80-ті роки ХХ ст. вважали одним із пріоритетних напрямків удосконалення системи підготовки вчителів фізичної культури комплексно-тематичний підхід. Характеризується три рівні інтеграції у навчанні. Визначається суть інтеграційно-тематичного підходу та характеризуються напрямки тематичної інтеграції; спеціально-предметна; психолого-педагогічна; предметно-методична; технологічно-методична.