Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4
Переглянути
3 результатів
community.search.results.head
Документ Використання інноваційної методики в курсі «Сучасна українська літературна мова (синтаксис)»(КОД, 2018) Демешко, Інна Миколаївна; Демешко, Инна Николаевна; Demeshko, Inna(uk) У статті висвітлено проблеми застосування інноваційної методики у викладанні курсу «Сучасна українська літературна мова (Синтаксис)» у взаємодії з традиційними методами навчання, розглянуто складні випадки аналізу словосполучень, головних і другорядних членів речення, складні випадки аналізу односкладних речень. У викладанні теоретичних курсів мовознавчого циклу необхідно враховувати ідеї наукової парадигми, орієнтованої на особистість студента з його комунікативними та пізнавальними потребами, актуалізувати в сучасній мовній освіті культуро-орієнтовані підходи до навчання мови. На сучасному етапі суспільством висуваються нові вимоги до системи освіти, форм, методів, принципів навчання, що сприятиме на якісно новому рівні підготувати студентів до майбутньої трудової діяльності, а досягти високих результатів у навчальному процесі можливо шляхом взаємодії традиційних та інноваційних процесів у викладанні теоретичних курсів на філологічних факультетах ВН3. В організації навчального процесу в системі підготовки спеціалістів-філологів використовується кредитно-модульна технологія викладання української мови у вищій школі, що передбачає оптимізацію освітнього процесу, посилення уваги до самостійної роботи студентів. Розглянуто дискусійні питання щодо проблеми другорядних членів речення в сучасному мовознавстві, проблеми односкладного речення в сучасному мовознавстві.Документ Використання дистанційного навчання в курсі «Теоретична граматика української мови»(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Демешко, Інна Миколаївна; Демешко, Инна Николаевна; Demeshko, Inna Mykolaivna(uk) У статті розглянуто перспективи використання дистанційних технологій у курсі «Теоретична граматика української мови». З’ясовано переваги і недоліки дистанцiйного навчання, зроблено акцент на особливостях навчального процесу при вивченні даного теоретичного курсу з використанням дистанційних освітніх технологій.Документ Професійно-орієнтована підготовка майбутнього вчителя іноземних мов: нова парадигма(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Черньонков, Ярослав Олександрович(uk) У статті проаналізовано зміст поняття дистанційної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов у вищих навчальних педагогічних закладах на прикладах передових прогресивних освітянських систем. Автором було ґрунтовно досліджено зміст та структуру даного поняття; визначено три основні типи дистанційної взаємодії; окреслено основні компоненти досліджуваного утворення; проаналізовано найефективніші критерії дистанційної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов (обізнаності, спроможності, схильності). В рамках докторського дисертаційного дослідження було проведено черговий етап педагогічного експерименту (дистанційної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов) в умовах спеціально створеного середовища: Черкаський та Кіровоградський виші.