Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Леся Українка. “Лісова пісня”: взаємодія цінностей(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Марко, Василь Петрович(ua) Воля, краса, кохання, здібності, ідеали — навколо цих та інших цінностей формуються позиції персонажів “Лісової пісні” Лесі Українки, будуються взаємини між ними. Уводячи романтичну натуру до сфери побуту, проникаючи до глибин підсвідомості героїв, авторка досягає художньої правди, над якою час не має влади. З погляду взаємодії цінностей інтерпретуються образи Мавки й Лукаша, їхнього трагічного кохання.Документ Project–based learing as a way to incorporate effective foreign language teaching(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Іваненко, Надія Вікторівна; Ivanenko, Nadiya Victorivna; Иваненко, Надежда Викторовна(uk) Незалежне навчання фокусується на критерії можливостей та досвіді, необхідних для досягнення студентами самостійності, самовмотивованості та досвідченості. Воно вимагає навчальних методів, які включають, серед іншого, навчальні проекти та незалежні дослідження. Проектна робота орієнтується як на процес, так і на кінцевий результат, а також надає студентам можливість зосередитися на вільному володінні мовою та точності виконання проекту на його різних етапах. Робота над проектом потенційно мотивує, стимулює і заохочує до подолання труднощів. Це, як правило, призводить до підвищення самооцінки, самостійності та впевненості студентів, а також покращення їхніх мовних навичок, пізнавальних здібностей та змісту навчання.Документ Citizenship education in the english language classroom(Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Ivanenko, Nadiya Victorivna; Іваненко, Надія Вікторівна(uk) Метою даного дослідження є з'ясувати, чи може впровадження принципів громадянської освіти у викладання англійської мови підвищити мотивацію студентів і поліпшити їх рівень володіння іноземною мовою. Навчання засадам громадянської освіти проводилося на прикладі студентів університету через навчальне спілкування в аудиторії. Дослідження довело, що підготовка студентів вищих навчальних закладів, щоб бути хорошими громадянами, використовуючи ідеологію громадянської освіти, є далеко плановою освітньою ціллю, що тісно переплітається з навчанням іноземної мови.Документ Зовнішні чинники формування культурної самоідентифікації майбутніх учителів іноземної мови(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Губа, Світлана Анатоліївна(uk) У статті йдеться про глобалізаційні процеси сучасності та їхній деструктивний вплив на освіту, інтелектуальний та духовний розвиток молоді завдяки широкому домінуванню стандартів масової культури. Культурна самоідентифікація розглядається як одна з найважливіших складових професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови в епоху глобалізацій них змін.Документ Формування міжкультурної компетенції особистості в процесі навчання іноземної мови(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Воронкова, Ніна Романівна(UA) У статті розглядається питання актуальності поняття «міжкультурна компетенція» та формування міжкультурної компетенції як необхідного фактору для здійснення процесу комунікації між представниками різних культур, шляхи подолання непорозумінь чи конфліктів.