Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4
Переглянути
5 результатів
Результати пошуку
Документ Digitalization as the qualitative characteristic of teaching foreign languages: theoretical approach(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Chernionkov, Yaroslav Olexandrovych; Черньонков, Ярослав Олександрович; Черненков, Ярослав Александрович(uk) Це дослідження було проведено для визначення, окреслення основних характеристик, вдосконалення, психолого-педагогічної основи понять «діджиталізація», «діджиталізація вивчення іноземних мов» у вищих педагогічних навчальних закладах. Автором було досліджено, проаналізовано провідну роль та концептуальний вплив цифрового напрямку освіти у підготовці майбутніх високваліфікованих професіоналів у галузі педагогічної освіти.Документ Digitalization as the qualitative characteristic of teaching foreign languages: theoretical approach(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Chernionkov, Yaroslav Olexandrovych; Черньонков, Ярослав Олександрович; Черненков, Ярослав Александрович(uk) Це дослідження було проведено для визначення, окреслення основних характеристик, вдосконалення, психолого-педагогічної основи понять «діджиталізація», «діджиталізація вивчення іноземних мов» у вищих педагогічних навчальних закладах. Автором було досліджено, проаналізовано провідну роль та концептуальний вплив цифрового напрямку освіти у підготовці майбутніх високваліфікованих професіоналів у галузі педагогічної освіти.Документ Психологічно-педагогічний компонент індивідуалізації професійної підготовки майбутних учителів іноземних мов(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Черньонков, Ярослав Олександрович; Черньонков, Ярослав Олександрович; Chernionkov, Yaroslav Olexandrovych(ua) Це дослідження було проведено для визначення, окреслення основних характеристик, вдосконалення, психолого-педагогічної основи понять «індивідуалізація», «індивідуалізація професійної підготовки майбутнього вчителя іноземних мов» у вищих педагогічних навчальних закладах. Автором було досліджено, проаналізовано провідний компонент розвитку особистості; визначено складові психолого-педагогічної готовності студента до процесу самовиховання; окреслено умови індивідуалізації психолого-педагогічної підготовки майбутнього спеціаліста в галузі іноземних мов; висвітлено загальні оптимальні умови розвитку майбутнього вчителя іноземних мов на спеціалізованих факультетах; проаналізовано поняття «моніторинг» та «діагностика». Було зазначено, що індивідуалізація професійної підготовки є: такою організацією навчального процесу, що передбачає добір засобів, темпу навчання, враховуючи індивідуальні особливості тих, хто навчається; низкою навчально-методичних, психолого-педагогічних та організаційно-управлінських заходів, що забезпечують індивідуальний підхід.Документ The analysis of foreign language teaching methods(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Жукова, Олександра Миколаївна; Жукова, Александра Николаевна; Zhukova, Olexandra Mykolayivna(uk) Стаття присвячена методам викладання іноземної мови. Ми розповідаємо майже про всі відомі методи викладання (наприклад, англійської мови). Ми виокремлюємо методи, які, на нашу думку, є найбільш корисними для українських учнів та студентів. Стаття стане у нагоді учителям та викладачам ВНЗ.Документ Communicative approach to teaching pronunication(Видавець Лисенко В. Ф., 2016) Danylchenko, Stanislava; Данильченко, Станіслава Вадимівна(uk) У статті систематизовано сутнісні характеристики комунікативного підходу в навчанні вимови й представлено етапи формування навичок коректної літературної вимови згідно цієї концепції. Запропоновано план заняття з практичної фонетики англійської мови відповідно до принципів комунікативного підходу.