Факультет української філології, іноземних мов та соціальних комунікацій
Постійне посилання на фондhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/4
Переглянути
Документ Communicative strategies in the interview texts(Видавець Лисенко В. Ф., 2017) Апалат, Ганна Павлівна; Apalat, Hanna(uk) У статті розглянуто комунікативні стратегії Дональда Трампа в інтерв’ю, яке він надав НьюЙорк Таймс 23 листопада 2016 року: стратегії інформування та стратегію демонстрації ставлення респондента до репліки інтерв’юера, виокремлено неконфліктні та конфліктні комунікативні тактики. Неконфліктна стратегія інформування представлена тактикою прямої відповіді на запитання, стратегія демонстрації ставлення респондента представлена тактикою повної кореляції Конфліктна стратегія представлена тактиками: вказівка на недоречність запитання; посилання на те, що інтерв’юерові відома відповідь; неповна відповідь; загальна відповідь; зустрічне запитання та образа.Документ Spoken grammar in the efl context(КОД, 2018) Apalat, Hanna; Апалат, Ганна Павлівна; Апалат, Анна Павловна(uk) У статті розглядається роль розмовної граматики в курсі Speakout Advanced. У статті подано визначення й описано функції таких елементів розмовної граматики: лексико-граматичні конструкції, еліпсис, заповнювачі пауз, маркери зворотного зв’язку, емфатична препозиція, пояснююча постпозиція. Елементи розмовної граматики дозволяють мовцю вести комунікацію в реальному часі: редагувати своє висловлювання, надавати пояснення, орієнтувати співрозмовника, щодо теми повідомлення, окреслити тему, перед тим як прокоментувати її, а також додати оціночний компонент до повідомлення. Аналіз виявив, що в зазначеному комплексі елементи розмовної граматики обмежені лексико-граматичними конструкціями та еліпсисом. Синтаксичні конструкції, характерні для розмовної мови (емфатична препозиція, пояснююча постпозиція), проігноровано. В комплексі Speakout Advanced бракує мовленнєвих вправ, спрямованих на застосування розмовної граматики. Для згаданого комплексу характерною є перевага індуктивних видів діяльності над продуктивними. В статті наголошується можливість і потенційна користь більшої обізнаності щодо розмовної англійської мови, оскільки знання особливостей розмовної граматики дозволяє викладачам покращити загальний рівень володіння мовою у студентів та підвищити автентичність уроків англійської мови.Документ Комунікативні стратегії та тактики у навчанні діалогічного мовлення(КОД, 2019) Апалат, Ганна Павлівна; Apalat, Hanna; Максимова, Ольга; Maksymova, Olha(uk) Стаття присвячена проблемі навчання діалогічного мовлення в старшій школі. У статті проаналізовано монологічний та діалогічний типи мовлення, роль вербально-зорових опор і пропонується застосування опорних схем використання комунікативних стратегій і тактик у навчанні діалогічного мовлення. У статті продемонстровано систему вправ для розвитку навичок мовлення учнів старшої школи.