Магістри
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/5515
Переглянути
2 результатів
Search Results
Документ Професійна підготовка фахівців цифрових технологій до викладання освітнього модуля «3Д друк»(2024) Онищенко, Владислав Юрійович; Onyshchenko, V.Yu.(ua) Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 015 Професійна освіта (Цифрові технології). – Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, Кропивницький, 2024. На сьогодні, технології 3D-друку є інноваційними, постійно розвиваються та вдосконалюються. Використовується 3D-друк в різних галузях, науки, техніки, виробництва, медицини та ін. Також важливу роль технології 3D-друку відіграють в освіті як сучасний елемент навчання. Тому, вивчення технологій 3D-друку, розробка методики підготовки фацівців є актуальною в освітньому процесі. Мета дослідження – є розробка та вивчення методики підготовки фахівців у сфері цифрових технологій до викладання освітнього модуля «3D-друк» Об’єкт дослідження – освітній процес підготовці фахівців цифрових технологій в умовах вищого навчального закладу. Предмет дослідження – професійна підготовка фахівців цифрових технологій до викладання освітнього модуля «3Д-друк». Елементи наукової новизни результатів дослідження: -реалізовано технічне завдання: описано сучасні технології 3D-друку, технічні можливості обладнання та матеріалів, особливості конструкторських рішень та функціональних можливостей 3D-принтерів. -запропоновано модель підготовки фахівців цифрових технологій до викладання 3D-друку. - подальшого розвитку набула методика використання 3D-друку в освітньому процесі підготовки фахівців цифрових технологій. Практичне значення роботи: розроблено конкретні методичні рекомендації та інструменти для впровадження методики у навчальні програми підготовки фахівців цифрових технологій. (en) Qualification work for obtaining a master's degree in the specialty 015 Professional Education (Digital Technologies). - Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State University, Kropyvnytskyi, 2024. Today, 3D printing technologies are innovative, constantly developing and improving. 3D printing is used in various fields, science, technology, production, medicine, etc. 3D printing technologies also play an important role in education as a modern element of learning. Therefore, the study of 3D printing technologies, the development of a methodology for training FAC specialists is relevant in the educational process. The purpose of the research is to develop and study the methodology for training specialists in the field of digital technologies to teach the educational module "3D printing" The object of the research is the educational process of training specialists in digital technologies in a higher educational institution. The subject of the research is the professional training of specialists in digital technologies to teach the educational module "3D printing". Elements of scientific novelty of the research results: -the technical task is implemented: modern 3D printing technologies, technical capabilities of equipment and materials, features of design solutions and functional capabilities of 3D printers are described. - a model for training specialists in digital technologies to teach 3D printing is proposed. - the methodology for using 3D printing in the educational process of training specialists in digital technologies has been further developed. Practical significance of the work: specific methodological recommendations and tools for implementing the methodology into the curricula for training specialists in digital technologies have been developed.Документ Професійна підготовка фахівців цифрових технологій до викладання oсвітньoгo модуля «Основи алгоритмізації»(2024) Малчевський, Валерій Миколайович; Malchevsky, V. M.(ua) Актуальність обраної теми полягає в тому, що алгоритмізація є основою програмування, котре, на сьогодні широко використовується в багатьох галузях науки, техніки, освіти і т. п. Відповідно, оволодіння основами алгоритмізації створює підґрунтя для подальшого освоєння різних інформаційних, комп’ютерних технологій, що є важливим у підготовці сучасних, конкурентоспроможних фахівців. Мета дослідження полягає в досліджені методики вивчення основ алгоритмізації. Об'єкт дослідження –освітній процес у закладах професійної освіти. Предмет дослідження –підходи, методи, техніки та інструменти, які використовуються для ефективного навчання та засвоєння основ алгоритмізації. Елементи наукової новизни результатів дослідження: проведено аналіз та порівняння різних методик вивчення основ алгоритмізації; представлено огляд і систематизацію різних підходів до вивчення основ алгоритмізації, які раніше не були об'єктом комплексного аналізу; визначено критерії для вибору найбільш ефективних методик вивчення основ алгоритмізації залежно від особливостей аудиторії та доступних ресурсів, враховуючи рівень підготовки студентів, їхні попередні знання та досвід, а також можливості навчального закладу. Практичне значення роботи: Покращення навчання програмування. Розроблені методики, рекомендації та інноваційні підходи можуть сприяти ефективнішому засвоєнню матеріалу студентами та підвищити їх рівень комп'ютерної грамотності; Забезпечення розвитку комп'ютерних навичок. Розроблені методики можуть допомогти студентам зрозуміти принципи створення алгоритмів та їх практичну реалізацію; Популяризація STEM-освіти: Розроблені методики можуть сприяти популяризації STEM-освіти (наука, технологія, інженерія та математика). (en) The relevance of the chosen topic lies in the fact that algorithmization is the basis of programming, which is widely used today in many fields of science, technology, education, etc. Accordingly, mastering the basics of algorithmization creates a basis for further mastering various information and computer technologies, which is important in the training of modern, competitive specialists. The purpose of the study is to investigate the methodology for studying the basics of algorithmization. The object of the study is the educational process in vocational education institutions. The subject of the study is approaches, methods, techniques and tools used for effective learning and mastering the basics of algorithmization. Elements of scientific novelty of the research results: • an analysis and comparison of different methodologies for studying the basics of algorithmization is carried out; an overview and systematization of different approaches to studying the basics of algorithmization, which have not previously been the object of a comprehensive analysis, are presented; • criteria for choosing the most effective methodologies for studying the basics of algorithmization are determined depending on the characteristics of the audience and available resources, taking into account the level of training of students, their previous knowledge and experience, as well as the capabilities of the educational institution. Practical significance of the work: • Improving programming teaching. The developed methodologies, recommendations and innovative approaches can contribute to more effective learning of the material by students and increase their level of computer literacy; • Ensuring the development of computer skills. The developed methodologies can help students understand the principles of creating algorithms and their practical implementation; • Popularization of STEM education: The developed methods can contribute to the popularization of STEM education (science, technology, engineering and mathematics).