Магістри

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/5515

Переглянути

Search Results

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка фахівців цифрових технологій до розробки віртуального викладача для гейміфікації освітнього процесу
    (2024) Булюбаш, Сергій Олегович; Bulyubash S.O.
    (ua) Метою магістерської роботи є дослідження методів підготовки фахівців цифрових технологій до розробки віртуального викладача, який сприяє гейміфікації освітнього процесу. Для досягнення цієї мети було поставлено наступні завдання:  проаналізувати сучасні підходи до навчання та впровадження гейміфікації;  визначити роль віртуального викладача у сучасній освітній системі;  розробити концепцію підготовки фахівців цифрових технологій до розробки віртуального викладача;  здійснити експериментальну апробацію запропонованої концепції. Об’єктом дослідження виступає процес підготовки фахівців цифрових технологій, які займаються створенням віртуальних викладачів. Предметом дослідження є методи та засоби підготовки таких фахівців, зокрема розробка їхніх компетентностей у галузі гейміфікації освітнього процесу. Вивчення методів підготовки фахівців є важливим етапом для забезпечення якості кінцевого продукту, оскільки успіх впровадження віртуального викладача значною мірою залежить від рівня кваліфікації спеціалістів, які працюють над його створенням. Елементи практичного значення. Практичне значення роботи полягає у можливості використання розроблених рекомендацій та підходів у підготовці майбутніх фахівців у галузі цифрових технологій. Результати дослідження можуть бути впроваджені в освітній процес ЗП(П-Т)О, які здійснюють підготовку спеціалістів з інформаційних технологій. Це дозволить підвищити якість навчання, забезпечити здобувачів освіти практичними навичками розробки сучасних технологій, що відповідають актуальним потребам освітнього середовища. Повний обсяг роботи – 85 стор., основний текст становить 65 стор. (en) The purpose of the master’s thesis is to study methods for preparing digital technology specialists for the development of a virtual teacher that promotes the gamification of the educational process. To achieve this goal, the following tasks were set:  Analyze modern approaches to learning and the implementation of gamification;  Determine the role of a virtual teacher in the modern educational system;  Develop a concept for preparing digital technology specialists for the development of a virtual teacher;  Conduct an experimental testing of the proposed concept. The object of the research is the process of preparing digital technology specialists who are engaged in the creation of virtual teachers. The subject of the research is the methods and means of training such specialists, in particular the development of their competencies in the field of gamification of the educational process. The study of methods for preparing specialists is an important stage for ensuring the quality of the final product, as the success of the implementation of a virtual teacher largely depends on the level of qualification of the specialists working on its creation. Elements of Practical Significance The practical significance of the work lies in the possibility of using the developed recommendations and approaches in the preparation of future specialists in the field of digital technologies. The results of the research can be implemented in the educational process of higher education institutions that train specialists in information technology. This will improve the quality of education and provide students with practical skills in developing modern technologies that meet the current needs of the educational environment. The full volume of the work is 85 pages, the main text is 65 pages.
  • Ескіз
    Документ
    Методика застосування 3D-мапінгу в закладах професійної (професійно-технічної) освіти
    (2024) Малахатько, Олександр Олександрович; Malakhatko, O.O.
    (ua) Магістерська робота присвячена розробці методики застосування 3D-мапінгу в навчальних програмах закладів професійної (професійно-технічної) освіти (ЗП(ПТ)О). Мета дослідження – розробка методики застосування 3D-мапінгу в ЗП(ПТ)О та перевірка її ефективності у контексті розвитку цифрових і творчих навичок студентів. Завдання: 1) аналіз існуючих теоретичних та практичних підходів до використання 3D-мапінгу та інших мультимедійних технологій у навчанні; 2) дослідження сучасних тенденцій у професійній освіті, що підтримують інтеграцію 3D-мапінгу як навчального інструменту; 3) розробка і впровадження програми з використанням 3D-мапінгу, орієнтованої на розвиток професійних та творчих навичок студентів; 4) оцінка ефективності 3D-мапінгу у навчальних процесах через експериментальні заняття та аналіз результатів опитування; 5) надання методичних рекомендацій для викладачів щодо використання програмного забезпечення (HeavyM, Adobe After Effects, VPT, TouchDesigner, MapMap) у навчальних програмах. Об’єкт дослідження – освітній процес у закладах професійної (професійно–технічної) освіти з використанням цифрових технологій. Предмет дослідження – методика застосування 3D-мапінгу в освітньому процесі.. Елементи наукової новизни результатів дослідження: узагальнено сучасні підходи до реалізації 3D-мапінгу в освітньому процесі ЗП(ПТ)О в умовах цифрової трансформації суспільства; подальшого розвитку набула методика застосування 3D-мапінгу та використання цифрових технологій в освітньому середовищі ЗП(ПТ)О. Практичне значення роботи: реалізовано програму з використанням 3D-мапінгу, обрано та описано необхідні програмні засоби для створення візуальних ефектів; запропоновано використання 3D-мапінгу у процесі підготовки фахівців з області цифрових технологій та дизайну; розроблено проєкт 3D-мапінгу, який може бути використаний як приклад для здобувачів освіти та викладачів при навчанні 3D-мапінгу в ЗП(ПТ)О. Повний обсяг роботи 106 стор., основний текст становить 75 стор. (en) The master’s thesis is dedicated to the development of a methodology for applying 3D mapping in the educational programs of institutions of professional (vocational-technical) education (IP(VT)E). Research Aim – to develop a methodology for applying 3D mapping in IP(VT)E and to verify its effectiveness in the context of developing students’ digital and creative skills. Objectives: 1) analyze existing theoretical and practical approaches to the use of 3D mapping and other multimedia technologies in education; 2) study current trends in professional education that support the integration of 3D mapping as an educational tool;.; 3) develop and implement a program using 3D mapping aimed at developing students’ professional and creative skills; 4) evaluate the effectiveness of 3D mapping in educational processes through experimental classes and analysis of survey results; 5) provide methodological recommendations for teachers on the use of software (HeavyM, Adobe After Effects, VPT, TouchDesigner, MapMap) in educational programs. Object of Research – the educational process in institutions of professional (vocational-technical) education using digital technologies. Subject of Research – the methodology of applying 3D mapping in the educational process. Elements of Scientific Novelty of the Research Results: generalized modern approaches to the implementation of 3D mapping in the educational process of IP(VT)E in the conditions of digital transformation of society; the methodology of applying 3D mapping and the use of digital technologies in the educational environment of IP(VT)E has been further developed. Practical Significance of the Work: a program using 3D-mapping has been implemented, necessary software tools for creating visual effects have been selected and described; the use of 3D mapping in the process of training specialists in the field of digital technologies and design has been proposed; a 3D mapping project has been developed, which can be used as an example for students and teachers in teaching 3D mapping in IP(VT)E. The total volume of the work – 106 pages, the main text consists of 75 pages.
  • Ескіз
    Документ
    Професійна підготовка фахівців цифрових технологій до викладання освітнього модуля «3Д друк»
    (2024) Онищенко, Владислав Юрійович; Onyshchenko, V.Yu.
    (ua) Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 015 Професійна освіта (Цифрові технології). – Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, Кропивницький, 2024. На сьогодні, технології 3D-друку є інноваційними, постійно розвиваються та вдосконалюються. Використовується 3D-друк в різних галузях, науки, техніки, виробництва, медицини та ін. Також важливу роль технології 3D-друку відіграють в освіті як сучасний елемент навчання. Тому, вивчення технологій 3D-друку, розробка методики підготовки фацівців є актуальною в освітньому процесі. Мета дослідження – є розробка та вивчення методики підготовки фахівців у сфері цифрових технологій до викладання освітнього модуля «3D-друк» Об’єкт дослідження – освітній процес підготовці фахівців цифрових технологій в умовах вищого навчального закладу. Предмет дослідження – професійна підготовка фахівців цифрових технологій до викладання освітнього модуля «3Д-друк». Елементи наукової новизни результатів дослідження: -реалізовано технічне завдання: описано сучасні технології 3D-друку, технічні можливості обладнання та матеріалів, особливості конструкторських рішень та функціональних можливостей 3D-принтерів. -запропоновано модель підготовки фахівців цифрових технологій до викладання 3D-друку. - подальшого розвитку набула методика використання 3D-друку в освітньому процесі підготовки фахівців цифрових технологій. Практичне значення роботи: розроблено конкретні методичні рекомендації та інструменти для впровадження методики у навчальні програми підготовки фахівців цифрових технологій. (en) Qualification work for obtaining a master's degree in the specialty 015 Professional Education (Digital Technologies). - Volodymyr Vynnychenko Central Ukrainian State University, Kropyvnytskyi, 2024. Today, 3D printing technologies are innovative, constantly developing and improving. 3D printing is used in various fields, science, technology, production, medicine, etc. 3D printing technologies also play an important role in education as a modern element of learning. Therefore, the study of 3D printing technologies, the development of a methodology for training FAC specialists is relevant in the educational process. The purpose of the research is to develop and study the methodology for training specialists in the field of digital technologies to teach the educational module "3D printing" The object of the research is the educational process of training specialists in digital technologies in a higher educational institution. The subject of the research is the professional training of specialists in digital technologies to teach the educational module "3D printing". Elements of scientific novelty of the research results: -the technical task is implemented: modern 3D printing technologies, technical capabilities of equipment and materials, features of design solutions and functional capabilities of 3D printers are described. - a model for training specialists in digital technologies to teach 3D printing is proposed. - the methodology for using 3D printing in the educational process of training specialists in digital technologies has been further developed. Practical significance of the work: specific methodological recommendations and tools for implementing the methodology into the curricula for training specialists in digital technologies have been developed.