Магістри
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/5515
Переглянути
3 результатів
Search Results
Документ Інклюзивне освітнє середовище закладу дошкільної освіти(2024) Подолян, Анастасія Олександрівна; Podolyan, A. O.(ua) Кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 011 Освітні, педагогічні науки. – Центральноукраїнський державний університет імені Володимира Винниченка, Кропивницький, 2024. Зміст анотації. Магістерську роботу присвячено дослідженню освітнього середовища закладу дошкільної освіти та його розбудові як безбар’єрного та інклюзивного. Метою магістерської роботи є здійснити експертне оцінювання функціонування освітнього середовища дошкільного закладу як безбар’єрного та інклюзивного, визначити його відповідність визначеним нормативним вимогам. На основі аналізу теоретичних джерел з тематики дослідження обґрунтовано, що безбар’єрність та інклюзивність визначають нову філософію освіти суспільства без обмежень. Побудова інклюзивного суспільства бере свій початок із розбудови інклюзивної дошкільної освіти, основою якої є її доступність через усунення бар’єрів, пов’язаних зі статтю, етнічною належністю, мовою, соціально-економічним статусом, місцем проживання, інвалідністю. З урахуванням міжнародної та національної законодавчої бази та теоретико-прикладних напрацювань показників і критеріїв якості дошкільної освіти, Державна служба якості освіти України визначила напрями за якими можна розбудовувати внутрішню систему якості закладу дошкільної освіти, здійснювати експертне оцінювання та самооцінювання якості освітньої діяльності та управлінських процесів. Запропонованими напрямками є: освітнє середовище; добувачі дошкільної освіти; фахова діяльність педагогічних працівників закладу; управлінські процеси. У магістерському дослідженні було здійснено експертне оцінювання інклюзивного освітнього середовища закладу дошкільної освіти № 3 «Незабудка» м. Кропивницький. Визначено, що середовище закладу розбудовується як безпечне, комфортне та інклюзивне. Предметно-просторове розвивальне середовище сприяє формуванню ключових компетентностей здобувачів освіти. Проте, потребує серйозного доопрацювання інформація представлена на сайті закладу освіти та потребує активізації робота педагогічних працівників щодо розуміння філософії інклюзії. (en) Abstract content. The master's thesis is devoted to the study of the educational environment of the preschool education institution and its development as barrier-free and inclusive. The purpose of the master's thesis is to carry out an expert assessment of the functioning of the educational environment of a preschool institution as barrier-free and inclusive, to determine its compliance with the specified regulatory requirements. Based on the analysis of theoretical sources from the research topic, it is substantiated that barrier-freeness and inclusiveness define a new philosophy of education for a society without restrictions. Building an inclusive society begins with the development of inclusive preschool education, the basis of which is its accessibility through the elimination of barriers related to gender, ethnicity, language, socio-economic status, place of residence, and disability. Taking into account the international and national legislative framework and the theoretical and applied development of preschool education quality indicators and criteria, the State Education Quality Service of Ukraine has determined the directions in which it is possible to develop the internal quality system of the preschool education institution, to carry out expert evaluation and self-evaluation of the quality of educational activities and management processes. The proposed directions are: educational environment; students of preschool education; professional activity of pedagogical staff of the institution; management processes. In the master's study, an expert evaluation of the inclusive educational environment of preschool education institution No. 3 "Nezabudka" in Kropyvnytskyi was carried out. It was determined that the environment of the institution is being developed as safe, comfortable and inclusive. The subject-spatial development environment contributes to the formation of key competencies of education seekers. However, the information presented on the website of the educational institution needs to be seriously revised and the work of pedagogical staff needs to be intensified in order to understand the philosophy of inclusion.Документ Методика використання гейм-технологій під час підготовки фахівців цифрових технологій освіти(2024) Корик, Денис Віталійович; Koryk, D.V.(ua) Актуальність ідеї інтегрованого навчання полягає в орієнтації освітнього процесу на виклики і вимоги сучасного суспільства. Враховують різноманітні аспекти сучасної технологічної реальності. Граючи, студенти можуть ефективно вдосконалювати технічні навички, розвивати творчість та робити практичні застосування цифрових концепцій. Мета дослідження – є розробка та вивчення методики використання гейм-технологій в освітньому процесі для ефективної підготовки фахівців у сфері цифрових технологій. Об’єкт дослідження – процес використання гейм-технологій у підготовці фахівців цифрових технологій в умовах вищого навчального закладу. Предмет дослідження – методика використання гейм-технологій у навчанні студентів цифрових технологій. Елементи наукової новизни результатів дослідження: - реалізовано технічне завдання: описано та обрано необхідне програмне забезпечення для використання гейм-технологій у вищій освіті, проаналізовано попередні дослідження та визначено прогалини у сучасних у підходах. -запропоновано освітній гейм-контент на платформі Unity, який передбачає інтеграції з ігровими платформами та вибір інструментів для реалізації навчальної гейміфікації. - подальшого розвитку набула методика використання гейм-технологій в освітньому процесі підготовки фахівців цифрових технологій. Практичне значення роботи: • проаналізовано випадки впровадження розробленої методики в навчальні програми цифрових технологій, з'ясовано його ефективність та можливості адаптації до різних умов вищих навчальних закладів. • розроблено конкретні практичні рекомендації та інструменти для впровадження розробленої методики у навчальні програми цифрових технологій. Повний обсяг роботи – 97 стор., основний текст становить 90 стор. У роботі подано 1 табл., 6 рис. (en) The relevance of the idea of integrated learning lies in the orientation of the educational process to the challenges and requirements of modern society. It takes into account various aspects of modern technological reality. By playing, students can effectively improve technical skills, develop creativity, and make practical applications of digital concepts. The purpose of the study is to develop and study the methodology of using game technologies in the educational process for the effective training of specialists in the field of digital technologies. The object of the study is the process of using game technologies in the training of digital technology specialists in a higher education institution. The subject of the study is the methodology of using game technologies in teaching digital technologies to students. Elements of scientific novelty of the research results: - The terms of reference were implemented: the necessary software for the use of game technologies in higher education was described and selected, previous studies were analyzed and gaps in current approaches were identified. -the educational game content on the Unity platform is proposed, which provides for integration with gaming platforms and the choice of tools for the implementation of educational gamification. - the methodology of using game technologies in the educational process of training digital technology specialists has been further developed. Practical significance of the work: - the cases of implementation of the developed methodology in the curricula of digital technologies were analyzed, its effectiveness and possibilities of adaptation to different conditions of higher education institutions were found out. - specific practical recommendations and tools for implementing the developed methodology in digital technology curricula have been developed. The full volume of the work is 97 pages, the main text is 90 pages. The work contains 1 tables, 6 figures.Документ Українські вчителі та освітній процес в умовах війни(2024) Беспалова, Анастасія Антонівна; Bespalova, A. A.(ua) Метою магістерської роботи є аналіз функціонування загальної середньої освіти в умовах війни та характеристика особливостей діяльності педагогічних працівників в освітньому процесі конкретного закладу освіти. Розглянуто міжнародні та національні моніторингові дослідження, які проведені після початку повномасштабного вторгнення, де проаналізовано вартісні показники втрат освітньої інфраструктури та матеріальних засобів; зміни контингенту учнівства й вчительства; зміни форм навчання; зміни в освітньому процесі; здійснено оцінку освітніх і навчальних втрат та можливі способи їх подолання. Визначено, що за період війни відбулося значне скорочення контингенту учнів, суттєво зросли освітні й навчальні втрати та навчальні розриви. Визначено, що світні втрати – це втрати на рівні системи освіти, які призводять до формування навчальних втрат та розривів. Навчальні втрати – це будь-які втрати знань і навичок, академічний регрес через певні інтервали в навчанні. А розриви у навчанні – це відмінності між фактичними результатами, академічним прогресом учня та очікуваними результатами, які встановлюють стандарти. Під час війни зростають всі види цих втрат. Вони мають негативні наслідки як для суспільства, так і для конкретної людини. Дослідження особливостей діяльності педагогічних працівників та освітнього процесу в умовах війни відбувалося на базі Одеського ліцею № 16 Одеської міської ради Одеської області. В результаті анкетування педагогічних працівників закладу, спостереження за освітнім середовищем, інтерв’ю з директоркою закладу освіти та фокус-групових дискусій було з’ясовано, що під час війни: погіршилися умови праці вчителів, збільшилася кількість неоплачуваної роботи, погіршився психоемоційний стан вчительства. Вчителя розбудовують безпечне освітнє середовище, але усвідомлюють ризики, пов’язані з війною. (en) The purpose of the master's thesis is to analyze the functioning of general secondary education in the conditions of war and to characterize the peculiarities of the activities of pedagogical workers in the educational process of a particular educational institution. International and national monitoring studies conducted after the start of a full-scale invasion were considered, which analyzed the cost indicators of losses of educational infrastructure and material resources; changes in the contingent of students and teachers; changes in forms of education; changes in the educational process; an assessment of educational and training losses and possible ways of overcoming them was carried out. It was determined that during the war there was a significant reduction in the number of students, educational and educational losses and educational gaps increased significantly. It was determined that educational losses are losses at the level of the education system, which lead to the formation of educational losses and gaps. Educational losses are any loss of knowledge and skills, academic regression after certain intervals in education. And learning gaps are the differences between actual outcomes, a student's academic progress, and the expected outcomes set by the standards. During the war, all types of these losses increase. They have negative consequences both for society and for a specific person. The study of the peculiarities of the activities of pedagogical workers and the educational process in the conditions of war took place on the basis of Odesa Lyceum No. 16 of the Odesa City Council of the Odesa region. As a result of a survey of the educational staff of the institution, observation of the educational environment, interviews with the director of the educational institution, and focus group discussions, it was found that during the war: the working conditions of teachers worsened, the amount of unpaid work increased, and the psycho-emotional state of teachers worsened. Teachers are building a safe educational environment, but are aware of the risks associated with war.