Наукові видання каф-ри технологічної та професійної освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/149

Переглянути

Search Results

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Цифровізація освітнього процесу в умовах дистанційного навчання в закладах вищої освіти
    (РВВ ЦДПУ В. Винничека, 2021) Манойленко, Наталія Володимирівна; Кононенко, Сергій Олексійович; Крамаренко, Наталія Миколаївна; Manoylenko, N.; Kononenko, S.; Kramarenko, N.
    (ua) Цифровізація освітнього процесу закладів вищої освіти розглядається як провідний напрям підвищення результативності навчання, один з основних факторів підвищення якості освітнього процесу, що дозволяє вирішити теоретичні й практичні проблеми вищої освіти, закономірності, принципи, форми, методи, технології, зміст, а також особливості та умови, що забезпечують ефективне представлення освітніх послуг за допомогою інформаційних технологій та Інтернету. Окреслено рекомендації щодо цифровізації освітнього процесу. Сформульовано завдання щодо цифровізації освітнього процесу майбутніх вчителів трудового навчання та технологій; запропоновано модель перетворень освітнього процесу ЗВО.
  • Ескіз
    Документ
    З досвіду використання відеофрагментів при вивченні основ техніки і технології у професійній підготовці студентівспеціальності 014 середня освіта (трудове навчання та технології)
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Рябець, Сергій Іванович; Мошуренко, Олександр Юрійович; Мошуренко, Юрій Михайлович; Ryabets, S.; Moshurenko, Y.; Moshurenko, O.
    (ua) У статті розглянуто особливості використання відеофрагментів під час вивчення дисципліни "Основи техніки і технологій" в підготовці бакалаврів спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології). Показано, що створення "банку" відеофільмів науково-популярного змісту дозволяє значно покращити ефективність засвоєння матеріалу, сприяє оптимізації навчального процесу та дозволяє організовувати його на якісно новому рівні. Крім того, вищевказане відео певним чином може компенсувати проблеми реального знайомства майбутніх вчителів технологій з сучасним виробництвом, зокрема устаткуванням та прогресивними технологічними процесами.
  • Ескіз
    Документ
    Формування інформаційно-комунікаційних компетентностей у професійній підготовці вчителя трудового навчання
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Манойленко, Наталія Володимирівна; Куценко, Тетяна Володимирівна; Manoylenko, N.; Kutsenko, T.
    (ua) Сучасний етап суспільного розвитку пов’язаний з інформаційними технологіями, які зазнали такого глобального поширення, що зараз важко уявити життя сучасної людини без них. Так можна без особливих труднощів навести приклади використання інформаційних технологій у освітній галузі. Успіх у освітній діяльності матиме той вищий навчальний заклад, який володіє найсучаснішими комп’ютерними технологіями. Прогрес в галузі освіти можна досягти, впроваджуючи відповідні інформаційні комп’ютерні технології, які роблять процес здобуття знань більш гнучким, індивідуалізованим, що дає змогу студентам використовувати глобальні ресурси для навчання, спілкуватись та обмінюватись досвідом із студентами інших країн. Насправді, перспективи розвитку інформаційних технологій безмежні. Стаття присвячена визначенню формування інформаційно-комунікаційних компетентностей у професійній підготовці вчителя трудового навчання.
  • Ескіз
    Документ
    Інформаційно-комунікаційні технології при формуванні методичної компетентності майбутніх учителів фізики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Єкименкова, Ольга Валентинівна; Yekymenkova, O.; Садовий, Микола Ілліч; Sadovyi, M.
    (uk) Компетентнісний підхід спрямовує процес вивчення методики навчання фізики у вищих педагогічних навчальних закладах зовсім в нове русло. Тому при підготовці майбутнього учителя фізики важливо формувати методичну компетентність в студентів, а саме уміння ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології у своїй фаховій діяльності. Зокрема, такі технології дають можливість на якісно новому рівні реалізувати принцип наочності. Формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики сприятиме гармонічному розвитку когнітивних здібностей особистості студентів.
  • Ескіз
    Документ
    Використання інформаційних технологій при підготовці абітурієнтів для професійної освіти
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Гринь, Денис Васильович
    (uk) На фоні реформування освіти, зроблена спроба осмислення підготовки нової генерації педагогічних кадрів для загальноосвітніх шкіл, що зможуть спрямувати сили шляхом навчання й управління пізнавальним процесом самим учнем. Одним з напрямків підготовки такого вчителя є сучасні інформаційно-комунікаційні технології, що привальному використанні сприяють розвитку творчих і розумових здібностей. Цей шлях істотно змінює характер взаємодії між учителем і учнем, орієнтуючи останнього на активне засвоєння знань.
  • Ескіз
    Документ
    Хмарні технології навчання у професійній підготовці майбутніх учителів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Царенко, Олександр Миколайович
    (UA) У статті проаналізовано дидактичні можливості хмарних технологій (ХТ) як послуги мережі Інтернет у професійній підготовці майбутніх учителів. Запропоновано методичні рекомендацій педагогам щодо створення навчального сайту для дистанційної освіти студентів.