Наукові видання каф-ри математики та методики її навчання

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/143

Переглянути

Search Results

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Конструювання тестових завдань для оцінювання професійної компетентності вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Яременко, Людмила Іванівна; Кендюхова, Антоніна Анатоліївна; Кендюхова, Антонина Анатольевна; Яременко, Людмила Ивановна; Kendyuhova, Antonina Anatoliivna; Yaremenko, Liudmyla Ivanivna
    (ua) Стаття розкриває особливості конструювання педагогічних тестів для оцінювання загальнопедагогічної компетентності вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти та перевірки його основних характеристик ефективності. Сконструйовані педагогічні тести (для вхідного та вихідного оцінювання) були побудовані відповідно до освітньо-професійних програм підвищення кваліфікації вчителів та з урахуванням вимог щодо рівня їх теоретичної підготовки. Оцінювання рівня загальнопедагогічної компетентності вчителів здійснювалося за критеріями: методичні знання; наукові знання; теоретичні знання (педагогічні, психологічні, професійні); технологічні знання (знання і використання педагогічних технологій, конструювання різних видів навчальної діяльності). Теоретичне обґрунтування та експериментальна апробація обох тестів підтверджують, що вони були правильно сконструйовані. Значна частина учасників позитивно сприймає роботу з тестовими завданнями. Математично-статистична обробка результатів тестування показала, що більшість розроблених тестових завдань функціонують задовільно, частина їх мають якісні психометричні характеристики. Разом з тим, проявила себе проблема індивідуальної готовності вчителів до висвітлення окремих питань навчального матеріалу. Багато здобувачів освіти відчули потребу попередньо опрацьовувати теоретичні матеріали (до початку курсів). Частина протестованих вчителів практично не володіє технікою тестування. Це дає підстави говорити про виявлення більш гострої проблеми: готовність вчителів до створення якісного інструменту вимірювання навчальних досягнень учнів, що потребує додаткових досліджень та створення системи підготовки здобувачів освіти до конструювання, моделювання та параметризації тестів.
  • Ескіз
    Документ
    Тестування як засіб контролю навчальних досягнень першокурсників з геометрії
    (ФОП Гордієнко Є. І., 2019) Яременко, Юрій Вікторович; Токарь, В. В.; Яременко, Людмила Іванівна; Yaremenko, Y,; Tokar, V.; Yaremenko, L.
    (ua) У публікації розглядається тестування першокурсників як засіб контролю їх навчальних досягнень з геометрії. Аналіз якості тестових завдань зроблено за класичною теорією.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічне тестування студентів з інтегрованого курсу «Алгебра та геометрія»
    (ФОП Гордієнко Є. І., 2019) Яременко, Людмила Іванівна; Олефіренко, В. Ю.; Яременко, Юрій Вікторович; Яременко, Людмила Ивановна; Олефиренко, В. Ю.; Яременко, Ю. В.; Yaremenko, L.; Olefirenko, V.; Yaremenko, Y.
    (ua) Висвітлено актуальні питання педагогічного тестування студентів фізико-математичного факультету під час вивчення інтегрованого курсу «Алгебра та геометрія».
  • Ескіз
    Документ
    Тестування як форма контролю знань студентів з диференціальних рівнянь
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Ключник, Інна Геннадіївна; Ключник, Инна Геннадиевна; Kliuchnyk, Inna Gennadyivna
    (uk) Якість підготовки фахівців великою мірою залежить від стану контролю навчальних досягнень студентів. Саме тестування, рейтинги та інші засоби педагогічного контролю можуть покращити якість навчання студентів, удосконалювати навчальну, методичну, виховну діяльність викладачів. Запропонований в статті тест містить завдання різного рівня складності та складається з завдань різної форми: вибір варіанту відповіді з декількох запропонованих; завдання на встановлення відповідності та завдання з розгорнутою відповіддю. Окрім цього він є зручний для викладача: щоб створити з одного варіанта декілька, можна змінити лише формулу в питані. За допомогою одної з запропонованих в роботі інтернет-сервісів можна створити тести та не хвилюватися, що студенти спишуть. Такі тести збережуть час викладачу та зроблять навчання більш цікавим.
  • Ескіз
    Документ
    Математична складова фахової компетентності вчителя в контексті всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2016»
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Изюмченко, Людмила Владимировна; Iziumchenko, L. V.
    (uk) У статті розглянуто математичну складову фахової майстерності учителя на прикладі конкурсу «Учитель року–2016» у номінації «Математика»: висвітлено вимоги, що висувались до учасників конкурсу, описано основні аспекти конкурсних випробувань відбіркового та фінального етапів конкурсу (оцінювання Інтернет-ресурсу, проведення майстер-класу, проходження тестування з фахової майстерності; оцінка володіння учителями засобами ІКТ, проведення уроку та захист навчального проекту); представлено детальний аналіз фахового випробування (тестових завдань відкритої й закритої форми, а також ускладнених задач), встановлено зв’язок тестових завдань з фаху зі шкільним курсом математики, показана можливість подальших досліджень у галузі, які випливають з пройдених фахових завдань; відмічені позитивні результати проведення конкурсу та наведені пропозиції щодо покращення фахової підготовки студентів педагогічних ВНЗ і підвищення кваліфікації вчителів математики.
  • Ескіз
    Документ
    Оцінювання розуміння логіки доведення тверджень в теорії границь послідовностей
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Авраменко, Ольга Валентинівна; Білецька, Юлія Григорівна
    (uk) Стаття присвячена розробці тесту для контролю вмінь доводити задачі теорії границь послідовностей та аналізу його впровадження. В статті наведені окремі приклади, показана доцільність використання тестових завдань. Окреслено перспективи розробки дистанційного курсу навчання та застосування системи мережевого тестування.
  • Ескіз
    Документ
    Деякі методичні аспекти використання ІКТ на уроках математики в процесі підготовки старшокласників до складання ЗНО
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Ботузова, Юлія Володимирівна; Ботузова, Юлия Владимировна
    (uk) Метою статті є аналіз специфіки підготовки старшокласників до складання ЗНО з математики, встановлення особливостей методичної роботи вчителів математики в даному напрямі та розгляд деяких методичних аспектів використання ІКТ в процесі підготовки учнів до ЗНО. Автор використовує в дослідженні загальнонаукові теоретичні та емпіричні методи: аналіз та синтез, узагальнення, спостереження та експеримент. В статті описуються можливості використання програмного забезпечення для створення та проведення педагогічного тестування. Пропонується варіант застосування програми MyTestXPro для створення паперових багатоваріантних тестів. Використання ІКТ учителем під час підготовки до уроків значно оптимізує використання часового ресурсу, дає можливість творчо розвиватись. В подальших дослідженнях планується детально описати роботу з програмами для створення та проведення тестувань, навести їх порівняльну характеристику, розкрити методичні особливості їх використання.