Наукові видання каф-ри математики та методики її навчання
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/143
Переглянути
7 результатів
collection.search.results.head
Документ Становлення та розвиток інформатики та кібернетики на Україні в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття: історіографія проблеми(2014) Ріжняк, Ренат Ярославович(ua) У статті досліджуються історіографічні напрямки та етапи розвитку наукової думки про історію становлення та розвитку кібернетики та інформатики в Україні протягом другої половини ХХ на початку ХХІ століття. Визначені два історіографічні етапи, до яких слід віднести наявні наукові дослідження про еволюцію кібернетики та інформатики нашої держави: історичні дослідження радянської доби (перша половина ХХ століття до кінця 80-х років) та історичні дослідження доби незалежності української держави (з початку 90-х років ХХ століття до наших днів). Зроблено висновок про те, що вивчення становлення та розвитку досліджень з кібернетики та інформатики дасть можливість з’ясувати важливі та актуальні проблеми становлення і розвитку інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій у вишах України.Документ Розвиток комп’ютерних мереж та розподілених комп’ютерних середовищ у вищій школі України в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття: історіографія проблеми(2014) Ріжняк, Ренат Ярославович(ua) У статті досліджуються історіографічні напрямки та етапи розвитку наукової думки про історію розвитку комп’ютерних мереж та розподілених програмно-апаратних комп’ютерних середовищ у ВНЗ України протягом другої половини ХХ на початку ХХІ століття. Визначені два історіографічні етапи, до яких слід віднести наявні наукові дослідження про еволюцію використання інформаційних технологій у вишах нашої держави: історичні дослідження радянської доби (перша половина ХХ століття до кінця 80-х років) та історичні дослідження доби незалежності української держави (з початку 90-х років ХХ століття до наших днів). Зроблено висновок про те, що аналіз розвитку досліджень з розвитку комп’ютерних мереж та розподілених комп’ютерних середовищ дасть можливість з’ясувати важливі та актуальні проблеми становлення і розвитку інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій у вишах України.Документ Еволюція нормативно-правового забезпечення інформатизації наукових бібліотек вишів України в кінці ХХ – на початку ХХІ століття(2014) Ріжняк, Ренат Ярославович(ua) У статті досліджується історія створення нормативно-правового забезпечення інформатизації наукових книгозбірень вищої школи нашої країни протягом періоду, починаючи з 80-х років ХХ століття по теперішній час. Для досягнення мети дослідження були розв’язані такі задачі: з’ясована джерельна база та історіографія дослідження, визначені основні факти нормативно-правового забезпечення інформатизації наукових бібліотек ВНЗ України на визначеному історичному проміжку, визначені основні етапи розвитку правового забезпечення інформатизації наукових бібліотек у вищих навчальних закладах України протягом вказаного періоду. В історичній послідовності прийняття та введення в дію проаналізовані основні положення державних нормативних документів, які покликані були регулювати основні закономірності розвитку вишівських наукових бібліотек України. Основні етапи створення правової бази інформатизації книгозбірень вищої школи визначені так: на першому етапі (з кінця 80-х до кінця 90-х років ХХ століття) були прийняті нормативно-правові акти щодо розв’язання стратегічних проблем інформатизації українського суспільства, які стали передумовою розвитку інформатизації наукових бібліотек України; на другому етапі (розпочався з кінця 90-х років ХХ століття) були розроблені правові засади та стандарти інформатизації наукових книгозбірень.Документ Еволюція апаратного забезпечення технічних вишів Кіровоградщини протягом 1970-2010 років(2014) Ріжняк, Ренат Ярославович(ua) У статті досліджується історія апаратного та телекомунікаційного забезпечення Кіровоградського національного технічного університету з 1970 року до наших днів. Визначені основні етапи та встановлено часові рамки такого забезпечення технічної вищої школи Кіровоградщини – від набуття досвіду експлуатації та використання перших комп’ютерів у навчальному процесі та інженерних економічних розрахунках через планомірне накопичення засобів обчислювальної техніки та створення інформаційних структур в університеті до формування потужних телекомунікаційних мереж та автоматизованої системи управління вищим навчальним закладом.Документ Створення засобів обчислювальної техніки та комплектування ними вишів України в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття(2014) Ріжняк, Ренат Ярославович(ua) У статті досліджується історіографія еволюції засобів обчислювальної техніки в нашій державі та апаратного забезпечення вищих навчальних закладів України протягом другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Визначені два історіографічні етапи, до яких слід віднести наявні наукові дослідження про еволюцію створення електронно-обчислювальних машин на Україні та комплектування засобами обчислювальної техніки вишів нашої держави: історичні дослідження радянської доби (друга половина ХХ століття до кінця 80-х років) та історичні дослідження доби незалежності української держави (з початку 90-х років ХХ століття до наших днів). Зроблено висновок про те, що дослідження розвитку апаратного та телекомунікаційного забезпечення дасть можливість з’ясувати більш загальні проблеми становлення і розвитку інформатики − вивчення еволюції наукової думки про становлення інформатики як науки, про особливості розвитку інформаційно-комунікаційних технологій у вищій школі України.Документ Становлення та розвиток комп’ютерних технологій навчання у вищій школі України в другій половині ХХ – на початку ХХІ століття: історіографія проблеми(2014) Ріжняк, Ренат Ярославович(ua) У статті досліджуються історіографічні напрямки та етапи розвитку наукової думки про історію становлення та розвитку технологій навчання на основі використання комп’ютерної техніки у вищій школі Україні протягом другої половини ХХ на початку ХХІ століття. Визначені два історіографічні етапи, до яких слід віднести наявні історико-наукові дослідження: історичні дослідження радянської доби (перша половина ХХ століття до кінця 80-х років) та історичні дослідження доби незалежності української держави (з початку 90-х років ХХ століття до наших днів). Зроблено висновок про те, що вивчення становлення та розвитку досліджень з комп’ютеризації навчального процесу дасть можливість з’ясувати важливі та актуальні проблеми становлення і розвитку інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій у вишах України.Документ Еволюція апаратного й телекомунікаційного забезпечення вищих навчальних закладів Кіровоградщини в другій половині ХХ - на початку ХХІ століття (аспект комп’ютеризації)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Ріжняк, Ренат Ярославович; Пархоменко, Юрій Михайлович(UA) У статті досліджується історія апаратного й телекомунікаційного забезпечення Кіровоградського національного технічного університету та Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Визначені основні етапи та встановлено часові рамки такого забезпечення різних видів вищої школи Кіровоградщини –від набуття досвіду експлуатації та використання перших комп’ютерів у навчальному процесі через планомірне нагромадження засобів обчислювальної техніки та створення інформаційних структур в університеті до формування потужних телекомунікаційних мереж та автоматизованої системи управління вищим навчальним закладом.