Наукові видання каф-ри математики та методики її навчання
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/143
Переглянути
3 результатів
collection.search.results.head
Документ Використання ІКТ для обчислення похідних неявно заданих функцій(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Ботузова, Юлія Володимирівна(ua) Розглядаються методичні особливості застосування ІКТ під час вивчення теми «Похідні функцій, заданих неявно» курсу математичного аналізу в педагогічному університеті. Наводяться приклади розв’язання типових задач на відшукання похідних першого та вищих порядків. Здійснюється аналіз функціональних можливостей використання онлайн-калькуляторів, математичного пакету Maple при розв’язанні таких задач.Документ Забезпечення наступності при вивченні теми «Границя і неперервність функції» з курсу математичного аналізу в системі школа-університет педагогічного профілю(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Ботузова, Юлія Володимирівна; Ботузова, Юлия Владимировна; Botuzova, Yuliya Volodimirna; Гнезділова, Кіра Миколаївна; Гнездилова, Кира Николаевна; Gnezdilova, Kira Mykolaivn(uk) В статті розглядається проблема можливостей реалізації принципу наступності при вивченні теми «Границя і неперервність функції» з курсу математичного аналізу в системі «школа-університет педагогічного профілю» з використанням ІКТ. Здійснюється короткий аналіз освітньо-професійної програми підготовки сучасного вчителя математики та діючої навчальної програми з математики профільного рівня для учнів 10-11 класів. Наголошується на тому, що майбутні вчителі математики мають бути готові до формування в учнів ключових та предметних компетентностей, здійснення міжпредметних зв’язків, а також до застосування сучасних освітніх технологій та методик. Наводиться детальний приклад реалізації принципу наступності при вивченні понять «границя та неперервність функції» в шкільному курсі математики та в закладі вищої педагогічної освіти, який передбачає використання програмного засобу навчального призначення – GeoGebra.Документ Використання онлайн-сервісів, математичного пакету Maple та програмування в процесі вивчення рядів Фур’є(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Ботузова, Юлія Володимирівна; Ботузова, Юлия Владимировна; Botuzova, Yulia(uk) В статті піднімається проблема доцільності використання нових інформаційних технологій при викладанні математичних дисциплін у вищому навчальному закладі. Розглядаються методичні особливості застосування ІКТ під час вивчення теми «Ряди Фур’є» курсу математичного аналізу в педагогічному університеті. Наводяться приклади розв’язання типових задач на розклад функції в ряд Фур’є. Здійснюється аналіз функціональних можливостей використання онлайн-калькуляторів, математичного пакету Maple та основ програмування при розв’язанні таких задач. Демонструються переваги використання онлайн-сервісів та математичних програмних продуктів при необхідності виконання громіздких обчислень, а також порівнюється якість та швидкість отримання результатів. Підкреслюється важливість застосування нових інформаційних технології під час вивчення усіх основних розділів математичного аналізу як основи для підвищення рівня математичної та професійної підготовки студентів.