Наукові видання каф-ри математики та методики її навчання
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/143
Переглянути
49 результатів
collection.search.results.head
Документ Технологія дослідження математичних функцій засобами комп'ютерного моделювання(2009) Кушнір, Василь Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович(ua) У статті досліджуються проблеми використання комп’ютерних технологій для побудови та розв’язування системних моделей задачних ситуацій, якими є дослідження шкільних математичних функцій та побудова їх графіків.Документ Системне моделювання процесу розв’язування текстових математичних задач: кібернетичний підхід(2009) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович(гф) В статті розглядається використання системного моделювання при розв'язуванні текстових математичних задач у контексті структуризації створення та реалізації евристичних алгоритмів розв'язування.Документ Математичне моделювання у процесі розв’язування рівнянь та нерівностей із параметром(2008) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович(ua) В статті розглядається використання математичного моделювання при розв'язуванні рівнянь та нерівностей із параметром у контексті структуризації створення та реалізації алгоритму розв'язування.Документ Формування в учнів старших класів складних здібностей на заняттях із математичної статистики(2007) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович(ua) В статті розглядаються шляхи вдосконалення педагогічного процесу загальноосвітньої школи в напрямку його більшої професійної спрямованості, зокрема, при навчанні математичної статистики учнів старших класів.Документ Шляхи реалізації інтегративного підходу як чинника особистісно-орієнтованого навчання(2004) Левшин, Микола; Прохур, Юрій; Ріжняк, Ренат Ярославович; Фурсикова, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Особливості фундаменталізації освіти(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович(ua) У цій статті автори намагалися окреслити деякі теоретичні й практичні особливості фундаменталізації навчання студентів (учнів). Проблеми фундаменталізації професійної підготовки студентів педагогічних ВНЗ (чи інших типів ВНЗ) вимагають системного й глибокого теоретичного дослідження з урахуванням специфіки спеціальності, за якою навчаються студенти, реалізації теоретичних положень на практиці, зв’язку з дійсністю життя.Документ Інноваційний підхід до концепції визначення змісту курсу “Методика навчання математики”(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович(uk) У статті розглядаються особливості інноваційного підходу до вивчення методики математики”, що входить до навчального плану підготовки спеціалістів та магістрів.Документ Використання алгоритмів евристичного типу у процесі розв’язування рівнянь та нерівностей(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович(uk) В статті розглядається використання приписів алгоритмічного типу при розв’язуванні рівнянь та нерівностей з параметром у контексті застосування сформованих в учнів умінь дослідження властивостей функцій.Документ Аналіз різних схем навчання за умов кредитно-модульної системи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Авраменко, Ольга Валентинівна; Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Шлянчак, Світлана Олександрівна(uk) Представлено результати аналізу трирічного досвіду навчання у КМСОНП студентів математичних спеціальностей. Проведено порівняльний аналіз четвертної та семестрової форми організації навчального процесу, показано, що більш доцільною є четвертна система з регулярним модульним контролем у різних формах, зокрема з обов’язковим повноцінним складанням екзамену.Документ Боротьба української громадськості за розв’язання мовної проблеми в народних школах (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Вдовенко, Вікторія Віталіївна(uk) У статті висвітлено маловідомі сторінки історії боротьби української громадськості за розв’язання мовної проблеми в народних школах у другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. Важливу роль у цих змаганнях відіграли педагогічні з’їзди та з’їзди отців-законовчителів.