Наукові видання каф-ри математики та методики її навчання

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/143

Переглянути

Search Results

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    The development of academic and technological computerization supply of educating process in the Institute of Cybernetics of Ukraine in the latter half of the 20th – the beginning of the 21th century
    (2014) Ріжняк, Ренат Ярославович; Rizhniak, Renat
    (en) The implementation of Computer Science in high schools of Ukraine in the latter half of the 20th – the beginning of the 21th century in the wider context of historical development of computerized educational systems academic and technological supply produced by scholars in the Institute of Cybernetics of Ukraine.
  • Ескіз
    Документ
    The Role of the Integrated Image of the Problem Solving Method in the Realization of the Mathematics Teaching Continuity
    (2022) Ботузова, Юлія Володимирівна; Ріжняк, Ренат Ярославович; Яременко, Юрій Вікторович; Botuzova, Yuliia; Rizhniak, Renat; Yaremenko, Yurii
    (en) In the article we investigated the problem of forming in students' minds an integrated image of the way of solving mathematical problems. There were considered the possibilities of realization of intrasubject integration in the process of studying math. The methodical conditions under which due to the integrated image of the method of solving the problem the realization of the continuity of teaching mathematical disciplines during the transition from school to university was revealed. We have chosen the method of completing the square to describe the authors' methods of teaching math. Curricula and school textbooks currently in force in Ukraine were analyzed. We also considered universities' curricula of Mathematical Analysis. An experimental study with students on the formation of an integrated image of the method of solving problems, which showed positive dynamics and proved the effectiveness of the developed methodology. It was concluded that the formation of an integrated image of the method of solving problems during a long study of mathematics was possible with the correct choice of problems that are solved in a given way; application of the system of didactic principles, in particular systematicity, consistency and perspective; constant generalization and systematization of knowledge, skills and abilities of students.
  • Ескіз
    Документ
    Організація дослідницької діяльності майбутніх фахівців з освітніх вимірювань
    (РВВ ЦДПУ В. Винничека, 2021) Акбаш, Катерина Сергіївна; Пасічник, Наталя Олексіївна; Ріжняк, Ренат Ярославович; Akbash, Kateryna; Pasichnyk, Natalia; Rizhniak, Renat
    (ua) Стаття присвячена розкриттю змісту формування дослідницьких компетенцій оперувати простими та складними статистичними показниками гендерної рівності у майбутніх фахівців з освітніх вимірювань за освітньою програмою «Освітні вимірювання. Гендерні студії: науковий аспект» у різноманітних дослідницьких ситуаціях. В результаті дослідження автори прийшли до висновку, що формування умінь оперувати статистичними показниками гендерної рівності у процесі практичної підготовки магістрів за освітньою програмою «Освітні вимірювання. Гендерні студії: науковий аспект» характеризується такими особливостями: по-перше, практика використання змодельованих навчальних ситуацій, суть яких полягала у дослідженні використання простих гендерних індексів у демографічній та соціальній статистиці та у адаптації складного індексу гендерної нерівності на регіональний рівень, сприяє тому, що студенти отримали можливість системно реалізувати теоретичну й практичну складову підготовки, цим самим ґрунтовніше засвоїти базові категорії основ гендерних досліджень; по-друге, необхідність проведення якісного аналізу отриманих розрахункових даних стимулює пізнавальну активність й самоосвітню діяльність студентів; по-третє, важливим компонентом практичної підготовки за запропонованою методикою стало формування в студентів дослідницьких умінь, вироблення компетенцій проводити узагальнення та формулювати системні висновки з проведеної серії гендерних статистичних та якісних досліджень.
  • Ескіз
    Документ
    Формування умінь оперувати статистичними показниками гендерної рівності у майбутніх фахівців з освітніх вимірювань
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Пасічник, Наталя Олексіївна; Ріжняк, Ренат Ярославович; Pasichnyk, Nataliy; Rizhniak, Renat; Пасечник, Наталья; Рижняк, Ренат
    (ua) Стаття присвячена розкриттю змісту формування умінь оперувати статистичними показниками гендерної рівності у майбутніх фахівців з освітніх вимірювань за спеціалізацією «Гендерні студії: науковий аспект» у різноманітних дослідницьких ситуаціях. В результаті дослідження автори прийшли до висновку, що формування умінь оперувати статистичними показниками гендерної рівності у процесі практичної підготовки магістрів за спеціалізацією «Гендерні студії: науковий аспект» характеризується такими особливостями: по-перше, практика використання змодельованих навчальних ситуацій на основі статистичного та якісного аналізу освітньої сфери Кіровоградської області сприяє тому, що студенти отримали можливість системно реалізувати теоретичну й практичну складову підготовки, цим самим ґрунтовніше засвоїти базові категорії основ гендерних досліджень; по-друге, необхідність проведення якісного аналізу отриманих розрахункових даних стимулює пізнавальну активність й самоосвітню діяльність студентів; по-третє, важливим компонентом практичної підготовки за запропонованою методикою стало формування в студентів умінь проводити узагальнення та формулювати системні висновки з проведеної серії гендерних статистичних та якісних досліджень.
  • Ескіз
    Документ
    Ґендерний аналіз як практична складова підготовки магістрівза спеціалізацією «ґендерні студії: науковий аспект»
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Акбаш, Катерина Сергіївна; Пасічник, Наталя Олексіївна; Ріжняк, Ренат Ярославович; Акбаш, Екатерина; Пасечник, Наталья; Рижняк, Ренат; Akbash, Kateryna; Pasichnyk, Natalia; Rizhniak, Renat
    (uk) В статті наведена розробка практичної складової магістерських курсів «Основи ґендерних досліджень» та «Статистичні показники ґендерної рівності» у вигляді частини ґендерного аналізу навчально-виховного процесу фізико-математичного факультету КДПУ іменіВолодимира Винниченка, а саме –охоплено збір кількісних даних про ґендерний склад контингенту студентів, науково-педагогічних працівників та технічного персоналу, а також ґендерний склад окремих характерних груп учасників навчально-виховного процесу; виявлена специфіка ґендерної взаємодії суб’єктів навчально-виховного процесу.