Наукові видання каф-ри математики та методики її навчання

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/143

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
  • Ескіз
    Документ
    Стереометричні задачі на математичних конкурсах та способи їхнього розв’язування
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Изюмченко, Люлмила Владимировна; Iziumchenko, L. V.
    (uk) У статті розглянуто розв’язання двох конкурсних стереометричних задач на відшукання відношення відрізків; наведено п’ять різних способів розв’язування однієї геометричної задачі, описано використання векторної алгебри і методу координат та їхнього поєднання; висвітлено метод перетворень, у тому числі паралельного перенесення і гомотетії, представлено детальний аналіз достатності застосовуваних перетворень; розглянуто метод додаткових побудов та використано подібність досліджуваних об’єктів; застосовано методи побудови перерізів многогранників, у тому числі метод слідів і метод внутрішнього проектування, з подальшим використанням подібності об’єктів чи елементів аналітичної геометрії; розглянуто штучний спосіб розв’язання як геометрична підтримка алгебраїчному способові розв’язання задачі; також у статті розглянута стереометрична задача, у розв’язанні якої використано двовимірні моделі, у тому числі координатно-векторний метод на площині; відмічено позитивний вплив застосовуваних способів розв’язання задач на підвищення освітнього рівня школярів.
  • Ескіз
    Документ
    Математична складова фахової компетентності вчителя в контексті всеукраїнського конкурсу «Учитель року–2016»
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Изюмченко, Людмила Владимировна; Iziumchenko, L. V.
    (uk) У статті розглянуто математичну складову фахової майстерності учителя на прикладі конкурсу «Учитель року–2016» у номінації «Математика»: висвітлено вимоги, що висувались до учасників конкурсу, описано основні аспекти конкурсних випробувань відбіркового та фінального етапів конкурсу (оцінювання Інтернет-ресурсу, проведення майстер-класу, проходження тестування з фахової майстерності; оцінка володіння учителями засобами ІКТ, проведення уроку та захист навчального проекту); представлено детальний аналіз фахового випробування (тестових завдань відкритої й закритої форми, а також ускладнених задач), встановлено зв’язок тестових завдань з фаху зі шкільним курсом математики, показана можливість подальших досліджень у галузі, які випливають з пройдених фахових завдань; відмічені позитивні результати проведення конкурсу та наведені пропозиції щодо покращення фахової підготовки студентів педагогічних ВНЗ і підвищення кваліфікації вчителів математики.