Наукові видання каф-ри математики та методики її навчання

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/143

Переглянути

Search Results

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
  • Ескіз
    Документ
    Гендерні дослідження рівнів навчальних досягнень першокурсників з вищої математики кількісними методами
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Яременко, Людмила Іванівна; Харитоненко, Олена Володимирівна; Yaremenko, Liudmyla; Kharytonenko, Olena
    (ua) Стаття присвячена дослідженню рівнів навчальних досягнень першокурсників з вищої математики. Порівняльний аналіз успішності студентів зроблено за результатами тестування студентів першого курсу спеціальності 014 Середня освіта (Трудове навчання та технології) фізико-математичного факультету Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка. Апробовані тестові завдання, які пройшли перевірку статистичних характеристик й задовольнили вимоги до завдань такого виду, можна використовувати в навчальному процесі. У статті також піднімається питання вивчення гендерних відмінностей у математичних здібностях юнаків і дівчат, які здобувають вищу освіту. Перевірку непараметричних гіпотез щодо відмінностей рівнів навчальних досягнень юнаків та дівчат з вищої математики виконано за допомогою критеріїв Q-Розенбаума та U-Манна Уітні. Розглянуті кількісні методи можуть бути використані для аналізу дослідних даних в поведінкових науках під час інших гендерних досліджень.
  • Ескіз
    Документ
    Конструювання тестових завдань для оцінювання професійної компетентності вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Яременко, Людмила Іванівна; Кендюхова, Антоніна Анатоліївна; Кендюхова, Антонина Анатольевна; Яременко, Людмила Ивановна; Kendyuhova, Antonina Anatoliivna; Yaremenko, Liudmyla Ivanivna
    (ua) Стаття розкриває особливості конструювання педагогічних тестів для оцінювання загальнопедагогічної компетентності вчителів в умовах післядипломної педагогічної освіти та перевірки його основних характеристик ефективності. Сконструйовані педагогічні тести (для вхідного та вихідного оцінювання) були побудовані відповідно до освітньо-професійних програм підвищення кваліфікації вчителів та з урахуванням вимог щодо рівня їх теоретичної підготовки. Оцінювання рівня загальнопедагогічної компетентності вчителів здійснювалося за критеріями: методичні знання; наукові знання; теоретичні знання (педагогічні, психологічні, професійні); технологічні знання (знання і використання педагогічних технологій, конструювання різних видів навчальної діяльності). Теоретичне обґрунтування та експериментальна апробація обох тестів підтверджують, що вони були правильно сконструйовані. Значна частина учасників позитивно сприймає роботу з тестовими завданнями. Математично-статистична обробка результатів тестування показала, що більшість розроблених тестових завдань функціонують задовільно, частина їх мають якісні психометричні характеристики. Разом з тим, проявила себе проблема індивідуальної готовності вчителів до висвітлення окремих питань навчального матеріалу. Багато здобувачів освіти відчули потребу попередньо опрацьовувати теоретичні матеріали (до початку курсів). Частина протестованих вчителів практично не володіє технікою тестування. Це дає підстави говорити про виявлення більш гострої проблеми: готовність вчителів до створення якісного інструменту вимірювання навчальних досягнень учнів, що потребує додаткових досліджень та створення системи підготовки здобувачів освіти до конструювання, моделювання та параметризації тестів.
  • Ескіз
    Документ
    Тестування як засіб контролю навчальних досягнень першокурсників з геометрії
    (ФОП Гордієнко Є. І., 2019) Яременко, Юрій Вікторович; Токарь, В. В.; Яременко, Людмила Іванівна; Yaremenko, Y,; Tokar, V.; Yaremenko, L.
    (ua) У публікації розглядається тестування першокурсників як засіб контролю їх навчальних досягнень з геометрії. Аналіз якості тестових завдань зроблено за класичною теорією.
  • Ескіз
    Документ
    Педагогічне тестування студентів з інтегрованого курсу «Алгебра та геометрія»
    (ФОП Гордієнко Є. І., 2019) Яременко, Людмила Іванівна; Олефіренко, В. Ю.; Яременко, Юрій Вікторович; Яременко, Людмила Ивановна; Олефиренко, В. Ю.; Яременко, Ю. В.; Yaremenko, L.; Olefirenko, V.; Yaremenko, Y.
    (ua) Висвітлено актуальні питання педагогічного тестування студентів фізико-математичного факультету під час вивчення інтегрованого курсу «Алгебра та геометрія».