Наукові видання каф-ри математики та методики її навчання
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/143
Переглянути
51 результатів
collection.search.results.head
Документ Інноваційний підхід до визначення змісту курсу педагогіки вищої школи для підготовки магістрів з освітніх вимірювань(2011) Ріжняк, Ренат Ярославович(ua) У статті розглядаються деякі особливості реалізації інноваційного підходу до навчання курсу педагогіки вищої школи, що входить до навчальної програми підготовки магістрів з освітніх вимірювань.Документ Інтеграція математичних знань та умінь при використанні різних способів розв’язування задач(2010) Ріжняк, Ренат Ярославович(ua) В статті досліджуються методичні проблеми використання варіативності способів розв’язування математичних задач з метою організації інтегративної навчальної діяльності учнів.Документ Технологія дослідження математичних функцій засобами комп'ютерного моделювання(2009) Кушнір, Василь Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович(ua) У статті досліджуються проблеми використання комп’ютерних технологій для побудови та розв’язування системних моделей задачних ситуацій, якими є дослідження шкільних математичних функцій та побудова їх графіків.Документ Системне моделювання процесу розв’язування текстових математичних задач: кібернетичний підхід(2009) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович(гф) В статті розглядається використання системного моделювання при розв'язуванні текстових математичних задач у контексті структуризації створення та реалізації евристичних алгоритмів розв'язування.Документ Математичне моделювання у процесі розв’язування рівнянь та нерівностей із параметром(2008) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович(ua) В статті розглядається використання математичного моделювання при розв'язуванні рівнянь та нерівностей із параметром у контексті структуризації створення та реалізації алгоритму розв'язування.Документ Формування в учнів старших класів складних здібностей на заняттях із математичної статистики(2007) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат Ярославович(ua) В статті розглядаються шляхи вдосконалення педагогічного процесу загальноосвітньої школи в напрямку його більшої професійної спрямованості, зокрема, при навчанні математичної статистики учнів старших класів.Документ Шляхи реалізації інтегративного підходу як чинника особистісно-орієнтованого навчання(2004) Левшин, Микола; Прохур, Юрій; Ріжняк, Ренат Ярославович; Фурсикова, Тетяна ВолодимирівнаДокумент Логіка побудови програми вступного випробування на спеціальності 8.18010022 Освітні вимірювання у КДПУ ім. В. Винниченка(2012) Ріжняк, Ренат Ярославович(ua) Проведено аналіз змісту фахового вступного випробування для конкурсного відбору осіб на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістр за спеціальністю 8.18010022 Освітні вимірювання.Документ Створення різнорівневих програм підготовки фахівців з освітніх вимірювань у КДПУ ім. В. Винниченка(2012) Авраменко, Ольга Валентинівна; Ріжняк, Ренат Ярославович(ua) Останніми роками в Україні розпочата систематична робота із створення вітчизняної системи розробки та використання якісних стандартизованих та сертифікованих тестових матеріалів, які придатні до проведення незалежної оцінки якості знань учнів, якості освіти на різних освітніх рівнях у державі, а також для атестації освітніх закладів. Нагальною проблемою, яка з’являється у цій ситуації, є недостатня підготовка педагогічних працівників, психологів, науковців, які залучаються до створення тестових завдань, для їх перевірки та інтерпретації отриманих результатів, оскільки процес тестування вимагає роботи фахівців у галузі освітніх вимірювань, що озброєні комплексом знань, умінь та досвідом в оцінюванні досягнень учнів.Документ Створення та функціонування науково-освітніх комп’ютерних мереж закладів вищої освіти та науки України(2012) Ріжняк, Ренат Ярославович(ua) У статті досліджується розвиток інформатизації вищої школи України в кінці ХХ на початку ХХІ століття у контексті вивчення історії створення та розвитку науково-освітніх телекомунікаційних мереж установ НАН України та вищих навчальних закладів України.