Наукові видання каф-ри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/12

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 24
  • Ескіз
    Документ
    Theory and practice of higher professional education in Ukraine
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна; Shandruk, Svіtlana Ivanіvna
    (uk) У статті вивчається питання вищої професійної освіти в Україні в період асоціації з Європейським та світовим співтовариством, зокрема аналізується проблема професіоналізму та професії вчителя з точки зору світових педагогів. Динамічні процеси соціально-економічного життя, зміни у системі обов'язкової середньої освіти визначають суперечливі тенденції у сфері професійної підготовки вчителів в Україні. Виконання завдань професійної підготовки вчителів залежить від стану педагогічної освіти, що вимагає об'єктивного аналізу накопиченого міжнародного та вітчизняного досвіду.
  • Ескіз
    Документ
    Теорія i практика вищої професійної освіти в Україні
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна; Shandruk, Svіtlana Ivanіvna
    (uk) У статті вивчається питання вищої професійної освіти в Україні в період асоціації з Європейським та світовим співтовариством, зокрема аналізується проблема професіоналізму та професії вчителя з точки зору світових педагогів. Динамічні процеси соціально-економічного життя, зміни у системі обов'язкової середньої освіти визначають суперечливі тенденції у сфері професійної підготовки вчителів в Україні. Виконання завдань професійної підготовки вчителів залежить від стану педагогічної освіти, що вимагає об'єктивного аналізу накопиченого міжнародного та вітчизняного досвіду.
  • Ескіз
    Документ
    Теорія i практика вищої професійної освіти в Україні
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна; Shandruk, Svіtlana Ivanіvna
    (uk) У статті вивчається питання вищої професійної освіти в Україні в період асоціації з Європейським та світовим співтовариством, зокрема аналізується проблема професіоналізму та професії вчителя з точки зору світових педагогів. Динамічні процеси соціально-економічного життя, зміни у системі обов'язкової середньої освіти визначають суперечливі тенденції у сфері професійної підготовки вчителів в Україні. Виконання завдань професійної підготовки вчителів залежить від стану педагогічної освіти, що вимагає об'єктивного аналізу накопиченого міжнародного та вітчизняного досвіду.
  • Ескіз
    Документ
    Технологія навчання іноземної мови: когнітивний підхід
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна; Shandruk, Svіtlana Ivanіvna
    (uk) У статті розглядаються когнітивні аспекти вивчення іноземної мови на рівні закладу вищої освіти; аналізується ефективність програм мовного занурення, що використовують особливості опанування іноземної мови як для білінгвальних учнів, так і для носіїв інших мов і культур. Обчислювальна модель є домінуючою моделлю в когнітивних підходах до здобуття другої мови, і насправді вивчаються всі дослідження засвоєння другої мови. Проаналізовано психічні процеси, що лежать в основі оволодіння другою мовою, які можуть бути розбиті на мікропроцеси та макропроцеси.
  • Ескіз
    Документ
    Реформування системи підготовки вчителів іноземних мов в україні: світовий досвід
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна; Shandruk, Svіtlana Ivanіvna
    (ua) В даній статті розглядаються шляхи адаптації передового світового досвіду модернізації системи професійної підготовки вчителів іноземних мов в Україні. Для українських педагогів науковий інтерес становить досвід американських колег щодо організації професійної підготовки вчителів іноземних мов, зокрема практичного складника підготовки майбутніх учителів. Досвід організації практичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов у школах професійного розвитку в США є цінним джерелом для вивчення та імплементації його позитивних аспектів.
  • Ескіз
    Документ
    Professional preparation of teachers in the usa and in ukraine: comparative analysis
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Shandruk, Svitlana Ivanivna; Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна
    (uk) Інтеграція України в міжнародний освітній простір, потреба у вивченні й упровадженні міжнародного досвіду у сферу професійної підготовки вчителів вимагає порівняльних досліджень і аналізу американського досвіду підготовки вчителів. Позитивний досвід високоякісної професійної підготовки американських вчителів корелює з конкретними завданнями модернізації національної освіти, відкриває нові джерела інновацій, управління та вдосконалення додипломної та післядипломної педагогічної освіти в Україні.
  • Ескіз
    Документ
    Модернізація підготовки педагогічних кадрів: світовий досвід
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна; Shandruk, Svіtlana Ivanіvna
    (uk) У статті розглядається проблема модернізації підготовки педагогічних кадрів в системі професійної освіти США; аналізуються різні аспекти сучасного забезпечення якості професійної підготовки викладача (контроль, допомога, оцінювання, атестація); вивчається ефективність управління якістю підготовки педагогічних кадрів як в університетах США, так і в системі післядипломної освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Songs in the english language classroom
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Sandruk, Svitlana Ivanivna; Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна
    (uk) Використання пісень як технології навчання на уроках англійської мови привертає до себе усе більшу увагу. Навчання англійської мови може бути реалізовано у релаксованій та приємній манері з використанням пісні на уроках англійської мови. Пісні можуть змінити одноманітний настрій на уроці англійської мови, з ефектом музики, що зменшує напругу та підвищує настрій. Пісні забезпечують комфортні умови на уроках англійської мови таким чином, що студенти можуть формувати свої мовленнєві компетенції не напружуючись. Пісні мають значний культурний потенціал, їх ідіоматичні і поетичні вирази, їхні терапевтичні функції роблять пісні бездоганним інструментом для навчання англійської мови.
  • Ескіз
    Документ
    Reforming of teachereducation: adaptation of international experience
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Шандрук, Світлана Іванівна; Шандрук, Светлана Ивановна; Shandruk, Svitlana Іvanivna
    (uk): Розбудова незалежної Української держави пов’язана з формуванням нового суспільства, перетворенням усіх суспільних інститутів. Подальша трансформація суспільних відносин, їх загальна модернізація на шляху до демократизації неможлива без реформування системи освіти. Проблема узгодження національної системи освіти з визнаними світовими та європейськими нормативами має глобальний характер, оскільки її розв’язання безпосередньо впливає на формування професійних педагогічних кваліфікацій.
  • Ескіз
    Документ
    Second lang enge acquisition for biling enl and foreign students
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Shandruk, Svitlana; Шандрук, Світлана Іванівна
    (uk) У статті розглядаються когнітивні аспекти вивчення мови на рівні початкової школи; аналізується ефективність програм мовного занурення, що використовують особливості опанування іноземної мови як для білінгвальнихучнів, так і для носіїв інших мов і культур.