Наукові видання каф-ри мистецької освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115
Переглянути
14 результатів
collection.search.results.head
Документ Modern technologies in music education(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Кулікова, Світлана Вікторівна; Куликова, Светлана Викторовна; Kulikova, Svitlana Viktorovna(uk) У статті автор розглядає сучасні технології в музичній освіті України, до яких відносяться: мультимедійні технології, модульне навчання та етнопедагогічні технології.Документ Використання мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва на основі вивчення творчої спадщини композиторів Єлисаветграда- Кіровограда-Кропивницького(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Локарєва, Юлія Валеріанівна; Локарева, Юлия Валериановна; Lokareva, Julia Valerianivna(uk) У статті висвітлюються проблема патріотичного виховання студентів, національної гідності, патріотизму, актуальні питання регіоналістики, музикознавчої ерудованості студентів на основі вивчення творчої спадщини композиторів свого регіону, окремі аспекти впровадження мультимедійних технологій на уроках музичного мистецтва.Документ Формування виконавських навичок у майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фахової підготовки(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Свещинська, Наталя Василівна; Свещинская, Наталья Васильевна; Sveshchinska, Natalya Vasilivna(uk) У статті розглядаються та узагальнюються теоретичні підходи до вирішення проблеми професійної підготовки вчителів музичного мистецтва, акцентується важливість та ефективність використання спеціальних предметів фахового спрямування (основний музичний інструмент, диригування, вокал) для ефективного коригування процесом розвитку виконавських навичок студентів в процесі фахової підготовки.Документ Модель професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Стукаленко, Зоя Михайлівна; Стукаленко, Зоя Михайловна; Stukalenko, Zoya Mikhailіvna(uk) У статті представлено модель формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Розглянуто низку вимог до процесу проектування моделі, ураховуючи взаємопов’язані структурні елементи, а саме: мету, завдання, підходи та принципи, етапи роботи, напрямки діяльності, особливості суспільних і особистісних потреб, фахові знання, вміння, навички та особливості контролю, оцінювання результативності.Документ Формування художньо-інтерпретаційних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва в оркестровому класі(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Горбенко, Олена Борисівна; Горбенко, Елена Борисовна; Horbenko, Helen Borysivna(uk) У статті розкривається зміст і сутність понять художньо-інтерпретаційні уміння та оркестрово- ансамблева діяльність. Визначаються умови формування інструментально-виконавської компетентності та професійного становлення й самовизначення майбутніх учителів музичного мистецтва, етапи художньо-інтерпретаційного процесу, структура виконавської діяльності, шляхи осягнення художнього твору виконавцем-інтерпретатором.Документ До питання творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва(2014) Стратан-Артишкова, Тетяна Борисівна; Стратан-Артишкова, Татьяна Борисовна; Stratan-Artyshkova, T.(uk) У статті здійснюється огляд наукових праць, присвячених питанням професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва; подаються концепції сучасних вітчизняних вчених і дослідників у галузі мистецької та музично-педагогічної освіти, розкриваються актуальні аспекти творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва.Документ Complete model of formation of research culture of the future teacher-musician during vocational training in higher school(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Grozan, Svetlana Viktorovna; Грозан, Світлана Вікторівна; Грозан, Светлана Викторовна(uk) Педагогічна діяльність дослідника, який працює в галузі музичного мистецтва відображає специфічні особливості художньо-естетичної сфери, тому формування дослідницької культури студента в умовах навчання у ВНЗ здійснюється в двох напрямках: науково-дослідницькому та художньо-дослідному. Цілісна модель формування дослідницької культури майбутнього педагога-музиканта реалізується з урахуванням єдності методологічних підходів до науково-дослідницької та художньо-дослідницької діяльності студента, а також поетапності формування всіх компонентів дослідницької культури.Документ Формування творчо-проективних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі музично-теоретичної підготовки(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Локарєва, Юлія Валеріанівна; Локарева, Юлия Валериановна; Lоkareva, Julia(uk) У статті розглядаються актуальні проблеми професійного становлення майбутніх учителівмузичного мистецтва, висвітлюється потенціал різних видів музично-педагогічної діяльності, акцентується увага на формуванні творчо-проективних умінь студенів вищих навчальних мистецьких закладів.Документ The use of hermeneutics in the process of musical and interpretive activity as a factor of formation of professional tolerance(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Stukalenko, Zoya Mykhailivna; Стукаленко, Зоя Михайлівна(uk) У статті розглянуто проблему формування професійної толерантності майбутнього вчителя музичного мистецтва у контексті застосування герменевтики. Висвітлено особливості застосування герменевтичних умінь у процесі музично-інтерпретаційної діяльності. Розкрито сутність музично-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва як основи для його професійного саморозвитку, що є чинником для формування професійної толерантності студентів.Документ Потенціал музично-теоретичної підготовки у професійному становленні майбутніх учителів музичного мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Локарєва, Юлія Валеріанівна; Lokareva, Julia(uk) У статті розглядаються актуальні проблеми професійного становлення педагогів-музикантів, висвітлюється багатий навчальний, розвивальний та творчий потенціал музично-теоретичної підготовки студентів у вищих мистецьких навчальних закладах, наголошується на поліфункціональності музично-теоретичних дисциплін у професійному становленні майбутніх учителів музичного мистецтва.