Наукові видання каф-ри мистецької освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/115
Переглянути
6 результатів
collection.search.results.head
Документ Організаційно-методичні засади розвитку загальної музичної освіти в Болгарії(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Vladimir Fedorovich(uk) У статті здійснено спробу схарактеризувати розвиток загальної музичної освіти в Болгарії, дослідити зміст музичного виховання в загальноосвітніх навчальних закладах та позашкільних закладах естетичного виховання. Крім того, доведено вплив музично-естетичного виховання на формування загальнолюдських цінностей.Документ Формування здатності до розуміння музики учнями початкової школи(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodymyr Fedorovych(ua) У статті доведено можливість формування здатності до розуміння музики учнями початкової школи. На конкретних прикладах доведено вплив програмних творів шкільної програми на сприймання і розуміння музики різних жанрів. Доведено виховний вплив творів музичного мистецтва на формування художньо-емоційної сфери особистості.Документ Становлення теорії і практики загальної музичної освіти дітей і молоді в Польщі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Vladimir Fedorovich(uk) У статті узагальнено досвід становлення і розвитку теорії і практики загальної музичної освіти в Польщі. Проаналізовано концепції та підходи до викладання музики і проведення позакласної роботи з музично-естетичного виховання в масових загальноосвітніх школах. Досліджено запровадження різних видів діяльності на уроках та їх вплив на всебічний розвиток особистості.Документ A synergetic approach to the study of works of musical arts by the pupils of the second form(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Cherkasov, VolodimerFedorovich; Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович(uk) У статті здійснено спробу запровадження синергетичного підходу щодо опанування творів музичного мистецтва учнями других класів загальноосвітніх навчальних закладів. Автором запропоновано інтерактивні музично-педагогічні технології та інноваційні методи музичного навчання спрямовані на засвоєння змісту навчального матеріалу передбаченого шкільною програмою. Доведено, що використання різних видів мистецтв на уроках музики уможливлює формування музичної культури учнів як складової духовної сфери особистості.Документ Уроки музики і музичного мистецтва: особливості та відмінності(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Черкасов, Володимир ФедоровичУ статті обґрунтовано сутність уроків музики і музичного мистецтва, визначено основні музично-педагогічні технології, які входять до сценарію уроку. Автором схарактеризовано і доведено особливості та відмінності, які відрізняють такі уроки від інших шкільних дисциплін, котрі входять до навчальних планів загальноосвітніх навчальних закладів.Документ Виховання гуманізму в процесі інтерпретації творів музичного мистецтва(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Черкасов, Володимир ФедоровичУ статті охарактеризовано виховання гуманізму учнів молодших класів в процесі інтерпретації творів музичного мистецтва на уроках "Музики" в загальноосвітніх навчальних закладах.