Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/121

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
  • Ескіз
    Документ
    Рефлексія як механізм фахової підготовки майбутнього вчителя
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Уличний, Ігор Любомирович; Уличный, Игорь Любомирович; Ulychnyj, Igor Ljubomyrovych
    (ua) У статті розглянуто психологічну природу рефлексії як універсального механізму саморегуляції і саморозвитку особистості. Досліджено розвиток професійної рефлексії у студентів педагогічних закладів вищої освіти. Охарактеризовано особливості актуалізації рефлексивної здатності здобувачів освіти за різними рівнями сформованості професійних умінь. Розкрито функції рефлексії у педагогічному процесі, визначено її роль в педагогічному проектуванні. Висвітлено значення рефлексивних практик у підготовці майбутніх педагогів.
  • Ескіз
    Документ
    Професійна адаптація соціального педагога: теоретичний аспект
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Семез, Андрій Анатолійович; Семез, Андрей Анатольевич; Semez, Andrii Anatoliiovych
    (uk) У статті розглядаються загальні підходи до визначення поняття адаптації та адаптаційних процесів, регуляторами яких є: мотиви, знання, навички та вміння, воля, здібності. Дається тлумачення поняття професійної адаптації як специфічного виду адаптивних процесів. Обґрунтовуються специфічні особливості професійної діяльності соціального педагога. Визначено, що важливу роль в професійній адаптації соціального педагога відіграють мотивація, самооцінка, самоставлення і професійна Я-концепція. Результатом професійної адаптації соціального педагога є професійна адаптованість фахівця.
  • Ескіз
    Документ
    Аналіз показників та рівнів розвитку особистісного самовизначення майбутнього соціального педагога
    (2011) Іванова, Юлія Юріївна; Руденко, Юлія Юріївна
    (uk) У статті розкривається поняття “самовизначення особистості”, аналізуються показники та компоненти самовизначення, на основі яких визначено рівні розвитку особистісного самовизначення майбутнього соціального педагога.
  • Ескіз
    Документ
    Психолого-педагогічні аспекти професійного самовизначення школярів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Уличний, Ігор Любомирович
    (uk) В статті розкрито проблему професійного самовизначення учнівської молоді, проаналізовано психолого-педагогічні чинники вибору школярами майбутнього фаху. Досліджено систему ціннісних пріоритетів старшокласників при виборі майбутньої професії.
  • Ескіз
    Документ
    Теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Семез, Андрій Анатолійович
    У статті розглядаються теоретичні аспекти професійної адаптації особистості молодого педагога. Виокремлюються регулютори адаптації: мотиви, знання, вміння та навички, воля, здібності. Обгрунтовується роль в адаптації педагога мотивації, самооцінки, самоставлення і професійної Я-концепції. Визначаються причини, ознаки та наслідки дезадаптаційних процесів.