Наукові видання каф-ри психології та соціальної роботи
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/121
Переглянути
4 результатів
collection.search.results.head
Документ Психолого-педагогічне проектування профорієнтаційної роботи із старшокласниками в процесі профільного навчання(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Уличний, Ігор Любомирович; Уличный, Игорь Любомирович; Ulichny, Igor Lyubomyrovich(uk) У статті розглянуто психолого-педагогічне проектування профорієнтаційної роботи із старшокласниками з урахуванням особливостей профільного навчання. Охарактеризовано етапи проектування професійного становлення особистості, виокремлено підмодулі психолого-педагогічного проектування профорієнтаційної роботи. Визначено умови професійного самовизначення школярів в умовах профільного навчання.Документ Інноваційні засоби профорієнтації в системі педагогічної освіти(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Уличний, Ігор Любомирович; Уличный, Игорь Любомирович; Ulychnyi, Igor Lyubomyrovych(uk) У статті відзначено роль інновацій в системі освіти та у сфері професійної орієнтації молоді. Доведено необхідність формування ефективних механізмів професійного самовизначення особистості. Охарактеризовано роль та основні завдання профільного навчання, його психологічний супровід. Розкрито доцільність створення освітніх округів та ресурсних центрів професійної орієнтації. Окреслено перспективні напрями запровадження інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій у сфері професійної орієнтації.Документ Психолого-педагогічні аспекти професійного самовизначення школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Уличний, Ігор Любомирович(uk) В статті розкрито проблему професійного самовизначення учнівської молоді, проаналізовано психолого-педагогічні чинники вибору школярами майбутнього фаху. Досліджено систему ціннісних пріоритетів старшокласників при виборі майбутньої професії.Документ Європейський досвід профорієнтаційної роботи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Уличний, Ігор ЛюбомировичУ статті проаналізовано європейський досвід профорієнтаційної роботи. Акцентовано увагу на організації професійного консультування, координації набуття учнями та студентами навиків управління кар’єрою, особливостях системи професійної освіти учнівської молоді. Визначено основні напрямки впровадження прогресивних ідей європейського досвіду професійної орієнтації в Україні.