Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112
Переглянути
5 результатів
collection.search.results.head
Документ Самоосвітня компетентність – невід’ємна складова професійної компетентності (діяльності) майбутнього вчителя математики(2019) Демченко, Юлія Миколаївна; Demchenko, Yuliia(ua) У статті розглядається питання самоосвітньої компетентності майбутнього учителя. Сьогодні у зв’язку з освітньою парадигмою, що змінюється, і зміщенням акценту в навчальному процесі на самоосвітню діяльність невід’ємною складовою частиною професійної компетентності молодих фахівців є самоосвітня компетент-ність. У статті наведено структурні компоненти самоосвітньої компетентності, проаналізовано поняття «самоосвіта», «самоосвітня компетентність», «самоосвітня діяльність» і визначено умови щодо рівня ефек-тивності самоосвітньої діяльності майбутнього учителя.Документ Формування мотиваційного компоненту майбутніх учителів математики у процесі самоосвітньої компетентності(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Демченко, Юлія Миколаївна; Demchenko, Yulia(ua) У статті уточнено поняття «мотивація», «мотив», наведено структуру мотивації. Визначено сутність мотиваційного компоненту до самоосвітньої компетентності. Розглядається проблема формування мотивації майбутнього вчителя математики до самоосвітньої компетентності.Документ Формування самоосвітньої компетентності майбутнього вчителя математики(РВВ КГУ, 2013) Демченко, Юлія Миколаївна(uk) У статті визначено поняття «самоосвіта», «компетентність», «самоосвітня компетентність». Розглядається проблема формування самоосвітньої компетентності майбутніх вчителів математики у вищій школі. Сформулювано сучасні підходи щодо формування самоосвітньої компетентності.Документ Фізичне виховання студентів як складова частина вищої гуманітарної освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Турчак, Анатолій Леонідович; Шевченко, Ольга ВолодимирівнаУ статті розглядається трикомпонентна структура фізичного виховання студентів вищих педагогічних навчальних закладів як складова частини гуманітарної освіти, перед якою постає завдання сформувати особистість, яка зміцнює власне здоров’я у процесі занять фізичною культурою і спортом. Зміцнення та збереження здоров’я студентів, підвищення рівня їхньої фізичної підготовленості є актуальним завданням, які стоять перед українським суспільством. Для розв’язання цієї складової і важливої проблеми передусім необхідно узгодити спосіб життя студентів із закономірностями оптимального функціонування організму, розробити ефективні засоби впливу на організм, дотримуватися раціонального режиму праці та відпочинку.Документ Самоосвітня діяльність майбутнього вчителя: теоретичний аспект(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Уйсімбаєва, Наталія ВасилівнаУ статті проаналізовано різні підходи до змісту поняття "самоосвіта", визначено особливості та значення самоосвітньої діяльності для майбутнього вчителя як однієї з форм особистісного та професійного самовдосконалення; обґрунтовано необхідність формування у майбутніх учителів готовності до самоосвітньої діяльності.