Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 7 з 7
  • Ескіз
    Документ
    Науково-дослідна діяльність майбутніх викладачів у процесі професійної підготовки
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2022) Філоненко, Оксана Володимирівна; Filonenko, Oksana Volodymyrivna
    (ua) У статті розкрито основні напрями науково-дослідницької діяльності майбутніх викладачів у ЗВО. З’ясовано, що науково-дослідницька діяльність майбутнього викладача є важливою умовою розвитку творчого, ініціативного фахівця з орієнтацією на постійне пізнання,прагнення до визначення сутності будь-якого явища, пошуку найкращих засобів розв’язання професійних проблем, постійного експериментування, самоаналізу і самооцінки. Участь у науково-дослідницькій діяльності розвиває у майбутніх викладачів рефлексію власних життєвих і професійних потреб та інтересів, яка здійснюється у процесі професійно зорієнтованих дослідницьких завдань, що забезпечує об’єктивність та формує критичне і конструктивне ставлення до себе, допомагає усвідомити свою відповідність вимогам професії і науково-дослідній діяльності, коли майбутній викладач набуває навичок самостійного осмислення, знаходить сенс і шляхи удосконалення себе у цій діяльності. Дослідницька діяльність задовольняє потреби майбутнього викладача у досягненні успіху, самопізнанні, самореалізації, в розумінні змісту своєї діяльності, у системному баченні своїх перспектив.
  • Ескіз
    Документ
    Формування творчого конструювання дітей старшого дошкільного віку
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Котелянець, Юлія Сергіївна; Котелянец, Юлия Сергеевна; Kotelianets, Yuliia Serhiivna
    (uk) У статті розглянуто проблему формування творчого конструювання дітей старшого дошкільного віку, розкрито сутність та зміст понять «творчість», «конструювання», обґрунтовано особливості формування творчого конструювання дітей дошкільного віку.
  • Ескіз
    Документ
    Початок створення системи позашкільної освіти в Україні (Х ст. – початок ХХ ст.)
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Савченко, Наталія Сергіївна; Савченко, Наталия Сергеевна; Savchenko, Nataliia Serhiyivna
    (uk) У статті автор торкається проблеми періодизації історико-педагогічного процесу в Україні у період Х ст. – початок ХХ ст., а саме, створення системи позашкільної освіти в Україні. Проаналізовано напрацювання науковців щодо вивчення порушеної проблематики. На основі систематизації та узагальнення розвитку позашкільної освіти виділено послідовні етапи початку створення системи позашкільної освіти в Україні: І етап – до Х ст., який характеризується створенням передумов виникнення позашкільної освіти, а також спрямуванням її змісту на оволодіння елементарними трудовими вміннями і навичками; ІІ етап – Х–ХV ст.ст., де активізація освітньої діяльності призвела до розвитку шкільництва, позашкілля, появи перших методичних настанов, а також відкриття іноземних закладів, ознайомлення з іншими культурами; ІІІ етап – ХVI – початок ХХ ст., що полягав у подальшому розвитку позашкільної освіти, розширенні її змісту на засадах народних традицій, народної та козацької педагогіки, урізноманітненні форм організації в позашкільних та інших навчальних закладах.
  • Ескіз
    Документ
    Використання дивергентних задач на уроках математики як необхідна умова розвитку творчої особистості учня
    («Мрія», 2013) Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Вдовенко, В. В.; Victoria, V. V.
    (ua) Стаття присвячена особливостям використання дивергентних задач на уроках математики в школі. Автор уважає, що використання дивергентних задач сприяє розвитку творчого мислення учнів.
  • Ескіз
    Документ
    Формування дивергентного мислення молодших школярів на уроках математики
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Вдовенко, Виктория Виталиевна; Vdovenko, Viktoria
    (ua) Стаття присвячена формуванню дивергентного мислення молодших школярів при вивченні математики. Дивергентне мислення спирається на варіативність уявлення і є засобом породження оригінальних ідей, на відміну від конвергентного мислення, яке чітко фіксоване на причинно-наслідкових зв'язках предметного світу. Саме тому дивергентне мислення є найважливішим елементом творчої діяльності. Основним засобом розвитку дивергентного мислення молодших школярів при вивченні математики є використання задач дивергентного типу, тобто таких задач, яким властиві відкритість, наявність певної кількості правильних відповідей, альтернативних розв'язань, відсутність однозначної відповіді. В статті наведено приклади дивергентних задач для учнів початкових класів. Автор стверджує, що використання дивергентних задач сприяє формуванню та розвитку творчого мислення учнів початкової школи.
  • Ескіз
    Документ
    Інноваційні технології навчання і виховання у ВНЗ формування творчої особистості педагога вищої школи
    (2014) Мельничук, Сергій Гаврилович; Мельничук, Сергей Гаврилович; Mеlnychuk, S.
    (uk) В статті дається загальна характеристика поглядів науковців і практиків щодо проблеми формування творчості педагога вищої школи, розкривається сутність творчості і близьких за змістом інших педагогічних понять, а також деякі рекомендації щодо розвитку творчого потенціалу викладача вищої школи.
  • Ескіз
    Документ
    The problem of development of the creative personality during the university studying
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Dubinka, Mykola; Дубінка, Микола Михайлович
    У статті розглядається проблема розвитку творчої особистості студента, вказується на особливостях формування творчості, зазначається на ряді якостей та властивостей, які сприяють розвитку творчості.