Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112
Переглянути
10 результатів
Search Results
Документ Інноваційні технології у контексті особистісно-орієнтованого навчання молодших школярів(2019) Демченко, Юлія Миколаївна; Нікітіна, Олена Олександрівна(ua) У статті розглянуто основні позиції Концепції Нової української школи з фахової підготовки вчителя. Особливу увагу зосереджено на технології критичного мислення та інформаційно-комунікативних технологіях, якщо є засобами реалізації концептуальних положень НУШ. Обґрунтовано важливість упровадження особистісно орієнтованого підходу до організації розвивального освітнього середовища в початковій школі.Документ Загальні аспекти методики складання нестандартних задач з математики в початковій школі(2020) Демченко, Юлія Миколаївна(ua) У статті розглядаються аспекти складання нестандартних задач з математики для учнів початкових класів. Визначено алгоритм складання нестандартних задач з математики по етапах. Зазначено основні методологічні вимоги (критерії технологічності) технології складання нестандартних задач з математики у початкових класах та врахування вчителем характерних особливостей.Документ Розвиток критичного мислення як передумова якісної початкової освіти в Новій українській школі(КОД, 2018) Нікітіна, Олена Олександрівна; Никитина, Елена Александровна; Nikitinа, Elena Aleksandrovna(uk) В статті розглянуто проблему розвитку критичного мислення молодших школярів в умовах реформування початкової освіти в Україні. Акцент зроблено на необхідності впровадження технології критичного мислення в практику роботи початкової школи для забезпечення реалізації основних завдань Концепції Нової української школи. Проаналізовано праці видатного педагога В. О. Сухомлинського на предмет розумового виховання та обґрунтовано практичне значення його ідей для впровадження форм і методів розвитку критичного мислення особистості в процесі навчання. Вивчено та узагальнено розуміння поняття «критичне мислення» в наукових працях вітчизняних та зарубіжних дослідників.Документ Рідна мова як засіб формування патріотизму молодших школярів(КОД, 2018) Горська, Олена Олександрівна; Горская, Елена Александровна; Horska, Olena Olexandrivna(uk) У статті розкриваються основні ідеї В. О. Сухомлинського щодо значення і впливу рідної мови на процес формування патріотизму в учнів початкової школи.Документ Дослідницькі вміння і навички в складі операційного компонента навчальної діяльності молодших школярів(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Нікітіна, Олена Олександрівна(uk) В статті розглянуто значення дослідницької діяльності для повноцінного розвитку молодшого школяра в умовах компетентнісного та діяльнісного підходів до змісту початкової освіти. Охарактеризовано основні дослідницькі вміння і навички, які входять до операційного компонента навчальної діяльності учнів школи І ступеня.Документ Сучасні підходи до формування повноцінної навчальної діяльності в умовах компетенізації початкової освіти(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Нікітіна, Олена Олександрівна(uk) У статті досліджується вплив компетентнісного підходу на формування повноцінної навчальної діяльності на сучасному етапі розвитку початкової освіти.Документ Стимулювання мовлення й мислення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку засобами дитячої літератури(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Довга, Тетяна Яківна(uk) В статті розкриваються можливості використання творів дитячої художньої літератури у процесі розвитку мислення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.Документ Уміння вчитися у системі ціннісних орієнтацій особистості: ретроспективне осмислення(КДПУ ім. В. Винниченка, 2014) Довга, Тетяна ЯківнаУ статті представлено вміння вчитись як ціннісну орієнтацію особистості. Показано розвиток проблеми вміння вчитись в другій половині ХХ століття та його трансформацію в загальнонавчальні уміння і навички.Документ Формування навчальної діяльності молодших школярів на уроках математики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Нікітіна, Олена ОлександрівнаУ статті розглянуто проблему формування навчальної діяльності молодших школярів. Проаналізовано можливість формування навчальної діяльності на уроках математики, деталізовано зміст понять "навчальна задача" і "арифметична задача". Розкрито можливості застосування проблемних ситуацій, як один із способів постановки навчальної задачі на уроках математики в початкових класах.Документ Нормативно-правове забезпечення модернізації змісту початкової освіти в Україні (кінець ХХ - початок ХХІ століття)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Нікітіна, Олена ОлександрівнаВ статті проаналізовано зміст основних нормативно-правових документів в галузі освіти, якими окреслено основні риси модернізації початкової освіти України. Особливу увагу приділено оновленню змісту початкової освіти на засадах компетентнісного, особистісно-орієнтованого та діяльнісного підходів. Розкрито значення модернізаційних процесів в освіті для забезпечення повноцінного розвитку особистості молодшого школяра та його становлення як суб’єкта навчально-виховного процесу.