Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112
Переглянути
4 результатів
Search Results
Документ Принципи естетичного виховання учнів початкової школи в книзі Василя Сухомлинського «Серце віддаю дітям» та в його художній педагогіці(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Баранюк, Ірина Григорівна; Baranyuk, Iryna Hryhorivna(uk) У статті розкриваються принципи естетичного та морального виховання молодших школярів, вироблені Василем Сухомлинським в його відомій книзі «Серце віддаю дітям» та у власних творах художньої педагогіки. Ідеї педагога потребують особливої уваги через те, що були випробувані в практичній діяльності та є важливою складовою педагогічної системи відомого педагога. Тема естетичного виховання засобами природи є ґрунтовно розробленою В. Сухомлинським та спрямована на естетичне, а значить духовне виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку.Документ Музично-естетична підготовка майбутніх учителів у дореволюційних учительських інститутах (1861-1917 рр.)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Мельничук, Сергій Гаврилович(uk) В статі на основі архівних матеріалів та інших джерел розглянуто проблему музично-естетичної підготовки майбутніх вчителів у дореволюційних учительських інститутах (1861-1917).Документ Формування естетичної культури вчителя в історії вітчизняної педагогіки ХІХ століття(КДПУ ім. В. Винниченка, 2012) Мельничук, Сергій Гаврилович(uk) Зміст статті присвяченийдослідженню важливої педагогічної проблеми підготовки вчителя до естетичного виховання учнів в історії вітчизняної педагогіки ХІХ століття. Автор висвітлює два аспекти досліджуваної проблеми: 1) формування високого рівня естетичної культури особистості майбутнього учителя; 2) підготовка вчителя до естетичного виховання учнів.Документ Комплексний взаємозв’язок різних видів мистецтва на уроках музики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2013) Шарапова, Тетяна АнатоліївнаУ статті розглядаються методи і прийоми роботи вчителя з удосконалення проведення уроків музики засобами ідеї комплексного взаємозв'язку різних видів мистецтва.