Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 10 з 18
  • Ескіз
    Документ
    Духовно-моральне виховання у педагогічній спадщині В. О. Сухомлинського
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Савченко, Наталія Сергіївна; Савченко, Наталия Сергеевна; Savchenko, Nataliia Serhiivna; Котелянець, Наталка Валеріївна; Котелянец, Наталка Валерьевна; Kotelianets, Natalka Valeriivna
    (uk) У статті аналізуються педагогічні ідеї В. О. Сухомлинського щодо змісту основних категорій духовно-морального виховання та шляхів їх формування у процесі гармонійного розвитку та виховання особистості дитини в контексті гуманістичної педагогіки, ґрунтуючись на пріоритеті загальнолюдських цінностей, любові до дитини, повазі до її внутрішнього, духовного світу. (ru) В статье анализируются педагогические идеи В. А. Сухомлинского по содержанию основных категорий духовно-морального воспитания и путей их формирования в процессе гармоничного развития и воспитания личности ребенка в контексте гуманистической педагогики, основываясь на приоритете общечеловеческих ценностей, любви к ребенку, уважении к ее внутреннему, духовному миру.
  • Ескіз
    Документ
    Система забезпечення якості університетської освіти в Австрії
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Савченко, Наталія Сергіївна; Савченко, Наталия Сергеевна; Savchenko, Nataliia Serhiyivna
    (uk) У статті проаналізовано проблему забезпечення якості вищої освіти, що на початку ХХІ століття актуалізувалася у розвинутих країнах світу. В її основу покладено розуміння вищої освіти як основного ресурсу підготовки висококваліфікованих спеціалістів, підвищення продуктивності праці та рівня конкуренції на міжнародному ринку праці. Ряд розвинутих європейських країн володіє відповідним досвідом у вирішенні проблеми забезпечення якості вищої освіти. Зокрема, Австрія є одним із лідерів європейського простору вищої освіти, в якій найнижчий рівень безробіття серед європейської молоді, а вища освіта займає стабільно високий рейтинг у Європі. Тут акцентуються питання високої професійної компетентності та креативності фахівця, його духовного, соціального, інтеркультурного розвитку.
  • Ескіз
    Документ
    Історичні та соціально-економічні умови розвитку технічної освіти в англії кінця ХІХ – початку ХХ століть
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Євтух, Микола Борисович; Евтух, Николай Борисович; Yevtuh, Mykola Borysovych; Савченко, Наталія Сергіївна; Савченко, Наталья Сергеевна; Savchenko, Nataliia Serhiivna
    (uk) У статті висвітлено історичні та соціально-економічні умови виникнення та розвитку технічної освіти в Англії в 1870‒1914 рр. Актуальність цього питання обумовлена тим, що в умовах інтеграційних процесів, що відбуваються сьогодні в світі, перед системою професійно-технічної освіти України постають нові завдання, шляхи розв’язання яких можливі за умови достатнього знання систем освіти різних зарубіжних країн. У процесі цих трансформацій є доцільним звертатися до історичного досвіду провідних розвинутих країн світу та вивчати витоки, підґрунтя формування та розвитку технічної освіти з метою виявлення можливостей їх урахування у виробленні оптимальних та перспективних шляхів подальшого розвитку технічної освіти в Україні. В цьому аспекті є досить корисним досвід Великої Британії, яка на сучасному етапі є однією з найбільш розвинутих країн світу, з потужною промисловістю, розвиток якої ґрунтується на новітніх досягненнях науки й техніки та на гарно організованій технічній освіті, представленій широкою мережею технічних та політехнічних навчальних закладів, і багато з них, згідно світовому рейтингу, є одними з найкращих у світі.
  • Ескіз
    Документ
    Розвиток вищої освіти в україні у ХІХ–ХХ столітті
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Савченко, Наталія Сергіївна; Savchenko, Natalya Serhiivna; Савченко, Наталья Сергеевна
    (uk): У статті розглядається історія вищої школи України, її становлення й розвиток. Найбільш цікавою у зазначеній площині визначено ХІХ –ХХ століття.
  • Ескіз
    Документ
    Благодійність як основа польської позашкільної освіти і виховання
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Савченко, Наталія Сергіївна
    (uk) В статті розглянуто громадсько-педагогічний рух у Польщі XVIII – ХІХ ст. у сфері опікунсько- та рекреаційно-виховної діяльності як передісторію становлення сучасної польської системи позашкільної освіти і виховання.
  • Ескіз
    Документ
    Історія позашкільного виховання у Польщі: товариство літніх колоній
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2010) Савченко, Наталія Сергіївна
    (uk) В статті розглядається історія становлення і розвитку літніх колоній як однієї із інституцій сучасної польської позашкільної освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Становлення форм і методів польської позашкільної освіти: громадсько-педагогічний рух 1795 –1918 рр.
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Савченко, Наталія Сергіївна
    (uk) Стаття присвячена висвітленню одного з етапів динамічного і складного шляхурозвитку системи польської позашкільної освіти. У процесі свого історичного розвитку позашкільне навчання і виховання набули значного досвіду, престижу і сформувались як невід’ємна частина цілісної системи освіти Польщі.
  • Ескіз
    Документ
    Діяльність союзу польських харцерів у педагогічних навчальних закладах
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Савченко, Наталія Сергіївна
    (uk) У статті з’ясовуються організаційно-програмні засади діяльності інструкторських гуртків СПХ у педагогічних навчальних закладах Польщі поч. 60-х рр. ХХ ст.
  • Ескіз
    Документ
    Ідейно-теоретичні засади польської позашкільної освіти та їх використання у справі реформування системи освіти
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Савченко, Наталія Сергіївна
    (uk) У статті з’ясовуються ідейно-теоретичні засади сучасної польської позашкільної освіти з метою їх проекції на потреби реформування системи освіти.
  • Ескіз
    Документ
    Особливості професійної підготовки викладачів вищих навчальних закладів
    (КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Савченко, Наталія Сергіївна
    (uk) У статті з’ясовуються організаційно-методичні засади професійної підготовки викладачів вузів.