Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112
Переглянути
13 результатів
collection.search.results.head
Документ Застосування дистанційного навчання для підготовки майбутніх фахівців у закладах вищої освіти(Середняк Т. К., 2024) Демченко, Юлія МиколаївнаДокумент Загальноєвропейські підходи до ознайомлення дітей дошкільного віку з геометричним матеріалом(Середняк Т. К., 2023) Демченко, Юлія МиколаївнаДокумент Бінарний урок як засіб реалізації інтегрованого навчання у початковій школі(2022) Демченко, Юлія МиколаївнаДокумент Розвиток математичних здібностей дитини як мета дошкільної математичної підготовки(ІПО КУБГ, 2021) Демченко, Юлія Миколаївна(ua) Розглянуто теоретичні аспекти методики математичного розвитку дошкільників. Проаналізовано вплив математичного змісту на розвиток усіх пізнавальних та математичних здібностей дошкільників. Наведено фрагменти занять (вправ), що сприяють формуванню всіх розумових прийомів та сенсорних пізнавальних здібностей на математичному матеріалі.Документ Формування пізнавального інтересу у дітей старшого дошкільного віку в процесі підготовки до навчання в школі("Baltija Publishing", 2021) Демченко, Юлія Миколаївна; Кіндей, Леся ГригорівнаДокумент Формування просторових уявлень у дітей дошкільного віку(2021) Демченко, Юлія Миколаївна(ua) Встановлено, що одним з найважливіших показників цілісного гармонійного розвитку дитини дошкільного віку є рівень оволодіння просторовими уявленнями, вміння вільно орієнтуватися у просторі та знання основних просторових понять. Визначено, що сформовані просторові уявлення необхідні у різних видах діяльності та формах активності дітей, таких як рухова діяльність, гра, малювання, читання тощо.Документ Особливості розвитку творчого мислення дітей дошкільного віку в освітньому процесі закладу дошкільної освіти(Dana, 2021) Демченко, Юлія Миколаївна; Нікітіна, Олена Олександрівна(ua) У статті розглядається проблема розвитку творчого мислення дітей старшого дошкільного віку в умовах освітнього процесу закладу дошкільної освіти. Схарактеризовано складники творчого мислення дитини дошкільного віку. Розкрито можливості розвитку творчого мислення за допомогою різних методичних прийомів. Виокремлено педагогічні умови розвитку творчого мислення дитини.Документ Психолого-педагогічні та дидактичні умови формування навичок самостійної роботи в учнів молодшого шкільного віку при вивченні математики(2021) Демченко, Юлія Миколаївна(ua) У статті розглядаються психолого-педагогічні та дидактичні умови формування навичок самостійної роботи в учнів молодшого шкільного віку при вивченні математики. Визначено та проаналізовано ефективність, значення та результативність формування навичок самостійної роботи при вивченні математики. Виокремлено дидактичні умови, щодо підвищення ефективності самостійної навчальної діяльності молодших школярів. Конкретними методами організації навчальної роботи, що на різному рівні забезпечують пізнавальну самостійність молодших школярів, є виклад навчального матеріалу вчителем у формі розповідної чи проблемної розповіді, бесіди, вправи, практичні та лабораторні роботи, робота з книжкою, самостійна робота тощо. Визначено, що результативність самостійної роботи залежить і від того, чи зуміє вчитель поєднати завдання: усні з письмовими, фронтальні з індивідуальними, і від способу постановки завдань.Документ Розв’язування компетентнісних завдань на заняттях з математики у початковій школі(ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022) Демченко, Юлія МиколаївнаДокумент Scientific and Research Work of the Future Teacher as a Necessary Condition for the Formation of Self Educational Competence(2021) Демченко, Юлія Миколаївна; Березенко, Наталія; Demchenko, Julia; Berezenko, Natalia(en) The article describes the research activities of students as a pedagogical condition for the formation of self-educational competence of a future mathematics teacher. The specifics of the formation of the self-educational competence of the future teacher of mathematics in the conditions of the educational process of the higher pedagogical educational institution are reflected. The content, peculiarities, results of experimental work of influence of research work on formation of self-educational competence of the future teacher of mathematics are disclosed. The criteria for the formation of self-educational competence of future mathematics teachers have been identified. It has been experimentally tested and proved that the research work of the future teacher is a prerequisite for the formation of self educational competence. The research activities of the future teacher of mathematics should be based on an understanding of its structure, an awareness of a consistent algorithm aimed at solving current issues of the educational process of a general educational institution and should be determined by the model of professional training of the future teacher of mathematics. The organization of research work of students in a higher educational institution should be carried out in two areas: the scientific work of students in the framework of the educational process and the scientific work of students outside the educational process. The results of the study of the impact of research activities on the formation of self-educational competence of a future teacher of mathematics make it possible to draw the following conclusions: the participation of future specialists in research activities is an effective factor in the formation of their self-educational competence; such students have a higher level of self-educational competence; dynamics of selfeducational competence index increase in the experimental group representatives can be traced more intensively than in the control group students.