Наукові видання каф-ри дошкільної та початкової освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/112
Переглянути
29 результатів
collection.search.results.head
Документ Формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку засобом Lego-конструктора(ПНДІЕІ, 2019) Демченко, Юлія Миколаївна; Нікітіна, Олена Олександрівна(ua) У статті обґрунтовується потреба застосування у формуванні елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку засобів Legoконструктора. аналізуються Lego-технології в освітньо-виховному процесі дошкільного навчального закладу як одне з нових та актуальних проблем в сучасній педагогіці. Обґрунтовується доцільність реалізації в освітньому середовищі LEGO, що об’єднує в собі чітко сформульовану концепцію і спеціально скомпоновані для занять у групі комплекти LEGO. Аналізується використання Lego-технології, цеглинок Lego в ігрових та навчальних цілях, що надає можливість вирішувати складні пізнавальні, пошукові та творчі завдання в цікавій, доступній, зрозумілій, ігровій формі. Зокрема кожна дитина отримує можливість експериментувати, творити, знаходити нові способи розв’язання поставленої задачі. Lego-технологія сприяє розвиткові самостійності дітей. Маніпулюючи з елементами конструктора, дитина сама намічає і реалізовує свій план роботи, для того, аби елементи конструктора перетворились на функціональну іграшку, необхідно проявити творчість, витримку, фантазію. У свою чергу така діяльність сприяє формуванню у дітей дошкільного віку таких якостей, як уміння концентруватися, здатність до співробітництва, почуття самовпевненості. Ці якості є необхідними у подальшому формуванні вміння вчитися цілеспрямовано та сприймати нове усвідомлено й з великим інтересом. Автор робить висновок, що формування елементарних математичних уявлень у дітей дошкільного віку на основі використання методу Lego-технології та інтерпретації математичного змісту може забезпечити механізм стійкого математичного розвитку дитини; створення освітнього простору дитячих навчальних закладів як основи процесу реалізації математичного змісту шляхом організації проникнення дитини у сутність відношень між об’єктами навколишнього світу, активного освоєння їх дошкільниками на різних рівнях розуміння та інтерпретації з використанням «відкритих» дітьми інструментів пізнання, логічного відображення світу.Документ Роль самостійної навчально-пошукової діяльності школярів початкових класів на уроках математики у розвитку їх розумового виховання(ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2019) Демченко, Юлія МиколаївнаДокумент Інноваційні технології у контексті особистісно-орієнтованого навчання молодших школярів(2019) Демченко, Юлія Миколаївна; Нікітіна, Олена Олександрівна(ua) У статті розглянуто основні позиції Концепції Нової української школи з фахової підготовки вчителя. Особливу увагу зосереджено на технології критичного мислення та інформаційно-комунікативних технологіях, якщо є засобами реалізації концептуальних положень НУШ. Обґрунтовано важливість упровадження особистісно орієнтованого підходу до організації розвивального освітнього середовища в початковій школі.Документ Історія становлення математики і розвиток її як науки(2019) Демченко, Юлія Миколаївна; Кравченко, Валерія(ua) У статті розкрито особливості основних періодів історії становлення та розвитку математики як науки. Висвітлено та проаналізовано значення наукових винаходів і здобутків відомих вчених-математиків.Документ Технології критичного мислення на уроках математики в контексті вимог освітнього стандарту Нової української школи(2018) Демченко, Юлія Миколаївна(uk) У статті проаналізовано основи Стандарту освіти нової української школи та навчальні програми з математики для учнів початкової школи, визначено вимоги до організації навчального процесу з математики, націленого на формування в учнів критичного мислення на уроках математики. Проаналізовано наукову та навчально-методичну літературу із проблеми впровадження концептуальних засад реформування початкової школи. Розкрито теоретичні засади технології критичного мислення; висвітлено умови, методи та прийоми, що сприяють формуванню критичного мислення в учнів на уроках математики.Документ Pedagogical conditions of forming the self-educational competence of the future teacher of mathematics in the professional training process(2018) Демченко, Юлія Миколаївна; Demchenko, YuliiaДокумент Сучасні нові підходи при викладанні математики в контексті реалізації концепції «Нова українська школа»(ГО «Південна фундація педагогіки», 2018) Демченко, Юлія МиколаївнаДокумент Сущность и структура научно-исследовательской работы будущих учителей математики(2015) Демченко, Юлія Миколаївна(en) The article defines the concept of "research and development" and its structure, analyzed the requirements that apply to the objects and subjects of the research. The author defines the model of training future teachers of mathematics and reasonable requirements for the organization of search in terms of an educational institution.Документ Педагогічне стимулювання майбутнього вчителя математики(ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2014) Демченко, Юлія Миколаївна(uk) В статті виконано аналіз науково-методичної літератури щодо з’ясування змісту і структури поняття педагогічного стимулювання в педагогіці та методиці математики. Встановлено, що педагогічне стимулювання є багатоаспектною категорією: методом пізнання та навчання математики у вузі; об’єктом і метою дослідження у системі навчання математичних методів у педагогічних університетах.Документ Про підготовку майбутніх учитглів початкових класів до навчання молодших школярів розв’язувати текстові задачі(2019) Демченко, Юлія Миколаївна
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »