Навчальні видання каф-ри математики та методики її навчання
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/142
Переглянути
2 результатів
collection.search.results.head
Документ Розв’язування задач з математики третього етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Макарчук, Олег ПетровичПосібник містить завдання контрольних робіт з математики ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України фізико-математичного та економічного, науково-технічного відділень та відділення обчислювальної техніки та програмування2000-2008 років, наведені їхні розв’язання, відповіді. До деяких задач подано декілька способів розв’язання. Не секрет, що такі завдання викликають великі труднощі не тільки у школярів та студентів, а й у досвідчених вчителів, оскільки як правило потребують нестандартних підходів чи спеціальних прийомів. Даний посібник покликаний полегшити роботу вчителів при підготовці учнів до конкурсів, математичних турнірів, змагань, олімпіад. Наведені відповіді(розв’язання) дозволяють здійснити самоконтроль. Видання розраховане на вчителів математики, студентів математичних спеціальностей вищих навчальних закладів, учнів, які цікавляться математикою.Документ Многочлени(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Нічишина, Вікторія Вікторівна; Ріжняк, Ренат ЯрославовичУ посібнику міститься основний теоретичний матеріал та приклади розв’язування задач, пов’язаних з вивченням властивостей многочленів, перетворенням многочленів та знаходженням їх коренів. Після кожної частини викладу запропоновані задачі для самостійного розв’язування, до яких подані відповіді та вказівки. Розробка містить предметний покажчик теоретичного матеріалу. Посібник призначений для використання учнями заочної фізико математичної школи фізико-математичного факультету КДПУ ім. В.Винниченка при розв’язуванні контрольних робіт. Може бути використаний у процесі самостійної підготовки учнів загальноосвітніх шкіл до державної атестації.