Навчальні видання каф-ри математики та методики її навчання
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/142
Переглянути
15 результатів
collection.search.results.head
Документ Методичні вказівки до розв’язування задач на побудову(КДПІ ім. О. С. Пушкіна, 1992) Євладенко, Володимир Миколайович; Паращук, Степан Дмитрович; Яременко, Юрій Вікторович(uk) Вданих методичних вказівках даються рекомендації щодо розв’язування планіметричних задач на побудову циркулем та лінійкою із застосуванням методу геометричних місць точок, методів геометричних перетворень та алгебраїчного методу Рекомендації до кожної теми містять короткі теоретичні відомості, зразки розв’язування задач із застосуванням вказаного методу, перелік рекомендованих задач і вказівок до розв’язування деяких із них, а ткакож набір самостійних і контрольних робіт. Запропоновані методичні вказівки і вправи можуть бути з успіхом використані як при проведенні практичних занять, самостійних і контрольних робіт на фізико-математичних факультетах при виченні розділу «Геометричні побудови на площині» курсу геометрії, так і для організації самостійної та індивідуальної роботи студентів з цього розділу, а також вчителями і учнями середніх шкіл.Документ Аналітична геометрія. Частина 2(КДПУ ім. В. Винниченка, 2005) Яременко, Юрій Вікторович; Лутченко, Людмила ІванівнаДаний посібник є продовженням і логічним завершенням посібника Аналітична геометрія, частина 1. У посібнику розглядаються основні поняття аналітичної геометрії з таких тем: перетворення площини, квадратичні форми, криві другого порядку, поверхні другого порядку. Матеріал з вказаних тем викладено в обсязі, передбаченому навчальними програмами для фізико-математичних факультетів педагогічних університетів. Наведено розв’язання типових прикладів та підібрано вправи для самостійної роботи, що допоможе кращому засвоєнню теоретичного матеріалу.Документ Аналітична геометрія. Частина 1(КДПУ ім. В. Винниченка, 2006) Яременко, Юрій Вікторович; Лутченко, Людмила ІванівнаУ даному посібнику розглядаються основні поняття аналітичної геометрії з таких тем: елементи векторної алгебри, метод координат, пряма лінія на площині, пряма та площина у просторі. Матеріал з вказаних тем викладено в обсязі, передбаченому навчальними програмами для фізико-математичних факультетів педагогічних університетів. Корисно те, що з кожної теми наведено розв’язання типових прикладів, та підібрано вправи для самостійної роботи, що беззаперечно допоможе кращому засвоєнню теоретичного матеріалу.Документ Початки стохастики(2008) Волков, Юрій Іванович; Войналович, Наталія МихайлівнаПредставлені основні поняття теорії ймовірностей і математичної статистики. В основу покладено матеріал річного курсу лекцій і практичних занять, які читались і проводилися авторами посібника протягом ряду років у КДПУ. Теми, які розглядаються, традиційні для курсу теорії ймовірностей і математичної статистики. Кожна з трьох частин курсу супроводжується вправами для практичних занять і самостійної роботи. Посібник призначений для студентів педагогічних вузів, вчителів та учнів шкіл з поглибленим вивченням математики.Документ Елементи дискретної математики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2000) Волков, Юрій Іванович; Войналович, Наталія МихайлівнаВикладаються основи таких розділів дискретної математики: комбінаторика, дискретна теорія ймовірностей, різницеве числення, системи числення. Викладання супроводжується великою кількістю прикладів і задач для самостійного розв’язування. Навчальний посібник призначений для студентів педагогічних вузів, вчителів та учнів шкіл з поглибленим вивченням математики.Документ Інноваційні та сучасні педагогічні технології навчання математики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2009) Авраменко, Ольга Валентинівна; Лутченко, Людмила Іванівна; Ретунська, Вікторія Вікторівна; Ріжняк, Ренат Ярославович; Шлянчак, Світлана ОлександрівнаРобота спрямована на формування досвіду творчої діяльності учителів математики (студентів заочного відділення фізико-математичного факультету), на збагачення їх знань з теорії організації групової навчальної діяльності молодших школярів, самостійної роботи учнів основної школи й умінь застосовувати її в практиці навчання математики. Методичні особливості викладання теорії ймовірностей у закладах профільного типу, його прикладна спрямованість представлені у посібнику як пошук шляхів вирішення проблеми розвитку в школярів імовірнісно-стати-стичного мислення. Приклади використання можливостей універсальної математичної системи MAPLE для розв’язування задач допоможуть вчителеві на факультативних заняттях з математики підвищити інформаційну культуру старшокласників, сформувати навички комп’ютерного контролю за ходом розв’язання. У посібнику показане використання дидактичних ігор при вивченні математики на уроках та в позаурочний час, уміщено сценарії різних форм позакласних заходів. Методичні доробки авторів будуть корисні для студентів фізико-математичних факультетів педагогічних вузів та вчителів математики закладів освіти.Документ Інноваційні методи навчання математики(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Кушнір, Василь Андрійович; Кушнір, Григорій Андрійович; Ріжняк, Ренат ЯрославовичУ посібнику аналізуються та досліджуються інноваційні методи навчання математики, які відображають найбільш складні й не повністю визначені навчальними програмами проблеми, що виникають при організації навчального процесу. Наведені в посібнику методи навчання можуть застосовуватися вчителями у спеціалізованих математичних класах, на заняттях математичних факультативів, математичних гуртків, при формуванні індивідуальних завдань для учнів у вигляді наукового дослідження, при формуванні завдань для учнівських (індивідуальних чи колективних) проектів, при підготовці й проведенні математичних олімпіад різного рівня, індивідуальної роботи з обдарованими учнями. Частково наведені методи можуть використовуватися вчителями на заняттях з математики у звичайних загальноосвітніх школах при формуванні творчості в процесі розв’язування рівнянь і нерівностей, застосуванні геометричного підходу до розв’язування рівнянь і нерівностей з параметрами, побудові графіків функцій методом перетворення графіків, використанні інформаційних технологій.Документ Кіровоградські математичні олімпіади школярів 2000 – 2008 р.(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Вороний, Олексій МиколайовичУ методичному посібнику вміщені завдання районних і міських, регіональних та обласних учнівських математичних олімпіад, що проводилися на Кіровоградщині з 2000 року по 2008 рік. До них подані відповіді, вказівки та розв’язання. Видання розраховане на вчителів математики, студентів математичних спеціальностей вищих навчальних закладів, учнів, які цікавляться математикою.Документ Задачі заочної фізико-математичної школи(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Сальник, Ірина Володимирівна; Шевченко, Наталія ГригорівнаУ посібнику на основі узагальнення досвіду роботи заочної фізико-математичної школи Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка подано методику й аналіз розв’язування основних типів завдань з математики й фізики. Він покликаний допомогти старшокласникам і абітурієнтам у стислі терміни систематизувати свої знання, удосконалити навички, застерегти від можливих помилок, а отже краще підготуватися до незалежного тестування з математики й фізики. Посібник буде корисним випускникам загальноосвітніх шкіл, а також учителям та студентам фізико-математичних факультетів педагогічних університетів.Документ Розв’язування задач з математики третього етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України(КДПУ ім. В. Винниченка, 2008) Ізюмченко, Людмила Володимирівна; Макарчук, Олег ПетровичПосібник містить завдання контрольних робіт з математики ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України фізико-математичного та економічного, науково-технічного відділень та відділення обчислювальної техніки та програмування2000-2008 років, наведені їхні розв’язання, відповіді. До деяких задач подано декілька способів розв’язання. Не секрет, що такі завдання викликають великі труднощі не тільки у школярів та студентів, а й у досвідчених вчителів, оскільки як правило потребують нестандартних підходів чи спеціальних прийомів. Даний посібник покликаний полегшити роботу вчителів при підготовці учнів до конкурсів, математичних турнірів, змагань, олімпіад. Наведені відповіді(розв’язання) дозволяють здійснити самоконтроль. Видання розраховане на вчителів математики, студентів математичних спеціальностей вищих навчальних закладів, учнів, які цікавляться математикою.