Наукові видання каф-ри педагогіки та спеціальної освіти

Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/240

Переглянути

collection.search.results.head

Зараз показуємо 1 - 6 з 6
  • Ескіз
    Документ
    Визначення стану сформованості технологічної культури майбутніх фахівців інклюзивних навчальних закладів
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Нагорна, Олена Василівна; Нагорная, Елена Васильевна; Nаhorna, Olena Vasylivna
    (uk) У статті розглянуто поняття «технологічна культура», охарактеризовано організаційнопедагогічні умови формування технологічної культури майбутніх фахівців інклюзивних навчальних закладів у процесі професійної підготовки, розкрито методику підготовки майбутніх фахівців до роботи в інклюзивному освітньому середовищі, виокремлено основні критерії готовності фахівця до професійної діяльності в умовах інклюзії.
  • Ескіз
    Документ
    Метод проектів при навчанні математики учнів з інтелектуальними відхиленнями в умовах інклюзивного навчання
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Вдовенко, Виктория Витальевна; Vdovenko, Victoria Vitalyevna
    (ua) Автор статті окреслив можливості використання методу проектів при навчанні математики учнів з інтелектуальними відхиленнями в умовах інклюзивного навчання. Процес навчання математики дітей з інтелектуальними вадами є одним із найскладніших у корекційній педагогіці. Для активного залучення таких дітей до навчально-виховного процесу на уроках математики автор пропонує використовувати метод проектів.
  • Ескіз
    Документ
    Підготовка майбутніх педагогів інклюзивної освіти до професійної діяльності
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Козлова, Валентина Анатоліївна; Козлова, Валентина Анатольевна; Kozlova, Valentyna Anatoliivna
    (ua) У статті розглянуто проблему підготовки педагогів до виконання функцій професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти;обґрунтовано сутність понять «професійна компетентність», «готовність до діяльності вчителя»; окреслено завдання з формування ціннісних орієнтацій до майбутньої професії; запропоновано методику діагностики особистісних рис, необхідних для оволодіння якостями педагога в інклюзивному просторі; розкрито наукові підходи до формування професійних компетенцій; подано перелік завдань для виявлення реальних уявлень про готовність студентів до професійної діяльності в інклюзивному середовищі.
  • Ескіз
    Документ
    Формування культури здоров’я у дітей початкових класів з нервово-психічними відхиленнями в умовах інклюзивної освіти
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Руденко, Тетяна Володимирівна; Руденко, Татьяна Владимировна; Rudenko, Tetiana Volodymyrivna
    (ua) У статті розглядається завдання валеологічної підготовки майбутніх учителів початкової школи та деякі особливості методики навчання культури здоров’я дітей з нервово-психічними відхиленнями в інклюзивному класі.
  • Ескіз
    Документ
    Нетрадиційні методи в інклюзивному просторі
    (РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Курята, Ірина Георгіївна; Курята, Ирина Георгиевна; Kuryata, Іrina Georgiivna
    (ua) Сучасність введення інклюзивної освіти в соціальному просторі обумовлена професійними потребами педагогів, працюючих з дітьми з особливими потребами. Кількість таких дітей збільшується з кожним роком, а зміни, що постійно виникають у сучасному світі (прискорення науково-технічного прогресу, кризові економічні, екологічні, демографічні та інші), збільшення мовної патології серед дітей вимагає інноваційних технологій , нестандартних методів і прийомів, нових підходів у корекційній освіті.
  • Ескіз
    Документ
    Проблема використання англійської мови у процесі викладання курсу «Основи інклюзивної освіти»
    (КОД, 2019) Лабенко, Олександр Віталійович; Labenko, Alexandr
    (uk) У статті розглядається проблема використання англійської мови у процесі вивчення курсу «Основи інклюзивної освіти». У своєму дослідженні автор опирається на загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти, теорію структуральної лінгвістики, нелінійні фрактальні лінгвістичні системи. Це дає практичну можливість у процесі опанування студентами даної дисципліни паралельно із основною україномовною інклюзивною компетенцією, засвоїти ще додатково певні когнітивні основи оволодіння англомовною інформацією.