Наукові видання каф-ри педагогіки та спеціальної освіти
Постійне посилання зібранняhttps://dspace.cusu.edu.ua/handle/123456789/240
Переглянути
5 результатів
collection.search.results.head
Документ Визначення стану сформованості технологічної культури майбутніх фахівців інклюзивних навчальних закладів(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Нагорна, Олена Василівна; Нагорная, Елена Васильевна; Nаhorna, Olena Vasylivna(uk) У статті розглянуто поняття «технологічна культура», охарактеризовано організаційнопедагогічні умови формування технологічної культури майбутніх фахівців інклюзивних навчальних закладів у процесі професійної підготовки, розкрито методику підготовки майбутніх фахівців до роботи в інклюзивному освітньому середовищі, виокремлено основні критерії готовності фахівця до професійної діяльності в умовах інклюзії.Документ Метод проектів при навчанні математики учнів з інтелектуальними відхиленнями в умовах інклюзивного навчання(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Вдовенко, Вікторія Віталіївна; Вдовенко, Виктория Витальевна; Vdovenko, Victoria Vitalyevna(ua) Автор статті окреслив можливості використання методу проектів при навчанні математики учнів з інтелектуальними відхиленнями в умовах інклюзивного навчання. Процес навчання математики дітей з інтелектуальними вадами є одним із найскладніших у корекційній педагогіці. Для активного залучення таких дітей до навчально-виховного процесу на уроках математики автор пропонує використовувати метод проектів.Документ Підготовка майбутніх педагогів інклюзивної освіти до професійної діяльності(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Козлова, Валентина Анатоліївна; Козлова, Валентина Анатольевна; Kozlova, Valentyna Anatoliivna(ua) У статті розглянуто проблему підготовки педагогів до виконання функцій професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти;обґрунтовано сутність понять «професійна компетентність», «готовність до діяльності вчителя»; окреслено завдання з формування ціннісних орієнтацій до майбутньої професії; запропоновано методику діагностики особистісних рис, необхідних для оволодіння якостями педагога в інклюзивному просторі; розкрито наукові підходи до формування професійних компетенцій; подано перелік завдань для виявлення реальних уявлень про готовність студентів до професійної діяльності в інклюзивному середовищі.Документ Формування культури здоров’я у дітей початкових класів з нервово-психічними відхиленнями в умовах інклюзивної освіти(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Руденко, Тетяна Володимирівна; Руденко, Татьяна Владимировна; Rudenko, Tetiana Volodymyrivna(ua) У статті розглядається завдання валеологічної підготовки майбутніх учителів початкової школи та деякі особливості методики навчання культури здоров’я дітей з нервово-психічними відхиленнями в інклюзивному класі.Документ Нетрадиційні методи в інклюзивному просторі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Курята, Ірина Георгіївна; Курята, Ирина Георгиевна; Kuryata, Іrina Georgiivna(ua) Сучасність введення інклюзивної освіти в соціальному просторі обумовлена професійними потребами педагогів, працюючих з дітьми з особливими потребами. Кількість таких дітей збільшується з кожним роком, а зміни, що постійно виникають у сучасному світі (прискорення науково-технічного прогресу, кризові економічні, екологічні, демографічні та інші), збільшення мовної патології серед дітей вимагає інноваційних технологій , нестандартних методів і прийомів, нових підходів у корекційній освіті.