Кафедра германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра германських мов, зарубіжної літератури та методик їхнього навчання за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 240
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Practicing recruitment and admission in a changing world(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Lyashuk, Anna; Ляшук, Анна Миколаївна(uk) У статті відображені результати дослідження менеджменту системи вищих навчальних закладів США з питання рекрутування та прийому студентів. Розглядається пілотний варіант концептуальної схеми розвитку менеджменту рекрутування студентів у системі вищої освіти України.Документ Синтаксичні синоніми сполучника daz у середноверхньонімецькій мові(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Оксанич, Маргарита Петрівна(uk) У статті розглядаються особливості функціонування сполучника daz у складнопідрядному додатковому реченні у середньоверхньонімецькій мові. Також автором визначаються синтаксичні синоніми досліджуваного сполучника.Документ Вільне фонемне варіювання американських дифтонгів: сучасні тенденції(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Поліщук, Ганна Віталіївна(uk) У статті досліджуються особливості вільного фонемного варіювання дифтонгів у фонемному складі слів в аспекті американської норми вимови на матеріалі лексикографічних джерел. Установленочинники, що впливають на монофтонгізацію дифтонгів, а також описані сучасні тенденції, які визначають варіювання дифтонгів.Документ Застосування елементів фреймо-лакунарного аналізу при перекладі англійських жартів з лінгвістичною основою українською мовою(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Долгушева, Ольга Валеріївна(uk) У статті розглядаються шляхи створення комічної недоладності та лакунарності в англомoвних лінгвістичних жартах та робиться спроба залучення елементів фреймо-лакунарного підходу до перекладу англійських мовно-орієнтованих анекдотів українською мовою.Документ Особливості використання технологій Web 2.0 у навчанні країнознавства Великобританії та США(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Дацька, Тетяна Олексіївна(uk) У статті здійснено огляд деяких електронних технологій Web 2.0, які можуть бути використані у викладанні / вивченні курсу Країнознавства Великобританії та США у вищих закладах освіти.Документ Іспанська література епохи Сервантеса(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Кучинський, Болеслав Вікентійович(uk) У статті коротко аналізується іспанська література епохи Сервантеса - творчість Іньєго Сантільяни, Фердінандо де Рохаса, Лопе де Руеди, Матсо Алемана, Алонсо де Ерсілья та детальніше Мігеля Сервантеса.Документ Аргументативні тактики в текстах-інтерв’ю сучасної англомовної преси(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Апалат, Ганна Павлівна(uk) У статті розглядаються дискурсивні особливості тексту-інтерв’ю сучасної англомовної преси в аргументативному аспекті. Виділено аргументативні тактики раціонального впливу та аргументативні тактики раціонально-емоційного впливу у текстах-інтерв'ю.Документ Лексичні особливості вторинних текстів (на матеріалі перекладів романів М. Мітчел “Gonewith the wind” та Дж.Голсуорсі «The forsyte saga’»)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Бідна, Тетяна Олександрівна(uk) У статті йдеться про гендерні особливості представлення текстових концептів Жінка та Чоловік; досліджуються лексичні розходження між текстами оригіналів та перекладів художнього твору, зумовлені гендерним фактором. Особлива увага приділяється аналізу міжстильової та стилістично забарвленої лексики.Документ Навчально-методичний посібник для підготовки студентів 4 курсу до бакалаврського комплексного екзамену з німецької мови та іноземної філології та методики викладання німецької мови(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Токарєва, Тетяна Станіславівна; Хоменко, Тетяна Анатоліївна(ua) Навчально-методичний посібник вміщує інформацію про структуру та зміст бакалаврського комплексного екзамену з німецької мови та іноземної філології і методики викладання німецької мови. У посібнику подані: структура білету, критерії оцінювання відповідей студентів на екзамені, зміст теоретичних питань, структура аналізу тексту та коментарі до нього, теми для реферування. Навчально-методичний посібник також містить словник фахових термінів, приклади аналізу тексту та перелік питань з методики викладання німецької мови. Посібник призначений для студентів спеціальності «Мова і література (німецька) денної та заочної форми навчання та для студентів відділення довузівської та післядипломної освіти.Документ Зовнішні чинники формування культурної самоідентифікації майбутніх учителів іноземної мови(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Губа, Світлана Анатоліївна(uk) У статті йдеться про глобалізаційні процеси сучасності та їхній деструктивний вплив на освіту, інтелектуальний та духовний розвиток молоді завдяки широкому домінуванню стандартів масової культури. Культурна самоідентифікація розглядається як одна з найважливіших складових професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови в епоху глобалізацій них змін.Документ Педагогічні умови формування підготовки майбутнього вчителя іноземної мови до організації розумової діяльності особистості(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Божко, Наталія Василівна(uk) The formation of future foreign language teachers’ skills concerning the work of the development of pupils’ mental abilities is investigated in this article. The theoretical and practical pre-conditions of research of these abilities are analyzed.Документ Наративні моделі повісті Є. Гуцала «Становлення»(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Лучицька, Марина Євгенівна(uk) У статті досліджуються особливості нарації повісті Є. Гуцала «Становлення» як віддзеркалення трагедії незреалізованості особистості, матеріалізованої у всевідній позиції екстрадієгетичного, гетеродієгетичного наратора та алегорично втіленої у незвичних синтаксичних конструкціях із домінуванням інверсії.Документ Становлення та принципи кодифікації орфоепічної норми німецької мови(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Хоменко, Тетяна Анатоліївна(uk) У статті розглянуто процеси становлення орфоепічної норми німецької мови та принципи її кодифікації. Нагальна потреба в уніфікації вимови у ХІХ ст. призвела до двох тенденцій її регулювання. Перша з тенденцій зверталася до "сценічної вимови" і розглядала норму як ідеал. Друга стосувалася узусу і допускала існування орфоепічних варіантів. Обидві тенденції відображені в словниках нашого часу. Питання про стандартну літературну німецьку вимову залишається відкритим.Документ Семіотика речей та образ дому в художньому світі Ліни Костенко(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Манойлова, Ольга Миколаївна(ua) Стаття є спробою авторки за допомогою традиційного, феноменологічного та семіотичного підходів до аналізу художнього твору дослідити знаковість образів дому і старовинної речі в художньому світі поезії Ліни Костенко.Документ Особливості навчання діалогічного мовлення студентів мовних факультетів (англійська мова)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Савенко, Тетяна Вікторівна(uk) У статті досліджено методи і прийоми навчання діалогічного мовлення студентів другого курсу. Автор розглядає особливості навчання, пропонує види вправ, які можуть сприяти його ефективності, та визначає послідовність їх застосування з урахуванням рівня сформованості мовленнєвих навичок і вмінь студентів.Документ Речення з експлетивним “it”, ускладнені інфінітивом з “for” (на матеріалі пам’яток середньоанглійського періоду)(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Снісаренко, Ірина Євгеніївна(uk) У статті робиться спроба визначити граматико-семантичний статус речень типу “It is necessary for him to go there” на матеріалі пам’яток середньоанглійського періоду. Запропоновано основні семантичні моделі таких речень відповідно до семантики предикативного елемента.Документ Динамічні характеристики англійського офіційно-ділового діалогу(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Ющенко, Ганна Олександрівна(uk) У статті розглянуто динамічні характеристики англійського офіційно-ділового діалогічного мовлення, зокрема на основі результатів проведеного аудитивного і акустичного аналізу визначено специфіку реалізації гучності, максимуму інтенсивності, його локалізацію, середню складову і діапазон інтенсивності.Документ Підходи до вивчення текстів сучасної американської церемоніальної промови(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Гундаренко, Олена Володимирівна(uk) Стаття присвячена опису основних підходів до вивчення текстів сучасної американської церемоніальної промови, а саме: структурного, лінгвокультурного та лінгвопрагматичного.Документ Семіотична природа словотворчих моделей лексем у складі заголовка українського та англомовного поетичного тексту(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Кібальнікова, Тетяна Володимирівна(uk) У статті розглянуто проблема семіотичної природи словотворчих моделей лексем у складі заголовка, з’ясовано роль словотворчих формантів у розкритті імплікації художнього цілого.Документ English «conversational routines»: speech act knowledge as part of an efl teacher intercultural competence(КДПУ ім. В. Винниченка, 2011) Parashchuk, Valentyna; Паращук, Валентина Юліївна(uk) Стаття присвячена міжкультурним особливостям в реалізації стереотипних мовленнєвих актів в англомовних лінгвокультурах, знання яких входить до міжкультурної компетентності вчителя англійської мови як іноземної.