Перегляд за Автор "Черкасов, Владимир Федорович"
Зараз показуємо 1 - 18 з 18
- Результатів на сторінці
- Налаштування сортування
Документ A synergetic approach to the study of works of musical arts by the pupils of the second form(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Cherkasov, VolodimerFedorovich; Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович(uk) У статті здійснено спробу запровадження синергетичного підходу щодо опанування творів музичного мистецтва учнями других класів загальноосвітніх навчальних закладів. Автором запропоновано інтерактивні музично-педагогічні технології та інноваційні методи музичного навчання спрямовані на засвоєння змісту навчального матеріалу передбаченого шкільною програмою. Доведено, що використання різних видів мистецтв на уроках музики уможливлює формування музичної культури учнів як складової духовної сфери особистості.Документ The methods of work with the third year pupils over the interpretation of pieces of musical art(КДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Сherkasov, Volodymyr Fedorovich(uk) У статті здійснено спробу розкрити зміст методики роботи над інтерпретацією творів музичного мистецтва з учнями третіх класів загальноосвітніх навчальних закладів. Автором запропоновано інтерактивні музично-педагогічні технології та інноваційні методи музичного навчання, спрямовані на засвоєння змісту навчального матеріалу передбаченого шкільною програмою. Доведено, що використання різних видів мистецтв на уроках музики уможливлює формування музичної культури учнів як складової духовної сфери особистості.Документ The Origins of Art Education in Ukraine(2011) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodymyr FedorovichThis article describes the history o f the development o f musical education and art education in the Ukraine, from ancient times to the 20th century. The author demonstrates the unique nature o f musical-pedagogical education in the Middle Ages, the Renaissance, and the Enlightenment. It is evident that interest in art education has grown and Ukrainian culture o f the 17th-19th centuries enjoys a renaissance. This interest creates an opportunity to support individual spiritual development through musical art and forms o f individual creativity. The national system education is currently developing and rethinking its approach to musical pedagogical thinking, and the special place occupied by folk music will play an important role as a foundation for musical composition training.Документ Theoretical-methodological basics musical and pedagogical education(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodimer Fedorovich(uk) У статті здійснено спробу обґрунтування теоретико-методологічних засад музично-педагогічної освіти на початку ХХІ століття. Визначено основні тенденції її розвитку, характерні для зазначеного історичного періоду.Документ Герменевтичний підхід в контексті використання педагогічних технологій на уроках музичного мистецтва(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodymyr Fedorovich(uk) У статті автором обґрунтовано сутність дефініції «герменевтичний підхід» в музично-педагогічній освіті, презентовано використання педагогічних технологій на уроках музичного мистецтва в четвертих класах загальноосвітніх навчальних закладів, розкрито методику інтерпретації творів музичного мистецтва, залучення учнів до активної творчої діяльності як в процесі слухання так і в процесі виконання творів шкільного пісенного репертуару, доведено вплив музичного мистецтва на художньо-естетичне виховання молоді.Документ Модель формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до виховання національної самосвідомості учнів основної школи(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Vladimir Fedorovich(uk) У статті здійснено спробу схарактеризувати модель формування готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до виховання національної самосвідомості учнів основної школи. Обмотивовано вибір методологічно-цільового, змістово-процесуального, діагностичнорезультативного блоків дослідження. Визначено педагогічні умови, з-поміж яких: цілеспрямована мотивація майбутніх учителів в процесі вивчення фахових дисциплін; оволодіння теоретичними знаннями про сутність, зміст національної самосвідомості та методику її виховання в учнів основної школи; удосконалення практичних умінь і навичок у подальшій педагогічній практиці. Для діагностики рівнів готовності уточнено й обґрунтовано відповідні критерії: мотиваційноціннісний, когнітивний і практично-діяльнісний.Документ Модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodimyr Fedorovich(uk) У статті презентовано модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва, яка містить читири змістових блока: ціннісно-мотиваційний, теоретико-когнітивний, практично-діяльнісний і діагностувально-езультативний. Визначено та обмотивовано мету, завдання, підходи і принципи, форми, методи і засоби навчання, а також критерії, показники та рівні формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва.Документ Модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва в процесі фахової підготовки(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodimyr Fedorovich(uk) У статті презентовано модель формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва, яка містить читири змістових блока: ціннісномотиваційний, теоретико-когнітивний, практично-діяльнісний і діагностувально-результативний. Визначено та обмотивовано мету, завдання, підходи і принципи, форми, методи і засоби навчання, а також критерії, показники та рівні формування основ художньої майстерності майбутніх учителів образотворчого мистецтва.Документ Обґрунтування актуальності наукового дослідження в студентських кваліфікаційних роботах(КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Vladimir(uk): У статті порушуються питання обґрунтування актуальності теми наукового дослідження студентами і магістрантами факультетів мистецького спрямування вищих педагогічних навчальних закладів, які є активними учасниками студентських наукових товариств, працюють над курсовими проектами і готують до захисту кваліфікаційні роботи з музичної педагогіки й теорії та методики музичної освіти. Основна увага концентрується на своєчасності та доцільності теми дослідження для розвитку теорії і практики вітчизняної науки; обгрунтуванні суперечностей, які спричинили розробку певної проблематики наукового пошуку; аналізі стану дослідженості й узагальнення педагогічного досвіду за відповідною проблематикою.Документ Організаційно-методичні засади розвитку загальної музичної освіти в Болгарії(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Vladimir Fedorovich(uk) У статті здійснено спробу схарактеризувати розвиток загальної музичної освіти в Болгарії, дослідити зміст музичного виховання в загальноосвітніх навчальних закладах та позашкільних закладах естетичного виховання. Крім того, доведено вплив музично-естетичного виховання на формування загальнолюдських цінностей.Документ Організаційно-педагогічні умови розвитку художньо-естетичного смаку майбутніх фахівців образотворчого мистецтва(ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2018) Черкасов, Володимир Федорович; Cherkasov, Volodimer Fedorovich; Черкасов, Владимир Федорович(ua)У статті автором обґрунтовано сутність дефініцій «організаційно-педагогічні умови», «художньоестетичний смак», «майбутній фахівець образотворчого мистецтва», визначено, теоретично обґрунтувано, запроваджено та експериментально перевірено організаційно-педагогічні умови, які уможливлюють розвиток художньо-естетичного смаку майбутніх фахівців образотворчого мистецтва й ефективно впливають на підвищення якості професійної підготовки, реалізацію вимог художньо-інтелектуального розвитку та творчого удосконалення в мистецькій галузі. До організаційно-педагогічних умов розвитку художньоестетичного смаку майбутніх фахівців образотворчого мистецтва автором виокремлено наступні блоки: теоретичний блок, організаційний блок, методологічно-цільовий блок, змістовно-процесуальний блок, результативний блок. Реалізація організаційно-педагогічних умов здійснюється на засадах культурологічного, мистецтвознавчого, герменевтичного, системного, гуманістичного, компетентнісного, особистісно орієнтованого, діяльнісного, аксіологічного, дослідницько-зорієнтованого, модульного, контекстного підходів. Крім того, на основі наступних принципів: гуманізації, науковості, системності й послідовності, наступності, міжпредметності, вибору індивідуальної освітньої траєкторії, стабільності та динамічності, циклічності, усвідомленої перспективи. До того ж на формування організаційного, мотиваційного, мотиваційно-ціннісного, мотиваційно-цільового, полімотиваційного, ціннісно-орієнтаційного, інтелектуально-пізнавального, когнітивно-інтелектуального, координуючого, комунікативного, особистісного, світоглядного, рефлексивного, гедоністичного, знаннєвого та практично-діяльнісного критеріїв. Реалізація організаційно-педагогічних умов здійснюється поетапно, на підготовчому, відтворювальнотворчому, базовому, практично-технологічному, корекційно-розвивальному та конструктивно-творчому етапах дослідження. Обмотивовано, що фективним інструментом розвитку художньо-естетичного смаку майбутніх фахівців образотворчого мистецтва може бути самостійна робота студентів із впровадження електронного портфоліо.Документ Організація і проведення наукових досліджень в галузі музичної педагогіки (за концепцією О. П. Рудницької)(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodimer Fedorovich(uk) У статті обгрунтовано погляди О. П. Рудницької на методику організації і проведення наукових досліджень з теорії та історії музичної педагогіки, теорії та методики навчання музики. Обмотивовано сутність науково-дослідної діяльності студентів факультетів мистецького спрямування педагогічних навчальних закладів, яка має на меті відтворення наукового та педагогічного потенціалу в галузі професійно-педагогічної та загальної мистецької освіти, трансформацію знань і розробок з музичного мистецтва, хореографії та образотворчого мистецтва в практику роботи вищих навчальних закладів, загальноосвітніх навчальних закладів та позашкільних навчальних закладів мистецького спрямування.Документ Розвиток музичної освіти в Україні на межі ХVІІІ – ХІХ століть(2014) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, V.(uk) Cтаття присвячена розвитку музичної освіти в Україні на межі ХVІІІ – ХІХ ст. Узагальнено досвід масового музичного виховання молоді у навчальних закладах різних рівнів, виявлено вплив відомих композиторів та педагогів-музикантів на формування музичної культури особистості.Документ Становлення теорії і практики загальної музичної освіти дітей і молоді в Польщі(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Vladimir Fedorovich(uk) У статті узагальнено досвід становлення і розвитку теорії і практики загальної музичної освіти в Польщі. Проаналізовано концепції та підходи до викладання музики і проведення позакласної роботи з музично-естетичного виховання в масових загальноосвітніх школах. Досліджено запровадження різних видів діяльності на уроках та їх вплив на всебічний розвиток особистості.Документ Формування здатності до розуміння музики учнями початкової школи(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodymyr Fedorovych(ua) У статті доведено можливість формування здатності до розуміння музики учнями початкової школи. На конкретних прикладах доведено вплив програмних творів шкільної програми на сприймання і розуміння музики різних жанрів. Доведено виховний вплив творів музичного мистецтва на формування художньо-емоційної сфери особистості.Документ Формування музично-педагогічного досвіду вчителів музичного мистецтва загальноосвітніх навчальних закладів(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2020) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodymyr Fedorovich(uk) У статті доведено формування музично-педагогічного досвіду вчителів музичного мистецтва загальноосвітніх навчальних закладів в процесі наукової, методичної та практичної діяльності. Доведено вплив музично-педагогічного досвіду на формування педагогічної майстерності в процесі запровадження Концепції художньо-естетичного виховання учнів загальноосвітніх навчальних закладів.Документ Формування професійної готовності майбутніх учителів музики до художньо-творчої діяльності(РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2019) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, Volodimer Fedorovich(ua) У статті доведено формування професійної готовності майбутніх учителів музики до художньо-творчої діяльності та художньо-естетичного виховання молоді, обґрунтовано діяльність вчителів музики щодо організації гуртків сольного співу та фольклорних ансамблів і ансамблів народної музики в сучасних загальноосвітніх навчальних закладах.Документ Інтерактивні методи музичного навчання(2016) Черкасов, Володимир Федорович; Черкасов, Владимир Федорович; Cherkasov, V. F.(uk) У статті здійснено спробу класифікувати інтерактивні методи музичного навчання в загальноосвітній школі та обґрунтувати окремі з них, як-от: метод музичного узагальнення, метод інтерпретації творів музичного мистецтва, метод співпереживання, метод емоційного впливу. Узагальнення т а експериментальна перевірка зазначених методів дасть змогу педагогам музичного мистецтв всебічно впливати на інтелектуально-творчий розвиток учнівської молоді, сприятиме розширенню пізнавальних можливостей школярів, формуванню художньо-естетичних якостей особистості.