Психологія навчання у вищій школі: діалогічний підхід

Ескіз

Дата

2013

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КДПУ ім. В. Винниченка

Анотація

У статті розглядаються теоретичні проблеми діалогічного підходу до навчання, аналізуються основні закономірності й особливості побудови діалогічного навчання психології у вищій школі та розкривається роль спільної продуктивної діяльності в навчанні як основи діалогічного навчання.

Опис

Ключові слова

навчання, діалог, діалогічний підхід, діалог культур, репродуктивне навчання, творче навчання

Бібліографічний опис

Дьяконов Г. В. Психологія навчання у вищій школі: діалогічний підхід / Геннадій Віталійович Дьяконов // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 121, ч. 1. - С. 24-28.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced