Моніторинг якості освіти як комплексне оцінювання освітнього процесу

Ескіз

Дата

2013

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

КДПУ ім. В. Винниченка

Анотація

У статті аналізується моніторинг якості освіти як діагностико-прогностичне комплексне дослідження за різноманітними показниками освітньої діяльності.

Опис

Ключові слова

моніторинг, якість освіти, моніторингове дослідження, рівні функціонування освіти, показники якості навчальної роботи, критерії, системний підхід

Бібліографічний опис

Пасічник Н. О. Моніторинг якості освіти як комплексне оцінювання освітнього процесу / Наталія Олексіївна Пасічник // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2013. - Вип. 121, ч. 1. - С. 50-55.

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By