Технології раннього навчання математики учнів 1 класу Нової української школи
Дата
2024
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
(ua) Магістерська робота присвячена проблемі технологій раннього навчання математики учнів 1 класу Нової української школи. Розглянуто особливості навчання математики першокласників в психологічному та педагогічному аспекті. Вивчено проблему врахування вікових особливостей учнів 6-річного віку в навчанні математики. Визначено зміст педагогічної технології, її роль у навчанні учнів молодшого шкільного віку та відмінність від методики. Особливу увагу приділено особливостям використання технологій раннього навчання математики (палички Кюїзенера, блоки Дьєнеша, круги Ейлера, цеглинки LEGO). У роботі представлено систему покращення рівня знань учнів математики через технології раннього навчання в Арбузинському ліцеї №2 ім. Т. Г. Шевченка.
(en) The master’s thesis is devoted to the issue of technologies for early mathematics education for first-grade students in the New Ukrainian School. It examines the specific psychological and pedagogical aspects of teaching mathematics to first-graders. The study explores the issue of accounting for the developmental characteristics of six-year-old students in mathematics education. It defines the content of pedagogical technology, its role in teaching young school-age students, and how it differs from methodology. Particular attention is paid to the features of using early learning technologies for mathematics (Cuisenaire rods, Dienes blocks, Euler circles, LEGO bricks). The paper presents a system to enhance students’ mathematical knowledge through early learning technologies implemented at Arbuzyne Lyceum No. 2 named after T.H. Shevchenko.
Опис
Крошко В. Г. Технології раннього навчання математики учнів 1 класу Нової української школи : кваліфікаційна робота магістра : спец. 013 Початкова освіта / Валерія Геннадіївна Крошко // Факультет педагогіки, психології та мистецтв, кафедра дошкільної та початкової освіти Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка ; наук. кер. : Олена Олександрівна Нікітіна, канд. пед. наук, доц., доцентка кафедри дошкільної та початкової освіти. – Кропивницький, 2024. – 87 с.
Ключові слова
Нова українська школа, педагогічні технології, математична компетентність, учнів 1 класу, технології раннього навчання, New Ukrainian School, pedagogical technologies, mathematical competence, first-grade students, early learning technologies