Педагогічне стимулювання майбутнього вчителя математики

Ескіз

Дата

2014

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

Видавець

ЧНУ ім. Б. Хмельницького

Анотація

(uk) В статті виконано аналіз науково-методичної літератури щодо з’ясування змісту і структури поняття педагогічного стимулювання в педагогіці та методиці математики. Встановлено, що педагогічне стимулювання є багатоаспектною категорією: методом пізнання та навчання математики у вузі; об’єктом і метою дослідження у системі навчання математичних методів у педагогічних університетах.
(en) In the article there has been carried out the analysis of scientific and methodological literature relating to elucidation of the content and structure of such notion as pedagogical stimulation in pedagogics and methods of mathematics. It has been determined that pedagogical stimulation is a multifaceted category: a cognition and educational method of teaching mathematics in institutes of higher education, a research subject and objective in the teaching systems of mathematical methods at pedagogical universities.

Опис

Ключові слова

педагогічне стимулювання, стимул, стимулювання, вчитель математики, педагогическое стимулирование, стимул, стимулирование, учитель математики, pedagogical stimulation, stimulus, stimulation, teacher of mathematics

Бібліографічний опис

Демченко Ю. М. Педагогічне стимулювання майбутнього вчителя математики / Юлія Миколаївна Демченко // Вісник черкаського університету. Серія: Педагогічні науки / ЧНУ ім. Б. Хмельницького ; ред. кол.: Н. А. Тарасенкова та ін. – Черкаси : ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2014. – Вип. 13 (306). – С. 32-38.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced