Організаційно-дидактичні особливості професійної підготовки фахівців із соціа льної реабілітації в США
Дата
2020
Автори
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
(ua) У  статті  проаналізовано  організаційні  та  змістові  особливості  професійної  підготовки  фахівців  із 
соціальної реабілітації у закладах вищої освіти США. Схарактеризовано дворічні програми для здобуття 
освітнього  ступеня  «Асоціат»  у  коледжах  США,  чотирирічні  бакалаврські  та  міждисциплінарні 
магістерські  університетські  програми  професійної  підготовки  фахівців  із  соціальної  реабілітації. 
Визначено  спільні  ознаки  цих  програм  для  кожного  з  освітніх  ступенів.  Встановлено,  що  професійна 
підготовка здійснюється на міждисциплінарній основі шляхом інтеграції загальнонаукових, професійних 
і  спеціалізованих  знань,  широкого  запровадження  елективних  курсів.  Визначено  три  моделі  навчання фахівців  із  соціальної  реабілітації:  традиційно-дидактичну,  проблемно-пошукову  і  фасилітовану. З’ясовано,  що  система  професійної  підготовки  забезпечує  умови  для  професійного  самовизначення, саморозвитку і самовдосконалення.
Опис
Ключові слова
професійна підготовка, модель навчання, соціальна реабілітація, фахівець
Бібліографічний опис
Демченко Ю. М. Організаційно-дидактичні особливості професійної підготовки фахівців із соціа льної реабілітації в США / Юлія Миколаївна Демченко // Витоки педагогічної майстерності. – Полтава, 2020. – Вип. 2. – С. 67-70.
