Нормативно-правове забезпечення модернізації змісту початкової освіти в Україні (кінець ХХ - початок ХХІ століття)

Анотація

В статті проаналізовано зміст основних нормативно-правових документів в галузі освіти, якими окреслено основні риси модернізації початкової освіти України. Особливу увагу приділено оновленню змісту початкової освіти на засадах компетентнісного, особистісно-орієнтованого та діяльнісного підходів. Розкрито значення модернізаційних процесів в освіті для забезпечення повноцінного розвитку особистості молодшого школяра та його становлення як суб’єкта навчально-виховного процесу.

Опис

Ключові слова

початкова освіта, зміст освіти, модернізація, оновлення, розвиток, компетентнісний підхід, молодший школяр

Бібліографічний опис

Нікітіна О. О. Нормативно-правове забезпечення модернізації змісту початкової освіти в Україні (кінець ХХ - початок ХХІ століття) / Олена Олександрівна Нікітіна // Наукові записки КДПУ. Серія: Педагогічні науки / ред. кол.: В. В. Радул [та ін.]. - Кіровоград : КДПУ ім. В. Винниченка, 2015. - Вип. 141, ч. 1. - С. 60-64.

item.page.endorsement

item.page.review

item.page.supplemented

item.page.referenced